Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uneni :) Tulkitkaa <3  (Luettu 5286 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.01.2012 15:19:46 »

Hei.

Näin tuossa muutama päivä sitten unta, joka jäi hyvin painuvasti mieleen ja kertokaahan mitä uni voisi merkitä.
Näen todella paljon unia(päiväunilla ja öisin monta erilaista unta) ja jotkut tietyt jää vain mietyttämään voimakkaasti mieleen.

Pieni selvitys ennen tosielämästä... Olen juuri eronnut(puhun kyllä hänestä edelleen "mieheni").

Uneni:

Olin jossain mökillä, johon tuli vanha työkaverini kylään(nainen) ja olin hyvin iloinen hänen tulosta kylään. Hän alkoi "lähestyä"minua ja tahtoi jostain syystä härnätä miestäni sillä, että minun piti maata hänen kanssa sängyllä peiton alla. Olimme vaatteet päällä. Hän yritti suudella minua ja huulet taisivat kuitenkin koskettaa toisiaan. Kiinnitin unessa huomiota hänen valkoisiin hampaisiin.
Mieheni oli terassilla mökillä toisen lapsemme kanssa ja hän oli jotenkin mustasukkaisen oloinen. Lapseni käski tulla terassille katsomaan jotain stop-merkkiä ja työkaverini ei päästänyt minua,vaan heitti peiton päällemme. Kuitenkin  kaivautuessa pois alta aloin katsomaan ikkunasta ulos. Ikkunat olivat hyvin suuret ja avarat. Alkoi näkymää aivan mahtavia salamoita ja seurasin niitä taivaalle.

Seuraavaksi siirryimme olohuoneeseen, jossa oli keittiönpöytä ja siinä istuin mieheni kanssa katsellen erilaisia posliini astioita. Hän ilmoitti, että olisi aina tahtonut liittomme aikana jonkun ison lautasen/tarjoiluvadin. (väriltään sininen,jossa puu keskellä)
Pian olinkin siirtynyt muualle ja tajusin samalla hetkellä, että mieheni ja työkaverini jäivät kahden mökille.
Kerroin tästä siskolleni ja pian matkasimme kiireellä ns.yllättämään heidät mökille.
Matkalla oli ensin muutama mies, jotka huusivat meidän tulevan ja varoittaen miestäni. Pääsimme heidän ohi, kunnes suojatiellä oli kissa ja vanha rouva, joka yritti loitsia taialla jonkun kirouksen päällemme. Me kuitenkin ohitimme hänet ja saimme ohittaessa jonkin ns.vapauden tunteen kaikesta. Pian olimme mökin lähellä, joka oli keskellä järveä ja sinne piti lähteä uimaan.
Vesi oli tyyni,ihanan lämmin ja taivas oli vaaleanpunainen auringonlaskusta. Sisarukseni koira olikin muuttunut unessa norpaksi, joka oli väriltään valkoinen ja yli energisesti ui vierelläni. Minulla oli valkoinen ruusu suussa, jota olin viemässä miehelleni ja siskoni lohdutti minua koko matkan erilaisilla sanoilla. Koska tiesimme, että mieheni oli pettänyt/pettämässä minua.
Tämä ilta oli juhannus(jostain syystä tämä jäi voimakkaasti mieleen).Siskoni alkoi sukeltamaan ja minä kelluin perässä lämpöisessä vedessä.
Pian pääsimme mökin viereen, jossa mieheni seisoi kylpytakki päällä ja hänellä oli omahyväinen ilme kasvoilla.Jolloin tiesin hänen tehneen jotain, mutta silti ajattelin onko se totta kuitenkaan ja "mustasukkaisuuden"tunne valtasi kehon.
... sitten heräsin ...

tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2012 17:37:15 »

Päästä irti hyvä ihminen <3
Irti.
tallennettu
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2012 14:14:10 »

Kiitokset näistä Smiley
Tietenkin erot on aina rankkoja, mutta meillä tilanne on hiukan erikoinen ja kääntyneet hiukan päälaelleen.

Mutta tuosta unesta mietin jotain tiettyjä vahvoja asioita, joita siis unessä näin todella voikkaana:

-Salamat
-Juhannus
-Uiminen(Lämmin tyyny järvi)
-Auringonlasku
-Valkoinen ruusu
-Noita/mummo

Uni oli niin voimakas,että heräsin yöllä kirjoittamaan sen ylös Shocked  uglystupid2

Lisäksi näen usein unta vedestä: uimisesta, tulvasta(josta joko pelastan jonkun tai olen itse päässyt turvaan),ammeesta
Myös hiuksista näen unia. Omista pitkistä hiuksista tai siitä,että leikkaan toisten hiuksia.Hiukset on aina hyvä kuntoisia ja kiiltäviä.(tämä voi johtua siitäkin, että leikkaan usein toisten hiuksia)

tallennettu

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 25.01.2012 15:48:00 »

Salamoinnista tulee mieleen leiskuvat tunteet. Kuvailit niitä "aivan mahtaviksi", olivatko ne siis positiivinen asia unessasi? Posiitivisten tunteiden myrsky myllertää erotilanteessa? Huh Ihan heitto vaan...

Juhannus, silloin ei ole pimeää vaikka on ilta. Sinä uimassa miehen luo valkoisen ruusun kanssa vaikka hän pettää. Mitkäs nyt ovat ajatuksesi erosta, mikä siinä on päälaellaan? Ei tarvitse tietenkään tänne kertoa yksityiskohtia Smiley mutta oletko sinä nyt sitä mieltä että on ihan oikein erota, vai jääkö jokin vaivaamaan? Tunnetko tehneesi tarpeeksi?

Lapsi haluaa että näet stop-merkin, työkaveri jonka kanssa mies sinua myöhemmin pettää ei halua että näet sen. Ristiriitaisia tunteita, osa sinusta tietää että pitäisi lopettaa, stop-merkkihän käskee pysähtyä ja katsoa ympärilleen?

En tiedä, mutta tommosia nyt mieleen tuli.
tallennettu
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2012 17:02:31 »

Salamoinnista tulee mieleen leiskuvat tunteet. Kuvailit niitä "aivan mahtaviksi", olivatko ne siis positiivinen asia unessasi? Posiitivisten tunteiden myrsky myllertää erotilanteessa? Huh Ihan heitto vaan...

Juhannus, silloin ei ole pimeää vaikka on ilta. Sinä uimassa miehen luo valkoisen ruusun kanssa vaikka hän pettää. Mitkäs nyt ovat ajatuksesi erosta, mikä siinä on päälaellaan? Ei tarvitse tietenkään tänne kertoa yksityiskohtia Smiley mutta oletko sinä nyt sitä mieltä että on ihan oikein erota, vai jääkö jokin vaivaamaan? Tunnetko tehneesi tarpeeksi?

Lapsi haluaa että näet stop-merkin, työkaveri jonka kanssa mies sinua myöhemmin pettää ei halua että näet sen. Ristiriitaisia tunteita, osa sinusta tietää että pitäisi lopettaa, stop-merkkihän käskee pysähtyä ja katsoa ympärilleen?

En tiedä, mutta tommosia nyt mieleen tuli.
Ero tietenkin on mietityttänyt minua kovasti ja kun en ole saanut siihen mitää selvää syytä/vastausta. Yritin selvittää kaikkea siihen liittyvää, mutta mies oli sellaisessa mielentilassa, ettei halunnut puhua mistään ja ei tiennyt syitä mihinkään. Hyvinkin masentunut oli tuohon aikaa ja omissa maailmoissaan synkkänä.
Minä kävin mielessä kaikki vaihtoehdot läpi ja varmaan alitajunnassa epäilin jotain toista ihmistä kuvioissa. Näin ei kuitenkaan ole, mutta kai sitä jättää kuitenkin päähän nuo ajatukset pyörimään ja uniin tulee niin.
Kun nyt tilanne lähtenyt kääntymään toisin, selvästi näkee valoa elämässään ja saantu selvittää ajatuksiaan. Haluaa olla kokoajan kanssani ja hyvinkin vanha mieheni palannut takaisin käytökseltään.

Mutta unessa ei kuitenkaan selvinnyt onko mies pettänyt minua, se oli vain minun päässäni se "joo-o,kyllä toi on merkki siitä että on" ja tuskin olisin kysynyt unessa sitä asiaa, koska olin jo luonut sen päähäni niin käyneen ja se tunne oli vahvana unessa minulla.
Salamat olivat todella kauniita ja oli täysin pilvetön taivas. Ei jyrinää,vain paljon suuria salamoita. Salamoista näin myös n.kuukausi sitten unta myös.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2012 18:08:21 »

Salamasta tulee mieleen myös voima.
Ehkä oma voimasi, jota olisi hyvä seurata?

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: