Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammattien huoneet ja planeetat?  (Luettu 29137 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #45 : 29.01.2012 11:31:17 »

Edelliseen liittyen näyttää hyvin sen, että astro on aina vapaa valinta. Harvat keskittyy neptunuksen alaisuudessa henkisyyteen -useimmat (ainakin lähdeteoksien mukaan) juomiseen. Itellä vallitsee täysraittius.

Sain vihdoin oman tulkinnan valmiiksi...Chiron kakksosessa pitää täysin paikkansa. Samoin merkkisijainti oinas =yksityisyritys suunnitteilla. (Toimeentulo).

6.  työn huone menee täysin ravun alaisena tyhjä, kun on.
tallennettu

Johanna
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 29.01.2012 15:37:11 »

Edelliseen liittyen näyttää hyvin sen, että astro on aina vapaa valinta. Harvat keskittyy neptunuksen alaisuudessa henkisyyteen -useimmat (ainakin lähdeteoksien mukaan) juomiseen. Itellä vallitsee täysraittius.

Omalla kohdalla menee kyllä niin, että astrologia on valinnut minut, eikä toisinpäin. Olen kuullut muutaman muunkin sanovan samaa.

Tunnen muuten neptunikkoja, jotka tajuavat hyvin, ettei alkoholi sovi heille ja pysyttelevät mieluummin raittiina.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #47 : 30.01.2012 12:28:48 »

Mullakin tuo  merkurius aspect_con keskitaivas jousimiehessä, ja uranus kympissä.
Johtuneeko muuten kalaisesta kartastani, että olen puoliksi ajatuvalla strategialla liikkeellä. Teen tarpeeksi avoimet suunnitelmat, että voisin tarttua moniin mahdollisuuksiin. Tein pirusti töitä että saisin haluamani opiskelupaikan, ja sain sen. Sen jälkeen olen lähinnä tunnustelemalla valinnut pää- ja sivuainesuuntautumisia, muotoutuneet pikkuhiljaa, ja olen yhä täysin tietämätön mihin tulevaisuus tosiasiassa vie.  Smiley Yritän pitää mieleni avoinna senkin jälkeen jos ja kun on vakipaikan jostain löytänyt, että sitä voi muuttaa suuntaansa jos tulee eteen tilaisuus ja on mahdollista.  uranuscoolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 30.01.2012 12:33:32 »

Mitäs muuten meinais  uranus ja  vesta kympissä  vesimies?
 vesta jonkunsortin järjestystä ja hallintaa...keskittymistä? Ja uranus jotain ihan muuta Cheesy
Mahdollisesti jotain yhteiskunnallisia tai yhteisöllisiä juttuja?

Sitten mietin sitä, että mitä näkyy yksityisyrittäjän kartalla?
Voisin kuvittella että  saturnus kympissä tahi  keskitaivas :llä...?
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #49 : 31.01.2012 16:50:57 »

"Jos oma persoona on tärkeä työkalu (kuten voi olla opettajilla, poliitikoilla ja esiintyvillä taiteilijoilla), 1. huone voi olla hyvin painottunut. "

Haha tämä lieneekin totta kohdallani. Olen aian miettinyt, että olenko jotenkin itsekäs tyyppi vai miten se näkyy kun ykköshuoneessa on paljon kaikkea: aurinkomerkki, nousumerkki, kuunsolmu, merkurius,ceres ja juno. Mutta yleensä mua on haukuttu liian epäitsekkääksi niin ei oo sillä tavalla näkynyt. Ja opettajaksihan minä opiskelenkin. 2 huoneessa ei ole juuri mitään, kutosessa on vesta ravussa ja 10 MC jousimiehessä, sekin ehkä sitten tota opettajuutta Smiley
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #50 : 07.02.2012 12:27:48 »

Mä olen jo lapsesta tiennyt, mihin tähtään ja saavuttanutkin sen.  aurinko 10. huoneessa  oinas lisäksi 11. huone on täynnä roinaa.
Toisaalta taas mulla on koko perhe hyvin päämäärätietoisia leijonia täynnä, mikä linee osaltaan vaikuttanut asiaan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: