Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vuosi elämääsi tulkinta/parisuhde/tulkinnan luotettavuus??  (Luettu 7601 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« : 13.01.2012 00:25:06 »

hei! osaisittekohan joku auttaa minua??? en enää ole selvillä omasta elämästäni. parisuhde kaatumassa ja epävarmuus tulevaisuudesta. Vuosielämääsi tulkinta on antanut minulle merkkejä kyseisistä ongelmista/muutoksista. Nyt kuitenkin pohdin että olenko itse muuttamassa elämääni vuosi elämääsi tulkinnan mukaiseksi vai käykö näin todellakin koska niin on "tähtiin kirjoitettu". Voinko luottaa tulkintaan? onko teillä kokemuksia asiasta? kamppailen nyt todella suurten muutosten kanssa mutta epävarmuus on todella suurta. haluaisin etsiä apua astrologiasta yms. mutta kaikki tuntuu lipsuvan sormista. tiedän että itse minun on kaikki suuret päätökset tehtävä, ei sitä mikään eikä kukaan voi minulle tulla kertomaan. Mutta jotenkin haluaisin saada astrologisesta tulkinnasta voimaa ja vastauksia. Voinko siis luottaa kirjoitettuun tekstiin?? auttakaa joku minua! Kiitos! tai jos joku osaisi kurkata karttaani ja kertoa minulle asioita..
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
minävaan
Vieras
« Vastaus #1 : 13.01.2012 01:04:09 »

Oon miettinyt ihan samaa asiaa. Mitä transiitteja sulla on meneillään? Mulla on meneillään saturnus sulkeutuva neliö  askendentti. Se o pistänyt itselläni kapuloita rattaisiin,eka ohitus menossa ja kyl tuntuukin.
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2012 01:10:36 »

luulen että hankalimman asian on aiheuttamassa tulevaan seuraava transiitti: uranus sulkeutuva neliö kuu. Olen kyllä todella huono lukemaan astro sivustoja ja tulkinta on todella puutteellista...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2012 01:18:49 »

Ja lopullista niittiä kertoilee 27.3.2012 alkava transiitti Jupiter oppositio Nousumerkki elikä skorpioniin. loppuilee huhtikuun loppuun mennessä ja uhkailee tulevasta 12 huonosta vuodesta jos en tee muutosta...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
minävaan
Vieras
« Vastaus #4 : 13.01.2012 01:50:29 »

Hymm..No ehkä me pelätään näitä ennustuksia vähän liikaa. Jos jotain käy nii sitten käy. Sitäpaitsi jos joskus luvataan jotain hyvää niii ei se silloinkaa välttämättä pidä paikkaansa, vaa tulee jotai paskaa ja sit taas sellastakin tapahtunut et luvattu huonoo ni tullutkin ihan hyvää tai mitn järisyttävää ei o tapahtunut. Miettinyt kans tota et ohjailenko elämääni noiden ennustuksien mukaan. Aika sairasta jos niin menee uglystupid2
Miettinyt kans et pitäs ehkä lopettaa koko astrologiaharrastus kun ottaa jotenki liian tosissaan noi jutut ja mä saatan kuumotella etukäteen jotain "pahaa" transiittia jo kuukausia etukäteen. Ei se ainakaa varmaa tän tarkotus ois, et on kokoajan ihan paskat housussa. Lopettaisin koko harrastuksen,mutta olen liian koukussa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 13.01.2012 02:14:25 »

Onhan meillä vapaa tahto. Tai minä uskon ainakin, että on. On asioita, joilla on enemmän potentiaalia tapahtua kuin toisilla, mutta ne eivät ole väistämättömiä, yli jyrääviä kohtaloita, eivät hyvässä eivätkä pahassa - omalla toiminnallamme voimme vaikuttaa mihin tahansa asiaan elämässämme.

En tiedä onko tässä mitään teille mutta linkitän kuitenkin...  http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/pelotauki.html
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.01.2012 12:15:38 »

Onhan meillä vapaa tahto. Tai minä uskon ainakin, että on. On asioita, joilla on enemmän potentiaalia tapahtua kuin toisilla, mutta ne eivät ole väistämättömiä, yli jyrääviä kohtaloita, eivät hyvässä eivätkä pahassa - omalla toiminnallamme voimme vaikuttaa mihin tahansa asiaan elämässämme.

Mikään tulkinta ei todellakaan ole "luotettava", sillä kaikenlaiset astrologiset tulkinnat antavat vain viitteitä ilmassa olevista teemoista, ajan laadusta ja potentiaalista... Plajon riippuu omasta halusta toteuttaa noita teemoja ja kyvystä osata hyödyntää ajan laatua.. Erilaisista tulkinnoista voi hakea tukea omille tuntemuksille ja ajatuksille, mutta kaikki transiitit eivät toteudu kaikkien kohdalla todellakaan samaan tapaan.

Minä en näe transiitteja vanhanaikaisesti ja perinteisesti "huonoina" ja "hyvinä", sillä niillä kaikilla on oma merkityksensä ja antinsa meille.. Esimerkiksi juuri  jupiter transiitit eivät tavallisesti ole olleet minulle erityisen suotuisia, kartallani on  jupiter  skorpioni alussa, vaan pikemminkin paljastavat yleensä asioita ja ovat aiheuttaneet shokkiterapiaa.. kun ikää on tullut lisää, on niistäkin oppinut selviytymään.. Uranus ja Saturnus kulkevat transiitteina peräkanaa. Sen minkä Saturnus rakentaa,  Uranus pyyhkäisee kumoon kuin maanjäristys. Näin ei pääse tapahtumaan erityisiä luutumia ja paikoilleen jumiutumia...

Ja mitä tuohon Uranus-Kuu transiittiin tulee, kyse voi olla konkreettisesta muutosta joka tapahtuu todella nopeaan tahtiin.. paljon riippuu missä Huoneissa (=elämänalueilla) taivaankappaleet sijaitsevat.

tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.01.2012 13:21:41 »

Olen huomannut että itsellä ilmoitetut transiitit kuvavat kyllä muutosta mutta nämä ostetut tulkinnat eivät kerro oikein että millaisesta muutoksesta on kysymys. Hyvä kuitenkin että  näkee milloin on syytä tutkistella tarkemmin tähtiään ja valmistautua muutokseen. 

Olen ymmällä  venus aspekteista ja transiiteista.Tulkinnoissa  puhutaan rakkaudesta ja  rahallisesta onnesta ja muista tiettyyn aikaan  osuvista ihanuuksista mutta todellisuudessa havaitsen  vain hienoista levottomuutta tuolla lemmen asioiden puolella eikä rahaa ole tullut koskaan  venus transiittien osoittamina aikoina. 

Tulkinnat ovat luotettavia ajallisesti mutta vaikutuksia pitää osata tulkita soveltaen oman kartan mukaan. Olisi hyvä olla jonkin verran tietoa ainakin astrologian perusasioista ja omasta kartasta.

Tässä on ilmiselvästi kyse siitä ettei tulkinnoissa/ transiiteissa näy missä Huoneissa taivaankappaleet sijaitsevat, vaan omaa karttaa täytyy osata tulkita vähän... jos Venus on 2. tai 8. Huoneessa kyse on todennäköisesti taloudellisista asioista, jos Venus on 6. Huoneessa kyse voi olla ulkonäköön tai terveydelliseen kauneuteen liittyvistä asioista jne.

Tarkoitatko "hallitsemisella" taivaankappaleen sijaintia, Huonetta vai ko. Huoneen kärkeä?  Kartan hallitsija on Askendentin Merkin hallitsija eli 1. Huoneen hallitsija, mutta 1. Huoneen hallitsija on myös astrologisen 1. Merkin Oinaan, hallitsija eli Mars, 2. Huoneen Venus (Härkä) jne. mutta omalla kartallasi ko. Huoneita hallitsevat myös taivaankappaleet joiden merkeistä Huoneet alkavat.

Huoneet ovat elämänalueita ja taivaankappaleet huoneissa "kalustavat" niitä eli antavat toimintaa ja väriä.. lisäksi jokainen taivaankappale toimii eritavalla eri Huoneissa.

Aurinko on astrologiassa yleensä objekti eli yksilö itse, toiminnan kohde, johon muut tekijät (taivaankappaleiden transiitit) vaikuttavat, siksi Aurinkoa ei erityisesti korosteta, vaikka todellisuudessa Auringon vaikutus näkyy kaikissa transiiteissa, jos ne kohdistuvat syntymäkartan taivaankappaleisiin.

Transiitit toimivat tietyllä tavalla, mutta kunkin omalla henkilökohtaisella kartalla olevat aspektit vaikuttavat siihen miten kukin transiitti toimii.. transiitti syntymäkartan yhteen taivaankappaleeseen kohdistuu samalla kaikkiin muihin taivaankappaleisiin joihin ko. taivaankappale on kontaktissa syntymäkartalla.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.01.2012 15:00:17 »

Totta.. usein tietyn taivaankappaleen sijoittuminen omalle kartalle vaikuttaa siihen miten sen transiitit kokee ja transiittitulkinnoissa on yleensä kysymys ainoastaan ko. taivaankappaleen liikkeistä suhteessa toiseen taivaankappaleeseen.. Smiley

Omalla kohdallani voin sanoa Jupiterin olleen outolintu, sillä se on myös karttani hallitsija ja tuonut usein tullessaan kaikenlaisia hankaluuksia... mutta samoin myös Venus Vaa'assa 8. Huoneessa puolineliössä Aurinkoon ja kolmiossa Deskendenttiin on ollut vieraampi ja toiminut oudosti... Smiley
tallennettu

hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #9 : 14.01.2012 23:06:01 »

Hei Raven79,

silmääni osui Neitsyt Aurinkosi, Skorppari Asc ja Rapu Kuu. Sehän jo tiedetään, että Neitsyillä on ollut melko rankkoja muutoksia viime vuosina, myös Eclipsit Kauris-Rapu akselilla 2008 - 2011, eivät varmaankaan ole auttanut asiaa.
Mutta parempaa on luvassa jo tämän vuoden aikana, sillä nuo vaikeudet alkavat olla historiaa Smiley
Saturnus tulee jossain vaiheessa Asc:si päälle ja siihen menneessä olet enemmän selvillä mihin suuntaan elämääsi viet eteenpäin.
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #10 : 24.01.2012 23:56:25 »

kiitos hienoista vastauksista kaikille!!! Nyt täytyisi enemmän perehtyä karttaani! Juu saas nähdä koittaako paremmat ajat ja missä merkityksessä. Nyt ainakin elän täysin oman tunteeni mukaan ja katsotaan mihinkä rohkeuteni riittää ja kuinka nopeasti ; )
olisi hienoa osata tulkita karttoja, mutta tuntuu että aikakin loppuu ihan kesken, eikä ehdi mitään...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: