Voisikos hei HIV-viruksesta ja homoseksuaalisuudesta tehdä jonkunn oman ketjun ja pitää tämän ketjun vaaliaiheisena?
Please?
Äänestäjillä on mielestäni oikeus tietää aikovatko presidenttiehdokkaat harrastaa
suojaamatontasexiä riskiryhmien kanssa mahdollisen pressakautensa aikana...
Alkaa mennä asiattoman viestittelyn puolelle pikku hiljaa, Sideman. Ja ei, en ole mikään adminstraattori, mutta jos presidenttiehdokkaan sukupuolielämä on tärkein äänestyskriteeri, niin minun puolestani silloin on parempi jäädä nukkuvien puolueeseen. Ja mitenkäs presidenttiehdokkaiden piikkihuumeitten käyttö, likaiset neulat kun ovat myös yksi tartuntalähde.
Suomessa tartuntoja on ollut pitkään enemmän heteroseksin seurauksena, paitsi että parin viime vuoden aikana on ollut taas hiukan enemmän homoseksuaaleilla.
Mainio juttu että suomalaiset homoseksuaalit ovat ilmeisesti vastuullisempia kuin "jenkkikolleegansa"!
Mahtaakohan HIV olla levinnyt heteronaisille lähinnä biseksuaalisten miesten "suosiollisella avustuksella"?
Umpilesboilla ei nimittäin taida esiintyä juuri ollenkaan HIV-tartuntaa, ainakaan seksin kautta
saatuna?? Voin toki olla täysin väärässä, mutta intuitiivisesti tuntuisi tuolta...
PS. Haluan vielä painottaa, miksi Haavisto ei mielestäni ole paras mahdollinen Suomen kansalainen
tasavallan presidentiksi. Koska Suomen Tasavallan presidentti on kai ensisijaisesti suomalaisten edustaja
ulkomailla, hänen tulisi mahdollisimman monessa suhteessa edustaa kansan enemmistöä.
Pekka on ihan pätevä henkilö vaikka onkin ainoastaan ylioppilas, mutta näkisin hänet
mieluummin jossain sellaisessa vähemmän näkyvässä valtiollisessa tehtävässä, jossa hänen seksulaalinen suuntautumisensa
ei olisi omiaan herättämään pahennusta, kuten se tekisi ilmeisesti esim. katolisissa maissa, joita on melkoinen
liuta tällä planeetalla. Islamilaisten suhtautumisesta homouteen minulla ei ole tietoa...
En äänestä myöskään Saulia, koska rimaa hipoen oik. kand. -tutkinnon suorittanut
ei liene paras mahdollinen ehdokas. Voisin harkita äänestämistä, mikäli tilanne
olisi tiukempi, mutta nyt näyttää kohtalaisen selvältä, että minun kannaltani
pienemmästä pahasta tulee seuraava Suomen Tasavalla Presidentti, ellei sitten
jotain aivan odottamatonta tapahdu muutaman päivän sisällä.
BTW, mielestäni Sauli ja Adam ovat tosi edustava pari. Saulin homoutta vastaan
minulla ei todellakaan yhtikäs mitään, koska hän edustavaa vain itseään, ei
Suomen kansan enemmistöä. On sikamageeta, että suomalainen heebo
seukkaa maailmantähden kanssa!