Olen huomannut että itsellä ilmoitetut transiitit kuvavat kyllä muutosta mutta nämä ostetut tulkinnat eivät kerro oikein että millaisesta muutoksesta on kysymys. Hyvä kuitenkin että näkee milloin on syytä tutkistella tarkemmin tähtiään ja valmistautua muutokseen.
Olen ymmällä
aspekteista ja transiiteista.Tulkinnoissa puhutaan rakkaudesta ja rahallisesta onnesta ja muista tiettyyn aikaan osuvista ihanuuksista mutta todellisuudessa havaitsen vain hienoista levottomuutta tuolla lemmen asioiden puolella eikä rahaa ole tullut koskaan
transiittien osoittamina aikoina.
Tulkinnat ovat luotettavia ajallisesti mutta vaikutuksia pitää osata tulkita soveltaen oman kartan mukaan. Olisi hyvä olla jonkin verran tietoa ainakin astrologian perusasioista ja omasta kartasta.
Tässä on ilmiselvästi kyse siitä ettei tulkinnoissa/ transiiteissa näy missä Huoneissa taivaankappaleet sijaitsevat, vaan omaa karttaa täytyy osata tulkita vähän... jos Venus on 2. tai 8. Huoneessa kyse on todennäköisesti taloudellisista asioista, jos Venus on 6. Huoneessa kyse voi olla ulkonäköön tai terveydelliseen kauneuteen liittyvistä asioista jne.
Tarkoitatko "hallitsemisella" taivaankappaleen sijaintia, Huonetta vai ko. Huoneen kärkeä? Kartan hallitsija on Askendentin Merkin hallitsija eli 1. Huoneen hallitsija, mutta 1. Huoneen hallitsija on myös astrologisen 1. Merkin Oinaan, hallitsija eli Mars, 2. Huoneen Venus (Härkä) jne. mutta omalla kartallasi ko. Huoneita hallitsevat myös taivaankappaleet joiden merkeistä Huoneet alkavat.
Huoneet ovat elämänalueita ja taivaankappaleet huoneissa "kalustavat" niitä eli antavat toimintaa ja väriä.. lisäksi jokainen taivaankappale toimii eritavalla eri Huoneissa.
Aurinko on astrologiassa yleensä objekti eli yksilö itse, toiminnan kohde, johon muut tekijät (taivaankappaleiden transiitit) vaikuttavat, siksi Aurinkoa ei erityisesti korosteta, vaikka todellisuudessa Auringon vaikutus näkyy kaikissa transiiteissa, jos ne kohdistuvat syntymäkartan taivaankappaleisiin.
Transiitit toimivat tietyllä tavalla, mutta kunkin omalla henkilökohtaisella kartalla olevat aspektit vaikuttavat siihen miten kukin transiitti toimii.. transiitti syntymäkartan yhteen taivaankappaleeseen kohdistuu samalla kaikkiin muihin taivaankappaleisiin joihin ko. taivaankappale on kontaktissa syntymäkartalla.