Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläimet ja henkimaailma  (Luettu 3780 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
millamariaL
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.01.2012 06:49:52 »

Noniin, vasta eilen illalla tänne rekisteröidyin ja heti oli pakko tulla kyselemään askarruttavia asioita  Smiley

Rakas kissamme nukkui pois lauantaina, jota luonnollisesti jäimme suremaan kovasti. Nyt viime yönä heräsin siihen kun telkkari meni itsestään päälle ja ajattelin ensin että koira meni makaamaan vahingossa kaukosäätimen päälle mutta kaukosäädin oli telkkarin päällä..Voiko olla mahdollista että kissa koittaa ottaa yhteyttä tällä tavoin vaikkei eläessään nyt hirveästi telkkarista luonnollisesti piitannut? Meiltä kuoli viimeksi n. 3 vuotta sitten vuoden ikäiset kissasisarukset traagisissa olosuhteissa ja muutama päivä onnettomuuden jälkeen kissat tulivat uneeni kertomaan että ei ole mitään hätää ja että kaikki on hyvin. Eivät siis puhunueet mutta aistin sen voimakkaasti.

Lisäksi olen kuullut täällä kotona kissan kuoleman jälkeen samanlaisia ääniä mitä kissa piti eläessään ja välillä kuuluu maukumista. Mieheni sanoo että haluan vain kuvitella asian niin koska kaipaan kissaa kovasti, mutta esim kissasiskojen kohdalla en kuullut ääniä, näin vaan unen.
Eli onkohan lauantaina pois menneen kissamme henki täällä vai mikäköhän..? Kovasti olen odottanut että tästä kissasta näkisin samanlaisen unen..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2012 08:46:21 »

Mulla on samankaltasia kokemuksia Smiley
Uskoisin, että se oli se kissa, mutta on tietty mahdollista, että se on vaan omaa surua ja toivoa, että se kissa siellä vielä olisi.
Tuota ei ole kuitenkaan ollut kuin sen yhden kissan kohdalla, vaikka olen kyllä muutamankin katin eläissäni menettänyt. Tämä kuoli traagisesti kotimme viereisellä tiellä ja on ainoa jonka olen haudannut kotipihaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 10.01.2012 18:23:11 »

Ai karmee mikä tapa kuolla kisulla Sad

Huijasin äsken, ei se kissa ollutkaan ainoa...tännekin olen kissan haudannut, mutta se ei ole pitänyt itsestään meteliä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: