Tosi hyvä kysymys. Ja hyviä vastauksia. Itsellä on tässä tapahtunut vähän kummallisia asioita viime aikoina, ei niistä sen enempää nyt kuitenkaan.En ole niiden kanssa enää niin ihmeissäni, mutta noin pari vuotta sitten, kun näkeminen jotenkin alkoi, olin kyllä aika hakusassa. Olen huomannut, että tarvitaan vain tiukkaa keskittymistä, mielen tyhjäämistä ajatuksista, ja itsensä kuvittelemista valon ympäröimäksi. Se kai jotenkin puhdistaa. Sillä tavoin myös suljen itseni. Aluksi en ihan ymmärtänyt tätä ja parina yönä sain kaikenlaista kivaa ja hassua vieraakseni
. Ensin istuskeltiin sängynlaidalla ja olin ajaa "mieheni" pois, kun muistin, että mies nukkuukin viereisessä huoneessa, sitten heräteltiin kutittelemalla jalanpohjasta. Ja taas piti ajaa tyyppiä pois
. Tästä huomasin, että hei, suojaaminen ja maadoittaminen täytyy kyllä hoitaa.
Yksi suuri vaikeus on ollut sulkea pois tietoinen mieli ja lopettaa tulkitseminen, luottaa vain siihen, mitä näkee. Tulkitsemalla voi mennä pahasti metsään. Enkä kyllä vieläkään tajua miten erotetaan toisistaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaan liittyvät näyt. Joku viisaampi kai osaisi sanoa.... Tarotteja olen kokeillut, vaikka aluksi pidin niitä ihan pelleilynä
Ihmeen hyvin niillä on kuitenkin näkynyt...