Salamoinnista tulee mieleen leiskuvat tunteet. Kuvailit niitä "aivan mahtaviksi", olivatko ne siis positiivinen asia unessasi? Posiitivisten tunteiden myrsky myllertää erotilanteessa?
Ihan heitto vaan...
Juhannus, silloin ei ole pimeää vaikka on ilta. Sinä uimassa miehen luo valkoisen ruusun kanssa vaikka hän pettää. Mitkäs nyt ovat ajatuksesi erosta, mikä siinä on päälaellaan? Ei tarvitse tietenkään tänne kertoa yksityiskohtia
mutta oletko sinä nyt sitä mieltä että on ihan oikein erota, vai jääkö jokin vaivaamaan? Tunnetko tehneesi tarpeeksi?
Lapsi haluaa että näet stop-merkin, työkaveri jonka kanssa mies sinua myöhemmin pettää ei halua että näet sen. Ristiriitaisia tunteita, osa sinusta tietää että pitäisi lopettaa, stop-merkkihän käskee pysähtyä ja katsoa ympärilleen?
En tiedä, mutta tommosia nyt mieleen tuli.
Ero tietenkin on mietityttänyt minua kovasti ja kun en ole saanut siihen mitää selvää syytä/vastausta. Yritin selvittää kaikkea siihen liittyvää, mutta mies oli sellaisessa mielentilassa, ettei halunnut puhua mistään ja ei tiennyt syitä mihinkään. Hyvinkin masentunut oli tuohon aikaa ja omissa maailmoissaan synkkänä.
Minä kävin mielessä kaikki vaihtoehdot läpi ja varmaan alitajunnassa epäilin jotain toista ihmistä kuvioissa. Näin ei kuitenkaan ole, mutta kai sitä jättää kuitenkin päähän nuo ajatukset pyörimään ja uniin tulee niin.
Kun nyt tilanne lähtenyt kääntymään toisin, selvästi näkee valoa elämässään ja saantu selvittää ajatuksiaan. Haluaa olla kokoajan kanssani ja hyvinkin vanha mieheni palannut takaisin käytökseltään.
Mutta unessa ei kuitenkaan selvinnyt onko mies pettänyt minua, se oli vain minun päässäni se "joo-o,kyllä toi on merkki siitä että on" ja tuskin olisin kysynyt unessa sitä asiaa, koska olin jo luonut sen päähäni niin käyneen ja se tunne oli vahvana unessa minulla.
Salamat olivat todella kauniita ja oli täysin pilvetön taivas. Ei jyrinää,vain paljon suuria salamoita. Salamoista näin myös n.kuukausi sitten unta myös.