Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ken hallitsee?  (Luettu 21896 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 02.02.2012 10:46:19 »

Olen koettanut tämmöistä aiemminkin pohtia, mutta ei oikein ottanut tuulta siipiensä alle...
Kun koetan saada selvää, että mikä...tai edes mitkä, ne on ne mun kartan hallitsevat tekijät. Planeetat eritoten, mutta huoneet ja merkitkin. Ei oo ollenkaan yksioikoinen juttu, kun löytyy monta painopistettä. Eikä varmaan sillonkaan, jos kaikki on ihan hajallaan siellä kartalla.

Mulla on hallitsevin elementti tuli, laadultaan muuttuva;  jousimies ...eli 12 huoneessa jouskarissa uranus yhtymän tekevä ja asciin yhtyvä Jupiterko se sitten suoriltaan on se the planeetta?

Vaiko  sitten  tuo uranus ?    vesimies on  aurinko juno merkurius ceres ...huone 2.

 saturnus rontti on omassa huoneessaan yhtymässä  pluto ja  keskitaivas...ja tästä tulee mieleen taas kysymys, että kun mun saturnus on skorpparissa ja pluto vaa'assa, eli toistensa merkeissä, ja planeetat on yhtymässä, niin saako Pluto saturnukselta skorppari energiaa ja taas toisinpäin? idiot2

Vai mitä tekee Venukselle, että kakkoshuone on suurin ja eniten taivaankappaleita sisältävä planeetta, ja hän istuu siellä  kalat merkissä... aspect_con mars  kalataspect_con kuu oinas...ja kuu...se on kaikkein aspektoitunein taivaankappale.

Miten aspektit vaikuttavat jonkun planeetan "voimaan"?
Riippuu aspektista vahvistaako se vai heikentääkö?

Apua idiot2 uglystupid2

Monta on kanttia asiassa...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.02.2012 12:18:42 »

Käypä astro.comissa laskemassa planeettojen ja merkkien vahvuudet. Elikkä

www.astro.com
sieltä Extended chart selection
sieltä Pullen astrology
sieltä Simple chart delineation by Walter Pullen

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2012 12:50:31 »

Thanks Lilli  Smiley

Olipas pläjäys  Shocked
Mutta jos oikein tuon tajusin, niin ykköshuoneen  jousimies neptunus vie voiton nippanappa Jupiterin nenän edestä.
Aika jännä. Mutta se sataa ilmeisesti  kalat ja 12 huoneen kautta sitten Neptunuksen laariin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2012 14:54:45 »

Minulla vahvin planeetta on mars, joka ei ole mikään yllätys; neljä planeettaa oinaassa ja mars tekee aspektia moneen.
Toiseksi vahvin on aurinko ja sitten kuu.

Merkeistä vahvin oinas, sitten vesimies ja sitten vaaka Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2012 15:36:44 »

No niin katoin väärin Smiley
Planeetat on  neptunus venus jupiter
Merkit  kalat  jousimies  harka
...siis mä en oo tajunnu että mulla on noin vahva  venus Smiley
Ja se, että uranus on vasta sijalla 9. on jännä kanssa, kun  vesimies on kolme taivaankiertäjää ( aurinko ), ja se  uranus on ascillakin.

Häntäpään merkit ei oo ylläri;  12.neitsyt 11.leijona ja  10.rapu.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2012 19:07:17 »

Mulla vahvin Pullenin mukaan on mars. Oinaassa on venus ja aurinko sekä mars
sijaitsee 1. huoneessa, kaloissa. Aspekteja se ei juurikaan tee. Toisiksi vahvimmaksi
on sitten nimetty saturnus, 1. huoneessa sekin, veskarissa. Tekee lähinnä minor
aspekteja persoonallisille planeetoille. Sekstiili auringolle. Kolmantena listassa venus.

Merkeistä vahvimpina ekana oinas, toisena kalat ja kolmantena skorpioni. Rapua
mulla ei ole kuulemma yhtään, eikä kuutakaan listassa vaikka kuu sijaitsee ravussa.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 02.02.2012 19:22:22 »

Ehkä  kuu rapu ei sitten vaan lasketa Cheesy ..omituista.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 02.02.2012 20:30:36 »

Kiinnostaisi tietää mitä kaikkia Pullen tuossa laskussaan ottaa huomioon, että mistä tuo lopputulos lopulta syntyy.

Minulla esimerkiksi rankkautuu vesimies kolmanneksi kauriin ja kalojen jälkeen, vaikka merkissä on vain kuunsolmu, uranus löyhästi yhtyy keskitaivaaseen. Onko se riittävä peruste rankata vesimies korkeammalle kuin jousimieskin (aurinko-mc-merkurius merkkini ja sama rankkaus rankkaa jupiterin voimakkaimmaksi planeetakseni, joka tosiaan on merkittävässä asemassa sangon kärkenä sekä ylennysmerkissään)? Helpommin osaisi tulkita ja ymmärtää tuota jos tietäisi mihin se perustuu.  Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #8 : 02.02.2012 22:54:55 »

Jaaha, mielenkiintoista, mulla meni näin:

Planeetat
1.  saturnus 14.8% (10. huoneessa)
2.  merkurius 13.8% (6. huoneessa)
3.  pluto 11.6% (8. huoneessa)
4.  aurinko 11.2% (5. huoneessa)

Merkit
1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
4.  kauris 10.4% (AC)

Vesi (30.6%) elementtinä ja muuttuva (36.6%) sekä johtava (36.4%) laatuna olivat vahvimmat.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 23:19:54 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #9 : 03.02.2012 12:03:29 »

Vasta hopealohikäärme sai minut etsimään sitä vastausta oikeasta paikasta Cheesy
Oli niin iso pläjäys koko sivu.

Mulla elementit menee todella tasaisesti (22-28 % kaikki), joista tuli vie voiton.
Leijonaa ja vaakaa molempia yli 10 %, muut jää alle. Planeetoista esiin nousevat  venus 11.3 % ja  aurinko 10.1% muiden jäädessä alle kymmeneen. Venus 12.huoneessa ja aurinko 2.huoneessa.

Mutta tuo venus vahvimpana planeettana yllätti ainakin minut.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 03.02.2012 13:31:35 »

No minulla on vesimies toisena, vaikka vesimiehessä ei ole yhtään planeettaa, sen sijaan neljä planeettaa on 11.huoneessa ja uranus on kolmiossa askendanttiin, merkkariin ja sekstiilissä jupiteriin, saturnukseen.

Ehkä mulla se vesimies tulee huoneesta ja uranuksen aspekteista?

Vaa'assa on jupiter, saturnus, pluto.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 03.02.2012 16:45:56 »

Rapua mulla ei ole kuulemma yhtään, eikä kuutakaan listassa vaikka kuu sijaitsee ravussa.

Näitä puuttuvia planeettoja minäkin olen ihmetellyt ajoittain tässä Pullenin versiossa. Luulen, että kyseessä on jokin ohjelman virhe tms. Minulle se ei laske Merkuriuksen vahvuutta, eikä esim. pojalleni Marsin vahvuutta. Merkurius on minulla aurinkomerkin hallitsija ja on aika monipuolisesti aspektoitunut, pojalla Mars on niin ikään aurinkomerkin hallitsija ja se sijaitsee askendentilla Leijonassa.

Joka tapauksessa vahvimmaksi planeetaksi minulle on valikoitunut Uranus, vahvin merkki on Rapu, aspektoitunein planeetta on Pluto ja vesielementtia ja kiinteää laatua on eniten, joten Skorpioni tulee näin hallitsevaksi merkiksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #12 : 03.02.2012 18:35:21 »

Tota...mulla tuo näyttää olevan joka kerta vähän erilainen, kun sitä katson...sijoitukset vaihtelee... vesimies oli nyt toisena merkkinä ja saturnus kolmantena planeettana...on toki erittäin mahdollista, että sekoilen ja silmät harittaa...
Eihän se nyt niin voi olla?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #13 : 03.02.2012 18:52:34 »

Siis ottaako tuo ohjelma huomioon planeettojen tämänhetkiset liikkeet taivaalla ja niiden mukaan laskee syntymäkartalta tuon mikä minkin voimakkuus on?
Onhan siellä kellonaika yläkulmassa.....
"Thu 26- 1-2012 11:00 (ST +2:00 GMT) -c  22:17E 60:27N"
 idiot2
Tuollain mulla.

Vai oonko vaan ihan kuutamolla? Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #14 : 03.02.2012 20:42:23 »

Joo, no niin, selkis, olin sekoillut Cheesy
Eli EI MITÄÄN Cheesy buck2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: