Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heiluriennustajat onko meitä tääl monta.  (Luettu 2831 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« : 12.01.2012 16:09:46 »

Mua kiinnostaa kuin moni ennustelee heilurilla? Mä ennustelen aika paljonkin ja muistanut sanoa kyllä kanssa et omalla vastuulla sit.
Enemmän  olen saanut oikein kuin väärin. Mutta itselleni en osaa saada oikeita tuloksia sitten kylläkään millään,kumma juttu vieraille katsoes sa kyllä puhuu totta mut itselleni...plääh..mites toisilla?

Ja tietty jos joku vois samalla kokeilla, vieläks se lupaa sitä lokakuun vauvaa 2012 meille syntyväksi... smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.01.2012 16:23:47 »

Mua kiinnostaa kuin moni ennustelee heilurilla? Mä ennustelen aika paljonkin ja muistanut sanoa kyllä kanssa et omalla vastuulla sit.
Enemmän  olen saanut oikein kuin väärin. Mutta itselleni en osaa saada oikeita tuloksia sitten kylläkään millään,kumma juttu vieraille katsoes sa kyllä puhuu totta mut itselleni...plääh..mites toisilla?

Tosi monilla on sellainen juttu, että pystyy ennustamaan vain muille ja itsellä ennustaessa tulokset ovat tavalla tai toisella 'hassuja.' Luultavasti tämä johtuu siitä, että omat toiveet ja odotukset asian suhteen sotkevat asiaa. Tämä tulee luultavasti voimakkaimmin esiin juuri heilurin osalta, sillä sitä kuitenkin loppuviimeksi liikuttavat tiedostamattomat kehon liikkeeet. Mutta voisin kuvitella tuota vaikutusta muillakin metodeilla.

Itse käytänkin heiluria vain, kun täytyy kysyä jotain kropalta, esim. 'onko tämä ruoka ok?' tai 'haluatko enemmän d-vitamiinia?' Kaikkeen muuhun ennustamiseen itselleni (joskaan en enää sitä juurikaan tee kun ei ole kysyttävää) olen käyttänyt futhark-riimuja. Hyvin on pelannut aina kun olen ensin muistanut maadottaa ja suojata itseni.

Ennustusasiassa en sinänsä osaa auttaa, koska en tee ennustuksia, mutta voisit kokeilla jotain muuta välinettä kuin heiluria, ehkä omien toiveiden ja odotusten vaikutus ei tulisi niin selvästi näkyviin kuin heilurissa. Tai sitten löydät täältä ehkä jonkun joka voi ennustaa sinulle.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: