Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammattien huoneet ja planeetat?  (Luettu 29139 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 22.01.2012 19:01:52 »

Mulla on   vaaka  kuu  ceres 10. huonees. Ja kymppihuoneen kärkikin on Vaa'assa. Kuutoshuoneessa mulla onkin sitten vaan  vesta ja sen kärki on Härässä. Kakkoshuoneessa mulla on stelliumi ( juno  uranus neptunus aurinko saturnus kuunsolmu venus ja onnenpiste)
En sitten osaa oikein päätellä, mikä olisi se minulle sopivin ammatti astrologisesti.  idiot2
tallennettu

- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 22.01.2012 19:10:41 »

No niin  neptunus siis halitsee Hollywoodissa Smiley

Mutta jotenkin sen merkkarin vielä kauheen mielelläni näyttelijöihin liittäisin. Huh
Onhan siinä nimen omaan kyse tunteiden välittämisestä katselijalle.
Ja eka merkki joka tulee mieleen kun ajattelen että mistä merkeistä löytyis hyvä, on kyllä  kaksoset Grin

Varmaan ihanne yhdistelmä olis joku  kaksoset kalat leijona tyyppi Cheesy Cheesy
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 22.01.2012 20:05:17 »

Onhan merkkari tärkeä planeetta noissa kommunikaatiojutuissa. Pitäisin merkuriusta neptunusta tukevana, jos näyttelijänhommia ajattelee.
Merkurius vaikuttaa viestien perillemenoon niin puhuttuna kuin kirjoitettunakin. Vahvan merkuriuksen omaava voisi olla hyvä esimerkiksi stand-up koomikkona ja improvisoimishommissa. Tai ylipäänsä puheammattilaisena, omana itsenään. Ei välttämättä näyttelijänä.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #33 : 23.01.2012 00:57:30 »

Olisiko siis esimerkiksi tälläisillä aspekteilla potentiaalia suoriutua hyvin näyttelijän työstä?

askendentti aspect_tri merkurius
 kuu aspect_con neptunus

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 23.01.2012 07:14:25 »

Esim. radiotoimittajalla on   merkurius varmaan tosi keskeinen. Ja vois ajatella just tuommosta  askendentti aspect_tri merkurius aspektia...että olis heillä paikallaan  Huh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.01.2012 10:54:17 »

Näyttelijöillä on tosiaan Neptunus usein kunniapaikalla, mutta niin on laulajillakin. Näyttelijöiden karttojahan voi katsoa esim. astrodatabankista (linkki astro.com -sivuston pääsivulta) tai www.astrotheme.com -sivuilta. Itse olen huomannut, että näyttelijöillä on Leijonan merkki korostunut. Joko nousumerkki on Leijona, Aurinkomerkki on Leijona tai 5. huoneessa on paljon roinaa. Julkisuuden henkilöillä näkee usein myös stelliumeja huoneissa 9-11, vaikka myös huone 1 saattaa olla pullollaan planeettoja.

Toimittajilla on usein korostunut 3. huone. Olen nähnyt aika monta tällaista tapausta. Toki auttaa, jos kartalla on vahvana myös Kaksosta tai Neitsyttä. Eräällä tuntemallani radiotoimittajalla on Vaaka-nousu ja nousulla Mars-Saturnus-Neptunus -kolmikko. Aurinkonsa on Kauriissa 3. huoneessa ja Kuu Skorpionissa. Peräytyvä Merkurius on Jousimiehessä, 2. huoneessa ja tekee siitä sekstiilit kaikkiin askendentilla sijaitseviin planeettoihin. Kyseessä on miespuolinen henkilö ja hän on tunnettu erityisen hyvästä äänestä. Hänellä on myös hyvin laaja yleissivistys ja hän vaikuttaa nykyisin myös paikallispolitiikassa. Hän ei ole pelkkä radioääni, hän on myös kuvaaja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 23.01.2012 16:51:11 »

Olisiko siis esimerkiksi tälläisillä aspekteilla potentiaalia suoriutua hyvin näyttelijän työstä?

askendentti aspect_tri merkurius
 kuu aspect_con neptunus

Mielestäni erittäinkin hyvät edellytykset.
Riippuu tietysti miltä loppu kartta näyttää..
« Viimeksi muokattu: 23.01.2012 16:52:52 kirjoittanut Mandragoras Scream » tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #37 : 24.01.2012 02:26:33 »

Tuolta löytyy: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43655.msg324741#msg324741]http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43655.msg324741#msg324741[/url]

Röyhkeää tulkinnan kalastelua, tiedän.  Tongue
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #38 : 24.01.2012 11:57:51 »

Mulle ammatinvalinta on tuottanut tuskaa, kun mitään erikoista osaamista ei ilmenny: mulla on tasaisesti jakautunut kartta, ja olen niin "tavallinen". Vai onko siellä sitten jotain erikoisen hyvää, jota kannattaisi enemmänkin tutkia?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 25.01.2012 07:13:54 »

Mulle ammatinvalinta on tuottanut tuskaa, kun mitään erikoista osaamista ei ilmenny: mulla on tasaisesti jakautunut kartta, ja olen niin "tavallinen". Vai onko siellä sitten jotain erikoisen hyvää, jota kannattaisi enemmänkin tutkia?

Sama täällä. Tiedän kyllä mitä rakastaisin tehdä noin suurin piirtein, mutta on kuin  jokin blokkaisi minua. En pääse eteenpäin, en osaa nähdä tarkalleen sitä mitä haluaisin tehdä. Olen jumissa.
Minulla on se merkurius kaloissa 10.huoneessa ja MC kaloissa ja lisäksi neptunus kutosessa.

Lisäksi on  merkurius  aspect_tri  askendentti  aspect_tri  uranus Suurkolmio, kalat, rapu, skorpioni.

Neptunus  aspect_squ  merkurius
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #40 : 25.01.2012 20:08:56 »

Mulla on kartta ekan sivun osiosta, en osaa sieltä tiettyjä kuvioita nostaa.

Mun haaveet ammatista kariutui siihen, kun en päässyt toisellakaan yrittämällä sisään haluamalleni linjalle... Sitten tuumasin, että pitäkää paikkanne, ette minua tarvitse !!  tickedoff
Sitten täysin erilaista työtä, jossa työllisyys ja palkkatilanne on kaikkea muuta kuin hyvä.

Voisiko asiakaspalvelun helppouden tuoda esiin mulla  kuu merkurius vaaka 3.huoneessa? Hoiva-alaa  aurinko neitsyt? MC  harka, käytännön työtä kuitenkin? 6.huoneeni (kärki  vesimies) siitä, että minulla on halu kehittää aina työyhteisöä, ei ehkä kaikista paras idea aina olekaan?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 25.01.2012 20:36:10 »

Enpä tiedä. Mulla taas on olevinaan hyvinkin selvät pläjäykset, mutta ei mulla ole sen selkeempää ollu...no ehkä ne on just niin selkeesti epäselvät, että johtuu siitä Cheesy
Siis  tää saturnus  aspect_con  pluto keskitaivaalla, saturnus skorpparissa ja pluto  vaaka Siinähän sitä.
Sitten kakkonen on se kaikkein painottunein...
Miten mulla  on kaikki ammattiin ja muutenkin varallisuuteen liittyvä aina ollu semmosta kummallista epämäärästä siksakkia vaan?

Nyt tietenkin kyllä tuntuu siltä, että olen suuntani löytämässä, mutta noin niinkun tähän asti.
 Huh
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #42 : 26.01.2012 12:31:40 »

Valehtelu ei suju, mutta muuten neptunus kympissä vaikuttaa varsin tutulta. En ole kyllä näyttelijän urasta haaveillu (johtuen ehkä chironista kakksosessa), mutta sujuis se...
tallennettu

Johanna
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 26.01.2012 13:15:09 »

Sama täällä. Tiedän kyllä mitä rakastaisin tehdä noin suurin piirtein, mutta on kuin  jokin blokkaisi minua. En pääse eteenpäin, en osaa nähdä tarkalleen sitä mitä haluaisin tehdä. Olen jumissa.
Minulla on se merkurius kaloissa 10.huoneessa ja MC kaloissa ja lisäksi neptunus kutosessa.

Lisäksi on  merkurius  aspect_tri  askendentti  aspect_tri  uranus Suurkolmio, kalat, rapu, skorpioni.

Neptunus  aspect_squ  merkurius

Mulla sama tilanne, nykyinen ala ei ihan täysillä nappaa. Mulla  merkurius aspect_con venus 10. huoneessa neitsyessä ja  keskitaivas leijona aspect_con aurinko ..Oon kade niille, jotka tietää jo nuorena mitä haluaa tehdä..

Niinpä, olisi ihana tietää vahvasti mikä on se oma juttu.

Haluaisin olla maailmaa matkaava valokuvaaja, tai kirjailija, tai eläintenhoitaja, tai toimittaja, tai arkeologi ja vaikka mitä, mutta jotenkin aina tyrmään sen mitä haluan.
Ehkä en usko tarpeeksi itseeni?

Haluaisin tehdä jotain luovaa. Nyt teen ihan kaikkea muuta kuin luovaa työtä. Tämä ei todellakaan ole ihannetyöni, täysin vasemman aivopuoliskon kuormittavaa numerohelvettiä  Grin

tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #44 : 26.01.2012 13:27:45 »

Edelliseen liittyen neptunus 10 huoneessa vihjaa myös hengellisistä ura-asioista ja oon tainnu suuntautua enemmän sinne...
tallennettu

Johanna
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: