Mulle Saturnus on erittäin merkittävä planeetta (
:n hallitsija, kuten Hopealohikäärmeellä) ja koen sen kaikesta huolimatta ystäväksi
Juuri tällä viikolla mietin, että mihin olisin tällä Jousimiespainotuksella joutunut, ellei
olisi toiminut omanatuntonani
Mulla on
8. huoneessa, tehden mm.
samassa huoneessa sijaitsevaan
. Lapsuuteni on ollut yhtä myllerrystä, vanhempieni erittäin rankka avioero söi energiaa. Pyörin siinä vanhempien vihanpidon välissä, räpiköin etsien sitä turvallista isä- tai äitihahmoa, johon voisin tukeutua ja luottaa.
:iina jouduin aikuisten (raakaan) maailmaan ehkä vähän turhankin aikaisin
Mulla on meneillään Saturnuksen 1. paluu ja ihan tässä äsken vasta huomasin, että kas, sehän on jo alkanut!
Kun mä odottelin kunnon kolmenkympin kriisiä, mutta tämähän on ollut varsin leppoisaa (ehkä se paukahtaa sieltä vielä)
Tietty sitä on mietitty paljon, että mitä olen tähän mennessä saanut aikaan - voin tunnustaa, että välillä tuntuu siltä, että mitään en ole vielä saavuttanut... Kunnes sitä miettii tarkemmin: opinnot viety loppuun, vakityöpaikka, kaunis pikku asunto ja parisuhde, joka voi hyvin ja kasvaa päivä päivältä (onhan niitä murheitakin tietty) - materiaa voi myös miettiä ja rahaahan ei koskaan ole liikaa (
), mutta sen verran on, että tulen toimeen ja saan myös nauttia työni hedelmistä
Mietin juuriani - turvaton lapsuus, koulukiusattukin olin, ujo lapsi. Mikä musta tuli... Tavallinen kansalainen kaikesta huolimatta, joka on päässyt ujoudestaan eroon (palan ujoutta olen kuitenkin säilyttänyt persoonassani), yritän olla toistamatta vanhempieni virheitä ja pyrin hoitamaan parisuhdettani parhaalla mahdollisella tavalla. En halua, että kaikki loppuu vihaan, kyyneliin ja katkeruuteen. 8. huonehan on samalla perinnön ja muiden omaisuuden huone ja
tarkoittaa työtä ja vastuuta - lieneekö Saturnuksen vikaa, kun tällä hetkellä autan isääni sukuomaisuuden hoitamisessa