sandee
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 10.01.2012 12:54:56 » |
|
Esimerkin palomies on aurinkomerkkinsä Kauriin mukaisesti pelastuslaitoksensa esimies. Hänellä on myös sivutoimisia ammatteja, jotka mielestäni viittaavat AC:lla olevaan Neptunukseen ja ehkä DC:n Jupiteriin: muusikko (rumpali) ja tv-kuuluttaja.
Vitsit, että on hyvä esimerkki ja avasi silmäni tässä omassa ammattipolussani ja pohdinnassa, mitä sitä tekisi. Olen kauris, jolla vahvasti painottunut Saturnus eli tykkään organisoida, johtaa asioita, ottaa vastuuta (10.huoneessa ja 6.huoneessa tavaraa) ja sitä teenkin, mutta Neptunus MC:n ja AC:n kyljessä halajaa muualle. Miksipä en siis ajattelisi luovaa toimintaa sivutoimisena? Työstä harrastus, harrastuksista työtä.... Kiitoksia!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Valkoinen Galaktinen Peili
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #16 : 10.01.2012 14:02:42 » |
|
Mikä vaikutus on ammatillisesti 11.huoneessa? Yritän tässä vaan opiskella : No ainakin tämän esimerkin henkilöllä oli laajat suhteet Suomen talouselämän, teollisuuden, politiikan ja kulttuurielämän vaikuttajiin ja hän toimi useiden suomalaisten suuryritysten hallituksissa. Erikoista sinänsä, että vaikka tämä henkilö hoiti muiden raha-asioita töikseen, niin omat raha-asiat olivat usein täysin retuperällä. Hänellä oli hypomania, jonka takia kävi silloin tällöin hoidossakin ja maanisiin vaiheisiin kuuluu yleisesti tolkuton tuhlaaminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #17 : 12.01.2012 01:10:54 » |
|
Mulla puolineliöt ja puolitoistaneliöt sekä kolmiot määrännee aika paljon mun ammatinvalintaa, näin syntymäkartalta jälkeenpäin katsottuna. Aika mielenkiintosta
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
|
|
« Vastaus #18 : 13.01.2012 15:29:31 » |
|
Voi miten mielenkiintoinen aihe Minullakin on mietteet siinä, jos vielä opiskelisi jotain tai mihin ammattiin sopisin. Jostain luin, että venus 12.huoneessa voisi viitata hoivaamiseen. Mulla se tarkoittaa eläinrakkautta ja hoidan niitä mielelläni. Mulla ei ole omia eläimiä, vaan ihan toisten eläimiä hoidan. Venus on loistokkaassa merkissä: mikäs muukaan olisi lempieläimeni kuin uljas hevonen. Tuota eläinhoivaamisjuttua pähkäilin ja törmäsin täällä keskusteluun Diana-asteroidista (nro 78) ja se löytyy mulla kaloissa 8.huoneesta. Ja se jos mikä saa tuntemaan epäreiluutta, jos eläimiä kohdellaan väärin. Toisaalta taas jos 8.huone on pluton huone, onko mun tarkoitus tässä elämässä olla eläinten tulkki? Kun kyllä koira koiran tuntee ja eläinten elekieli jos mikä on kiehtovaa. Tässä vielä linkki keskusteluun: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=8295.0Ongelma on aina eläinten käsittelijässä, ei ihmisessä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #19 : 13.01.2012 15:55:16 » |
|
Ceres oli kanssa osallisena jotenkin...jos sillä on positiivinen aspekti merkkariin, niin sitten on henkilö, jolla on kyky saada yhteys koko luomakuntaan helposti elukoita ja kasveja myöten. Mulla on yhtymä...se ei kai suoraa ole positiivinen, mutta ajattelen että tuo positiivinen potentiaali on kyllä saavutettavissa oleva asia, ja mulla on kyllä jo ko. taipumusta. Tarviipas käydä kattomassa missä mun Diana on... No, sepä näyttäisi olevan tasan nollapisteessä. Yhtymässä kuuhun ja vestaan, väljästi myös marsiin ja venukseen. Huone kolme. , , ja lilith. Neliöt pallas, kuunsolmu ja neptunus...mitä nyt sitten mahtaakaan tarkemmin meinata
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #20 : 13.01.2012 16:00:09 » |
|
"Oinas: Oinaassa Dianan kilpailunhalu korostuu eniten. Toisaalta Oinaassa tulee painokkaasti esiin myös Dianan suojeluvaisto, luonnollisuus ja yhteydet eläimiin. Oinas on Dianan biologisin merkkiasema ja henkilö, jolla on tämä asema voi olla ”tosi naaras”. Oinas-Diana saattaa olla hyvin urheilullinen ja monin tavoin ”poikamainen”. Vastaavista ilmiöistä kartalla kertovat Mars-Diana kontaktit."
En tiedä pitäisikö vielä huomioida nuo kalatkin tässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MariaS
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 14.01.2012 09:39:54 » |
|
Minulla 10. huoneessa on ja yhtymässä Mc:hen kuitenkin 9. huoneen puolella. Huoneessa 6. ei mitään, mutta töitä olen tehnyt paljon. Helppoa ei todellakaan ole ollut eikä ole, mutta mielenkiitoisinta on, ettei ongelmat ole varsinaisessa työntekemisessä vaan jotenkin siihen liittyy toisten valtataistelu keskenään. Olen jo ihan joten mitä tästä saisi irti? Mielenkiintoinen on myös tuo Diana -juttu. Olen todella eläinrakas (myös luonto) ja olen kova "juttelemaan" niille. Diana on minulla huoneessa 3. ja Vesimiehessä, mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #22 : 14.01.2012 15:17:12 » |
|
Mitä eläinrakkauteen tulee, niin sitä ei tarvitse etsiä asteroideista, tiettyihin merkkeihin ja huoneisiin on liitetty eläimet muutenkin. Neitsyeen (ja huoneeseen 6) liitetään esim. William Davisonin mukaan lemmikkieläimet ja Jousimieheen (ja huoneeseen 9) koirat ja hevoset. Jousimies voi olla myös metsästäjä (kuten jo nimestä voi päätellä) tai luonnonsuojelija, nämäkin asiat on siihen liitetty. Horaariastrologiassa 6. huone symboloi pieniä eläimiä ja 12. huone suuria eläimiä. Rapuun on liitetty maatilat ja oletettavasti myös niiden eläimet. Eikä olisi mikään ihme, että Kalat olisi kalastaja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #23 : 14.01.2012 17:05:08 » |
|
12 huoneessa on se heppajupiter mulla, uranuskin toki, jouskarissa :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #24 : 14.01.2012 17:35:13 » |
|
Olen kyllä pistänyt merkille, että nykyään Jousimies symboloi enemmän moottoroituja ratsuja. Pistänpä tähän malliksi erään tuttavan kartan, joka pyörittää leipätöikseen media-alan yritystä, tekee mm. tilauksesta webbisivuja sun muuta (kuinka sopivaa Kaksoselle), mutta hänellä on myös ihan oma kilpa-ajotalli. Ajaa mm. formulaveneitä, crossipyöriä ja ylipäänsä kaikkea, millä saa hyvät vauhdit. http://www.astro.fi/images/radix_web/15.06.1965_20:32_0_-02:00_60.272_-22.177_00.png
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 14.01.2012 18:45:02 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2012 18:54:56 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
MariaS
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 15.01.2012 14:13:52 » |
|
Matematiikasta vielä... minulla on siis yhtymässä Mc:lle ja siitä kai sitten johtuu, että ammattini on vahvasti matematiikkaan ja tietokoneisiin liittyvää. Matemaatikko en todellakaan ole, mutta eikö kaikki oikestaan ole matematikkaa jollain tapaa? Tarkka olen myös, joka kai liityy siihen, että MC on :n merkissä. En kuitenkaan ymmärrä mitä tuo 10.huoneessani liittyy ammattiini. Johtuuko :sta se, että kaikki aikani menee melkein vain työhön ja vie kaiken energian? Mitä vaikutusta :n sijainnilla on tässä asiassa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kauris76
Kohtuuastroilija
Vahva Uranus +Kristustietoisuus
|
|
« Vastaus #27 : 18.01.2012 11:28:22 » |
|
Lillin raputulkinta täsmää omaan 6-huoneeseen. Mielenkiintoista kattoa noita merkkejä, kun 6. huone muuten tyhjä. 10. löytyy vaan neptunus eli henkisyys painotteista. Kakkosessa taas köllöttelee pelkkä chiron, mihin sijaintimerkki oinas antaa vähän potkua.
|
|
|
tallennettu
|
Johanna
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #28 : 19.01.2012 19:23:49 » |
|
Mikäs se näyttelijöiden juttu onkaan? ? ? ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #29 : 21.01.2012 16:44:58 » |
|
Neptunusta on pidetty näyttelijöiden ja tanssijoiden planeettana. Esim. Hollywoodia on perinteisesti pidetty neptunuksen luomuksena. Kaikki on suurta, kaunista ja illuusiota. Neptunusvaikutteiset ihmiset ovat karismaattisia, lumoavia, tunteisiinvetoavia, itsekin herkkiä ja tunteellisia, taiteellisia mutta myös petollisia, illusionistisia ja valehtelevia. Hyviä näyttelemään siis
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
|