Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: DC-taistelu  (Luettu 2838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« : 09.01.2012 16:22:46 »

Mä koen mun oinas-DC:n aika hankalaks. Tuntuu, että sitä vastaan oikein joutuu taistelemaan. Oon ihmissuhdeasioissa niin kärsimätön! Mä yritän nyt opetella antamaan muille aikaa, mutta se on todella vaikeeta. Mun harvemmin tarvitsee ajan kanssa pohtia esim. mitä tunnen jotain ihmistä kohtaan. Se tunne tulee heti ja se on saman tien myös kerrottavissa. Ja mä luotan siihen. Nykyään pyrin tosiaan siihen, etten ole heti laittamassa toista selkä seinää vasten, mutta sitten ajatukset nakertaa ja on vaikeaa keskittyä täysillä muuhun. Mulle ei ole akseleiden merkitys ihan täysin selvillä, mutta ajattelin sitäkin miten ymmällään toinen voi olla, kun on rauhallisen ja huomaavaisen askendentti vaaka:n kohdannut ja sitten tullaan oinas-voimalla kohti hetken kuluttua! Löytyykö muita DC-oinaita? Samanlaisia ongelmia? Mulla on kyllä myöskin aurinko ja venus 1. huoneessa.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #1 : 10.01.2012 00:43:36 »

Kaksi entistäni ovat olleet askendentti vaaka, toinen  aurinko kuu leijona ja toinen  kuu kaksoset aurinko neitsyt ja pakko kyllä sanoa, että kumpaakaan tapausta oli turha edes yrittää jarrutella, mentaliteetti oli juuri sellaista ei tässä mitään jarrutella kannata, suoraan vaan suhteeseen sen kummempaa tutustumatta. Itse olen kyllä tuollaisen käytöksen edessä lähes poikkeuksetta aivan täysin myyty, mutta se ei kuulu tähän. 

Oma ongelmani on taas se, että näen parisuhteen kärjistäen jonain yhteisenä sopimuksena suvun jatkamisesta ja asumiskulujen minimoinnista ja koen seurustelu vaiheen jossain määrin turhana ajan hukkana ja rakkauden sitä yhteistä sopimusta ylläpitävänä voimana ja seksin velvollisuutena rakastettua kohtaan. Toisin sanoen kärsimättömyys on myös mun paheeni, mitä ihmettä siinä jarruttelemaan, jos molemmat on kiinnostuneita, itse olisin heti toteuttamassa yhteisiä suunnitelmia. Olen  askendentti  rapu  kuu kauris. Olisi erittäin kiinnostavaa tietää, onko muilla täysin tai osittain samat asetelmat omaavilla samanlaisia ajatuksia?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: