Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nokia Lumia?  (Luettu 3103 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 08.02.2012 10:36:16 »

Yhden Suomen talouden selkärangoista, Oy Nokia Ab:n ("synt." 12.5.1865 Mansessa)
kohtalo riippunee olennaisesti siitä, kuinka sen uudet Windows Phone -käyttikseen
perustuvat tuotteet menevät kaupaksi.

Mitä Suomeen tulee, noista tuotteista ainakin Lumia 800 näyttää tehneen hyvin kauppansa mm.
Verkkokauppa.com'issa.

Kukaan "erehtynyt" ostamaan tuota tuotetta? Mikäli vastaus on myöteinen,
minkälainen on ollut ensituntuma tuohon "härpäkkeeseen"?

 Huh
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2012 11:00:38 »

Täällä yksi, tunnustetaan  Huh

Ihan toimiva kapistus, järjestyksessään varmaan joku 15. Nokialainen, joka mulla on elämäni aikana ollut.. mitä sitä hyvää vaihtamaan  coolsmiley Eka "lääpintäluuri", joten totutteluun menee oma aikansa, ohjeetkin pitäis kai lukea yms yms yms. Akku ton heikkous arvatenkin on; päivät käyttää, yöt laturissa. Mutta muuten siis toimiva kokonaisuus, näin vajaan vuorokauden käyttökokemuksella.

Smiley K
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 08.02.2012 23:44:12 »

Täällä yksi, tunnustetaan  Huh

Ihan toimiva kapistus, järjestyksessään varmaan joku 15. Nokialainen, joka mulla on elämäni aikana ollut.. mitä sitä hyvää vaihtamaan  coolsmiley Eka "lääpintäluuri", joten totutteluun menee oma aikansa, ohjeetkin pitäis kai lukea yms yms yms. Akku ton heikkous arvatenkin on; päivät käyttää, yöt laturissa. Mutta muuten siis toimiva kokonaisuus, näin vajaan vuorokauden käyttökokemuksella.

Smiley K

Jos kellä on sellainen nokialainen, johon on mahdollista ladata Belle-päivitys, se kandee
mielestäni ehdottomasti tehdä. Latasin Bellen eilen N8:ini. Esimerkiksi max. seitsemän
erilaisen aloitusnäytön väsääminen käy käden käänteessä! (Lumian ja N8:n lisäksi
minulla on ZTE Blade, josta myös diggaan aika lailla!)

http://www.n8fin.com/tagit/paivitys/

 Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: