Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Surumielisyys ja ahdistuneisuus nukkumaan mennessä  (Luettu 16366 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #15 : 17.02.2012 21:47:07 »

Artemis:
Minusta se vois olla justiin tuollaviissiin. Sun täytyy mennä eteenpäin?

Ja *Marie*:
Uskon että on antoisaa kuljeksia tätä polkua yhdessä henkisen ystävän kanssa  smitten Ja varmaan tosiaan ystävät kehittää toisiaankin?
Mulla ei semmosta oikein ole, ja siis voi miten ihanaa se sitten on kun joskus kohtaa jonkun jolle voi näistä jutuista  puhua ilman, että tulee tuomituksi imbesilliksi ja omituiseksi  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 18.02.2012 00:20:13 »

Minusta tuo Myelenen teksti on aivan selvä juttu  Smiley En siis ole sitä koskaan mielestäni lukenut  Undecided

Minä olen surullinen...siis semmoinen suru asuu pinnan alla, ja jos joku heilauttaa tunteita, se meinaa tulla itkuna pintaan.

No perhana kun aloin jo kyseenalaistamaan omaa mielenterveyttäni Cheesy
Voiko se olla niin, että minunkin suunnaton työahdistukseni liittyy siihen, että olen muuttunut niin paljon, ettei tuo työ enää palvelu minua mitenkään?

Hyvin mahdollista, että uusille urille vain.  coolsmiley  smitten

Minä ainakin huomasin että on tietynlaista haikeutta, ikäänkun jättäisi jollekin asialle hyvästi ja muistelee niitä aikoja hyvällä mielellä kuitenkin. Tähän liittyy se että kun näin vanhoja henkisen alan kirjoja tuolla netissä niin ajattelin että voi että, ne oli sitten aikoja ne. Kateltiin ystäväni kanssa vanhasta VHS kasetilta yhtä hänen haastetteluaan ja todettiin siinä samalla kuinka paljon asiat ovat muuttuneet, kuinka me itse ja henkinen tiemme on muuttunut vuosien saatossa. On muuten ihana kasvaa henkisen ystävän kanssa, siinä sitä huomaa kuinka asiat muuttuu ja kuinka paljon sitä sitten loppujenlopuksi omaksuu uusia asioita vaikka välillä tuntuu että ei etene millään ja vuosien jälkeen voi sitten kuitenkin sanoa että on edistynyt  smitten
[/color][/i]

 smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 18.02.2012 11:56:40 »

Täytyy sanoa, että itseäni ei hirveästi sureta eikä ahdista, eikä untakaan ole vaikea saada.

Sain melkein 2 vuotta sitten lapsen, ja sen jälkeen on luonnollisestikin pitänyt keskittyä enemmän maallisiin asioihin, mutta henkisistä asioista on lapsen syntymän noussut pintaan entistä voimakkaammin  jälkeen ilo ja huumori.

Työn puolesta koin jo viime vuoden mahdollisuuksien vuodeksi (pitkästä aikaa) ja tälläkin saralla positiivinen kehitys jatkuu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #18 : 20.02.2012 07:44:24 »

Ja *Marie*:
Uskon että on antoisaa kuljeksia tätä polkua yhdessä henkisen ystävän kanssa  smitten Ja varmaan tosiaan ystävät kehittää toisiaankin?
Mulla ei semmosta oikein ole, ja siis voi miten ihanaa se sitten on kun joskus kohtaa jonkun jolle voi näistä jutuista  puhua ilman, että tulee tuomituksi imbesilliksi ja omituiseksi  smitten

Olen hyvin kiitollinen hänelle ja parille muulle ystävälle. He kaikki ovat koetelleet ja auttaneet minua matkassa eteenpäin  smitten
Toivottavasti Kuuhilda löydät vielä jonkun ystävän jonka kanssa jakaa näitä hörhöjuttuja ja onneksi löysit tämän foorumin  smitten

Ehkä löydän ehkä en, mutta toivotaan Smiley Tosin sillä yksin taivalluksellakin voi olla joku erinomainen funktio, vaikkei sitä itse näekään Smiley Ja juu, onneksi löytyi tämä foorumi  smitten

Ja KV; oon kanssa moensti tullu siihen tulokseen että oon itte niin omituinen otus, ettei semmosta ystävää löydykään, joka olis aivan täysin samalla aaltopituudella  uglystupid2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 22.02.2012 00:11:45 »

Ei ymmärrä, tämä vain jatkuu...  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 22.02.2012 23:54:48 »

Voi harmin paikka  Undecided Koitahan jaksella kaikesta huolimatta!  smitten

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 15.11.2013 18:47:54 »

Sitä on taas, täälläkin. Cry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 17.11.2013 18:33:59 »

En muista edes milloin, mutta jossain vaiheessa tämä meni ohi ja ei enää ole ollut tuollaista surumielisyyttä ja ahdistuneisuutta nukkumaan mennessä.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: