Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauppaa Oulun alueella? Voimakivien tarpeessa  (Luettu 3385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Southpaw
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.02.2012 21:10:30 »

En oikein tiedä minne osastolle tämä olisi kuulunut eli moderaattori saa siirtää paremmalle alueelle jos katsoo sen parhaaksi.

Mutta asiaan. Nyt olisi tarvetta muutamalle voimakivelle (ametisti, vuorikide ja . Mitä olen aiheesta kuitenkin selvittänyt, niin haluaisin mieluummin itse käydä myymälässä ostamassa kiven kuin tilata netistä. (Kivet kuulemma itse valitsevat omistajansa eikä omistaja kiveä.) Ongelmana kuitenkin on että löytämäni kaupat on kaikki jossain pääkaupunkiseudulla mihin en ihan heti ole pääsemässä, joten olisiko kellään tietoa onko Oulussa tai jossain lähikunnassa kauppaa joka olisi erikoistunut henkisiin juttuihin kuten juurikin voimakiviin, erilaisiin opaskirjoihin yms? Vai tilailenko suosiolla nettikaupasta?
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 21:12:09 kirjoittanut Southpaw » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.02.2012 21:56:31 »

Oulussa on vastikään aloittanut sellainen liike kuin Kuukorento, josta löytyy esittelyvideokin täältä Sepon astro.fi-sivustolta. Sijaitsee aika ydinkeskustassa, Albertinkadulla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Southpaw
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2012 14:20:50 »

Oi, iso kiitos nopeista vastauksista. Tuolla Kuukorennossa lähenkin käymään heti maanantaina kunhan koulusta pääsee.
Olette ihania kaikki smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: