Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinrakkaus  (Luettu 21089 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 16.01.2012 14:52:07 »

Artemis, mitä eläinrakkauteen tulee, niin Neptunuksesta voi puhua lähinnä näppituntumalla, koska ulkoplaneettoihin ei ole liitetty eläinlajeja. Kokemuksen mukaan niitä voi tietysti ottaa mukaan. 6. huoneen Neptunus näyttää liittyvän usein erilaisiin yliherkkyyksiin ja allergioihin tai esim. palvelualan ammatteihin, joissa vaaditaan erityistä herkkyyttä ja empatiakykyä. Henkiparantaja voisi olla hyvä ammatti sellaiselle ihmiselle, jolla Neptunus on 6. huoneessa.

Omasta mielestäni ulkoplaneetoista Uranus voisi hallita ilmassa parveilevia eläimiä, esim. mehiläisiä, ampiaisia, heinäsirkkoja tai vaikka kottaraisparvia. Entä yhdyskuntahyönteiset, muurahaiset ja termiitit, olisivatko ne Uranusta? Sähköankerias oli myös hyvä veto.  Cheesy

Neptunuksen alaisuuteen voisivat kuulua laululinnut ja veden elävistä vaikka delfiinit. Ja olisivatko hätää kärsivät eläimet Neptunus-symboliikan alaisia? Lähes kaikki tuntemani Kalat rakastavat kissoja ja Neptunus Kalojen hallitsijana voisi hallita myös näitä viiksekkäitä ystäviämme.

Pluto hallitsisi mielestäni maan uumenissa eläviä eläimiä, esim. myyriä. Korppi olisi hyvä Pluto-lintu ja muodonmuutoksen läpikäyvät perhoset hyviä Pluto-hyönteisiä. Niin ja syvänmeren kalat kuuluvat ehdottomasti Pluton alaisuuteen!

Korostan, että nuo olivat ihan omia ideoita.

Hyviä ideoita Smiley
Kyllä, hätää kärsivät eläimet ovat lähellä sydäntäni. Jo pienenä tyttönä hoivasin löytämiäni lintuja, jotkut linnuista oli saattanut törmätä ikkunaan ja yksikin lintu jäi mummolassa kissan kynsiin ja sain sen pelastettua.
Hautasin eläimiä aina kun niitä kuolleena löysin ja itkin ja surin niitä. Pidin pikku hautajaisia..
Ja nyt kun toisinaan olen löytänyt pieniä hiiriä ja muita jotka ovat päässeet karkuun petolintujen nokasta, olen yrittänyt niitä virvottaa eloon.

Nyt sitten yritän harrastaa auttamista lähinnä löytöeläinten osalta. Toivon mukaan pystyn jatkossa vapaa-ajalla vielä enemmän tekemään auttamista niille. Monilla on rankkoja tarinoita takana.. Kuten koirallani.

Eläimet on ihania, toivottavasti voisin ihan tosissani työskennellä niiden hyväksi enemmänkin.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 16.01.2012 19:26:27 »

En tiedä, meneekö nyt ohi aiheen...sivuaa se tätä kyllä. Nimittäin mites metsästäjät?
Hekin rakastavat luontoa ja eläimiä omalla tavallaan...eivät kylläkään hoivaavasti...paitsi koiria hyvin suurella todennäköisyydellä.
6.huoneessahan on myös suhde luontoon...näkyykö se siitä?  6.huone jousimiehessä? Jupiter siellä? Mars?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.01.2012 19:31:13 »

Metsästäjät liitetään Jousimieheen ja 9. huoneen. Kumpaankiin liitetään myös hevoset ja koirat sekä luonnonsuojelu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 16.01.2012 21:27:01 »

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
Kaarina pääkkönen liittää tuolla neptunuksen hevosiin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 17.01.2012 07:14:51 »

En tiedä, meneekö nyt ohi aiheen...sivuaa se tätä kyllä. Nimittäin mites metsästäjät?
Hekin rakastavat luontoa ja eläimiä omalla tavallaan...eivät kylläkään hoivaavasti...paitsi koiria hyvin suurella todennäköisyydellä.
6.huoneessahan on myös suhde luontoon...näkyykö se siitä?  6.huone jousimiehessä? Jupiter siellä? Mars?

Tämä on asia jota olen usein pohtinut, eli metsästäminen.
Periaatteessa en pidä ajatuksesta, että eläimiä ammuskellaan metsiköissä, mutta jos metsästäjä ampuu eläimen metsässä ja syö sen, eli omaksi ruuakseen, niin onko se sitten väärin? Sillä eikö ole pahempi paha se, että se porsas jonka minä syön, on ollut koko ikänsä jossain pienessä loukossa asumassa  Embarrassed Se metsäneläin on sentään juossut vapaana koko elämänsä siihen asti.
Tämä asia on saanut minut suosimaan luomulihaa, koska eläinten kohtelu ahdistaa.
Tämä metsästysasia on ollut mielessäni usein. Ehkä se on eettisempää ampua eläin siellä metsässä, kuin se että se "kituuttaa" jossain pienessä navetan kolossa koko elämänsä. En tiedä..
Turhaan tappamista en koskaan hyväksy, mielestäni jos eläimen tappaa, niin siitä olisi silloin hyvä käyttää kaikki. Niin kuin muinoin luolamiehetkin söivät lihan, tekivät turkista vaatteita, rakoista vesiastioita, luista ties mitä.

Lihan syömistä en ole lopettanut, sillä vaikka eläimiä rakastan, niin uskon että lihan syöminen ei ole väärin, mutta kaikessa pitäisi juurikin muistaa se eläimen kunnioitus ja arvostus ja tärkeää on se kohtelu.

Kyllä minä sitä lihan syömistäkin toki olen miettinyt. Olen vaan moniallerginen, että lihan syönnin lopettaminen rajaa ruokavaliotani entisestään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 17.01.2012 11:15:53 »

Just noin minä ajattelen  Smiley
Olen kasvissyöjä, mutta syön satunnaisesti riistaa ja kalaa.
Minusta metsästäminen ravinnoksi on täysin luonnollista ja osa ekosysteemiä...sikojen rääkkäys sensijaan ei ole.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 17.01.2012 14:08:15 »

Niin..

Itse en voisi eläintä tappaa. En vaan pystyisi.
Tietysti jos tulisi maailmanloppu ja olisin viimeisiä survivoreja ja näkisin nälkää niin mistä sitä tietää jos vaikka tekisin ansan johon jänönen menisi ja söisin sen poskeeni  Undecided

Niin, ehkä sitä voisi syödä enemmän riistaa. Nyt olen suosinut luomulihaa, josko se olisi parempi juttu. Muutenkin haluan suosia luomua kaikissa tuotteissa missä mahdollista.

Ihminen on vähän kuin eläin, siis siinä mielessä, että mekin olemme aika paljon lihansyöjiä, joten metsästäminen on luonnollista. Vaikka itse en sitä tekisi.

Toisaalta, sekin on mielestäni ok että lampaat ja lehmät laiduntaa koko elämänsä kauniilla niityillä jossa on paljon tilaa telmiä ja olla onnellinen ja sitten jonain päivänä niiden päivä päättyy sekunnissa ilman että tuntevat tuskaa. Kuulostaa kauhealta sekin tosin, mutta ymmärtänette pointin. Eli että saavat olla lähes vapaina ja sitten humps.
Meidän mummolassa lehmillä oli valtavat tilukset kirmata ja elää. Ne olivat onnellisia lehmiä.

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #22 : 17.01.2012 14:41:46 »

Minulla on 6. huone tyhjä,  askendentti 6. ja 7. huoneen välissä. 12. huoneessa on on  vesta . Onko tämä paha? Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.01.2012 14:53:11 »

Minulla on 6. huone tyhjä,  askendentti 6. ja 7. huoneen välissä. 12. huoneessa on on  vesta . Onko tämä paha? Cheesy

Tällä perusteella ei voi sanoa eläinrakkaudesta yhtään mitään. Toisekseen ASCin ei pitäisi olla 6. ja 7. huoneen välissä, koska se on 1. huoneen kärki. Joskus kuitenkin näkee erityisesti tämän astro.fin karttapiirturin sekoilevan, jos olet esmes syntynyt joskus joulun tienoilla napapiirin pohjoispuolella.
tallennettu

www.horoskooppi.com
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.2012 15:05:55 »

Kenelläkään ei ollut ideoita miksi ajaudun työkseni hoitamaan eläimiä? Kartta aiempana.
Ja lähinnä sydäntä hevoset ja koirat. Lintuja olen kammoksunut, ne on pelottanut, liekö edellisessä elämässä joutunut nokittavaksi, nykyään vain ihmiskotkien nokittavaksi  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 17.01.2012 15:20:29 »

Kenelläkään ei ollut ideoita miksi ajaudun työkseni hoitamaan eläimiä? Kartta aiempana.
Ja lähinnä sydäntä hevoset ja koirat. Lintuja olen kammoksunut, ne on pelottanut, liekö edellisessä elämässä joutunut nokittavaksi, nykyään vain ihmiskotkien nokittavaksi  Wink

Lintukammohan voisi selittyä tuolla 12. huoneen Venuksella. 12. huone piti siis sisällään myös ne pelottavat eläimet.

Mutta karttasihan on hyvin maanläheinen. Neitsyt itsessään on huolehtivainen merkki ja siihen on liitetty lemmikkieläimet 6. huoneen ohella. Työn huoneessa sijaitseva Jupiter voisi hyvin selittää ammatinvalintaasi, erityisesti jos hoidokit kuuluvat Jupiter-symboliikan alle.
tallennettu

www.horoskooppi.com
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 30.01.2012 14:15:38 »

6.huoneen kärki leijonassa. Huoneessa pluto-venus yhtymä vaa'assa ja uranus, merkurius sekä noususolmu skorpionissa. 12.huoneen kärki vesimiehessä ja siellä jupiter oinaassa.

Lapsuuteni vietin maalla lypsylehmiä paijaillen. Sittemmin koulussa biologian opettaja "nimitti" luokan ornitologiksi, olin niin hulluna lintuihin. Keräilin sulkia ja opettelin tieteellisiä nimiä. Yläasteella vihdoin sain oman koiran, nyt on menossa kolmas sellainen. Hirvikoirien kanssa kävin paljon metsässä ja kuuntelin ja katselin koiria ja hirviä - en ampunut niitä.
Kissoille olen allerginen, muuten olisi varmaan niitäkin  Undecided

tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 03.03.2012 09:53:39 »

Pidän eläimistä ja itselläni on koira. Mulla on jotenkin kahtiajakoinen fiilis eläimistä; toisaalta tykkään niistä paljon mutten kestä kaikkien hajua tai sotkuisuutta. Siksipä mulla onkin sellainen koira, joka on kesät talvet ulkona.

6. huone alkaa  neitsyt ja siellä on vain ulkoplaneettoja: pluto uranus sekä  jupiter ja  neptunus lähellä DC:tä. 12. huone alkaa  kalat ja siellä planeetoista  mars merkurius saturnus ja  aurinko jo aivan lähellä  askendentti.

Pienenä hoivailin ja kesyttelin villikissoja. Yhden kissanpennun pelastin kaverini kanssa metsästä ja toin sen kotiini etsittyäni sille ensin tuloksetta kotia -taisi olla niitä kesäkissoja. Meillä oli kotona myös koira.

Lintubongauksesta innostuin teini-iässä ja se on jokakeväinen harrastus vieläkin. Pöllöjen rengastamisessakin olen ollut mukana. 12. huone  venus, mutten kyllä pelkää lintuja, vaikka terävää nokkaa kyläkin. 6. huoneen kärki  neitsyt voisi selittää nuo linnut. Käärmeitä olen pelännyt aina ihan järjettömästi niin kirjoissa kuin televisiossakin saati sitten luonnossa. 12. huone  merkurius. Hevostelua oli ala-asteikäisenä ja hepat on ihania, mutta jotenkin pelkään isoja eläimiä varsinkin lehmiä ja niiden sarvia. Myös kaikki vikkelät kuten hiiret tai rotat on ihan kauheita. Sammakot ja sisiliskot apua!

12. huoneen kärki  kalat; ei tule muuta mieleen kuin että haita olen pelännyt aina.  Grin Mutta tuo ihana ranskalainen Jacq Cousteau on ollut mun suosikki ja muistan kun sarja tuli sunnuntai-iltapäivisin -se oli aina pakko katsoa. smitten

Minusta metsästämisessä ravinnoksi ei ole mitään pahaa -oikeastaan luomua. Eläin saa kuitenkin elää omassa luonnollisessa ympäristössään eikä häkissä tmv. Itse en vain voisi siihen pyssyyn tarttua ja ampua, jääköön muille se homma.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 10:18:31 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #28 : 03.03.2012 10:22:08 »

Pidän eläimistä ja itselläni on koira. Mulla on jotenkin kahtiajakoinen fiilis eläimistä; toisaalta tykkään niistä paljon mutten kestä kaikkien hajua tai sotkuisuutta. Siksipä mulla onkin sellainen koira, joka on kesät talvet ulkona.

6. huone alkaa  neitsyt ja siellä on vain ulkoplaneettoja: pluto uranus sekä  jupiter ja  neptunus lähellä DC:tä. 12. huone alkaa  kalat ja siellä planeetoista  mars merkurius saturnus ja  aurinko jo aivan lähellä  askendentti.

Pienenä hoivailin ja kesyttelin villikissoja. Yhden kissanpennun pelastin kaverini kanssa metsästä ja toin sen kotiini etsittyäni sille ensin tuloksetta kotia -taisi olla niitä kesäkissoja. Meillä oli kotona myös koira.

Lintubongauksesta innostuin teini-iässä ja se on jokakeväinen harrastus vieläkin. Pöllöjen rengastamisessakin olen ollut mukana. 12. huone  venus, mutten kyllä pelkää lintuja, vaikka terävää nokkaa kyläkin. 6. huoneen kärki  neitsyt voisi selittää nuo linnut. Käärmeitä olen pelännyt aina ihan järjettömästi niin kirjoissa kuin televisiossakin saati sitten luonnossa. 12. huone  merkurius. Hevostelua oli ala-asteikäisenä ja hepat on ihania, mutta jotenkin pelkään isoja eläimiä varsinkin lehmiä ja niiden sarvia. Myös kaikki vikkelät kuten hiiret tai rotat on ihan kauheita.

12. huoneen kärki  kalat; ei tule muuta mieleen kuin että haita olen pelännyt aina.  Grin Mutta tuo ihana ranskalainen Jacq Cousteau on ollut mun suosikki ja muistan kun sarja tuli sunnuntai-iltapäivisin -se oli aina pakko katsoa. smitten

Minusta metsästämisessä ravinnoksi ei ole mitään pahaa -oikeastaan luomua. Eläin saa kuitenkin elää omassa luonnollisessa ympäristössään eikä häkissä tmv. Itse en vain voisi siihen pyssyyn tarttua ja ampua, jääköön muille se homma.

Tähän täytyy tarttua kun sullakin on  venus 12.huoneessa. Niin, lintujen terävä nokka onkin ehkä se suurin pelkoni, "silmät puhkovana", ja sellaiset linnut jotka tekevät syöksyjä kohti. Käärmeitä olen aina pelännyt, mutta myös joutunut niitä käsittelemään, mutta siltikään en pidä siitä. Samoin pidän kyllä eläimistä, mutta näin  aurinko neitsyt se sotku on ärsyttävää  Grin

Mieluiten hoidan isoja eläimiä kuin aivan pieniä. Samoin kouluttamiseni on enemmän saaliseläimille (hevoset, lehmät...) sopivampaa. Haluan olla lauman kunnioitettu ja ystävällinen johtaja Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 03.03.2012 10:25:26 »

Tyttärellä huoneet just päinvastoin kuin mulla:
6. huone  kalat, jossa  jupiter ja  venus. Hänpä on aivan hevoshullu. Tätä hulluutta on kestänyt jo ainakin 8 vuotta, eikä taida loppua. Viettää niin paljon aikaa kuin mahdollista talleilla. On eläinrakas.
12. huone  neitsyt ja siellä vain  kuunsolmu, mutta pelkää hämähäkkejä.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: