Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo mies näki 'suoraan lävitseni'?  (Luettu 10742 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2012 23:37:26 »

Minusta äijäkin saa halata ilman, että on pedofiili.
*A*

Samaa mieltä. Mutta ymmärrän myös sen jotta Suomessa ei ole kovin "ketä tahasa saa halata" -kulttuuri ja sen jotta jokaisella on se etäisyys omansa. Mutta Suomessa on myös heimoeroja, toisaalla halataan vieraita herkemmin kuin toisaalla. Sitte on myös persoonaeroja ihan heimojen sisällä. Toiset vaan yksinkertasesti halaa. Eli ei niinkun tarvi heti pedofiileiksi tms. negatiivisiksi tomppeleiksi nimetä jos halaavat.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 10.02.2012 13:44:11 »

Taitaa kauhusi olla enemmän hänen sanojaan vastaan kun häntä itseään. Mitä pelkäät, sitä salaa toivot. Ehkä pelkäät hetkessä elämistä niin kovasti, koska salaa haluat olla sellainen ihminen.

*A*

Samaa mieltä. Mielestäni miehen ele ja sanat vaikuttivat ihan vilpittömiltä ja hyvältä.  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #17 : 10.02.2012 23:33:26 »

Taitaa kauhusi olla enemmän hänen sanojaan vastaan kun häntä itseään. Mitä pelkäät, sitä salaa toivot. Ehkä pelkäät hetkessä elämistä niin kovasti, koska salaa haluat olla sellainen ihminen.

*A*

Samaa mieltä. Mielestäni miehen ele ja sanat vaikuttivat ihan vilpittömiltä ja hyvältä.  smitten

Minä ainakin lähtisin liikenteeseen ns. worst case scenaariosta. Vasta jos olisin ollut itse tilanteessa läsnä,
kykenisin ehkä objektiivisemmin arviomaan hänen vaikuttimiaan...

 Shocked
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #18 : 12.02.2012 19:21:35 »

Taitaa kauhusi olla enemmän hänen sanojaan vastaan kun häntä itseään. Mitä pelkäät, sitä salaa toivot. Ehkä pelkäät hetkessä elämistä niin kovasti, koska salaa haluat olla sellainen ihminen.

*A*

Samaa mieltä. Mielestäni miehen ele ja sanat vaikuttivat ihan vilpittömiltä ja hyvältä.  smitten

Kiitos kaikille vastauksista Smiley Asiaa on hyvä katsella monelta kantilta ja näin olen tehnyt. Tähän samaan lopputulokseen tulin, taisi kauhuni olla hänen sanojaan kohtaan. Itse jään monesti ylianalysoimaan asioita ja niinhän siinä taisi taas nytkin käydä, kun pääni sain sekaisin  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: