Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten kehittää lievää selvänäköisyyttä?  (Luettu 4482 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.01.2012 11:06:40 »

Olen huomannut että minulla on ehkä lievää kykyä selvänäköisyyteen...
Mietin, että mitä ovat mielipiteenne selvänäköisyydestä, mistä se tulee ja mitä se edellyttää?

Haluaisin harjoittaa tätä kykyä =).
Näin esim. kaverini viestistä jossa hän mainitsi ihmisten nimiä, vähän heidän luonteestaan ja ulkonäöstään.
Ja kaikista ihmisistä on aina tullut oma tunteensa. Olen ajatellut että se on vain mielikuviani ihmisestä (no kai samalla sitäkin) mutta ehkä kertoo myös jotakin todella heidän sielunmaisemastaan.  Cheesy

Itse olen ajatellut että selvänälöisyys edellyttää psyykkisyyttä, henkisyyttä ja sydämen kuuntelemista.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Lumililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 17.01.2012 22:58:44 »

Tosi hyvä kysymys. Ja hyviä vastauksia. Itsellä on tässä tapahtunut vähän kummallisia asioita viime aikoina, ei niistä sen enempää nyt kuitenkaan.En ole niiden kanssa enää niin ihmeissäni, mutta noin pari vuotta sitten, kun näkeminen jotenkin alkoi, olin kyllä aika hakusassa. Olen huomannut, että tarvitaan vain tiukkaa keskittymistä, mielen tyhjäämistä ajatuksista, ja itsensä kuvittelemista valon ympäröimäksi. Se kai jotenkin puhdistaa. Sillä tavoin myös suljen itseni. Aluksi en ihan ymmärtänyt tätä ja parina yönä sain kaikenlaista kivaa ja hassua vieraakseni Wink. Ensin istuskeltiin sängynlaidalla ja olin ajaa "mieheni" pois, kun muistin, että mies nukkuukin viereisessä huoneessa, sitten heräteltiin kutittelemalla jalanpohjasta. Ja taas piti ajaa tyyppiä pois Smiley. Tästä huomasin, että hei, suojaaminen ja maadoittaminen täytyy kyllä hoitaa.  smitten

Yksi suuri vaikeus on ollut sulkea pois tietoinen mieli ja lopettaa tulkitseminen, luottaa vain siihen, mitä näkee. Tulkitsemalla voi mennä pahasti metsään. Enkä kyllä vieläkään tajua miten erotetaan toisistaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaan liittyvät näyt. Joku viisaampi kai osaisi sanoa.... Tarotteja olen kokeillut, vaikka aluksi pidin niitä ihan pelleilynä  Grin Ihmeen hyvin niillä on kuitenkin näkynyt...
« Viimeksi muokattu: 17.01.2012 23:04:52 kirjoittanut Lumililja » tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.01.2012 14:09:14 »

kiitos vastauksista...
nyt vain harjoittamaan, ja vaikka jäisikin kyky heikoksi, niin eipä mitään, kai ne tulevat aikanaan  Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: