Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta magia  (Luettu 6952 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« : 11.02.2012 19:56:31 »

Oooteko kokeneet mustaa magiaa? Siis niin jotta sitä on käytetty teihin? Miten puolustautua? Jos ei suojauksetkaan auta? Lähinnä tarkoitan sellaista häiriköintiä yöllä. Ja ihan puskista, itse et tiedä syytä miksi joku tekee näin? Ei ole ollu riitaa tms. kenenkään kanssa. Jos sitten joku vanhoja kaunoja...Mut eikö voisi ihan rehellisesti kasvokkain? Eikö mustan magian käytöstä oo seuraamuksia sille käyttäjälle?

Esimerkki vaikka että tuntuu kuin kurkusta kuristettaisiin. Ei siis mitään kättä mutta semmonen tunne jotta kurkusta kuristetaan, sitä edeltää tietynlainen "hyökkäys" ja häiritään esimerkiksi ruumiistairtautumista tai aletaan kiskoa henkeä väkisin ruumiista ulos niinkuin musta tuntuu. Ja nämä on ihmisiä ei mitään alemman tason henkiä.

Toki oon pystyny lopettamaan nää, mutta mitä jos en olisi pystyny sitä kurkusta kuristamista? Loppui kun sain kähistyä isä meidän -rukouksen. Voiko toisen tappaa näin?

Onko nää jotenki sairaita jotka tämmöstä harjoittaa? Mitä tehdä sellasille jotka ulospäin esittää Valon Lapsia mutta yöllä käyttäytyy näin? Eikö he tiedä itse? Miten muuten pokka kestää tuon kaksoiselämän? Miten huiputtavat itseään?

Omaa syytä on varmaan täs se jotta sanon jos ei keisarilla oo vaatteita. En oo oikeen semmonen palvojatyyppi joka tuost noi vaan alkaa palvoa jotaki guruna, ja siitä ei tykätä. Eikä siitä jotta kyseenalaistan. Pitääkö mun muuttua värittömäksi, näkymättömäksi, hajuttomaksi, eikä saa kommentoida vaikka selvää huiputusta ja vääryyttä näkee? Viä pahempaa, pitääkö mun muuttua joo joo -mieheksI?

Koska tuo se syy on, sanon, jos keisarilla ei oo vaatteita. Ja siitä ei tykätä.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2012 19:58:23 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2012 20:26:38 »


On joskus vaikeaa mennä sanomaan sellaisille ihmisille jotka häiriköi energiatasolla että tiedätkö mitä olet tekemässä, koska ihan oikeasti voivat olla täysin tietämättömiä niistä (myöskin hyväntahtoiset ihmiset).

Tässä mua pelottaa se, jotta voinko esmes mä tehdä tälläistä tietämättäni? En haluaisi missään nimessä. Mutta jos vaikka on suuttunu jollekkin? Mä en missään nimessä haluaisi kuristaa ketään kurkusta. Jos muuten on tietämätön ja tekee tommosta, miten sen voi lopettaa?

Sillon ku tuli Siskoni on noita tv.stä Cheesy mietin jotta onneks mulla ei ole noita kykyjä koska oisin varmaan sillon eräästä syystä hajottanu naapurini just haravoiman lehtikasan takasi pitkin nurmikkoo Cheesy Mutta toi on ihan eri ku kurkusta kuristaminen. Semmosta en ikää tietoisesti tekisi enkä haluaisi myöskään tiedostamattomasti.


Näitten ihmisten kanssa on ihan turhaa tapella tai väitellä, sillä pienikin kritiikin siemen on heille vaikea asia sulatella ja saavat heidät vain kostotuulelle.


Eli pitää muuttua hajuttomaksi, mauttomaksi, näkymättömäski vaikka toiset jakelee täyttä paskaa?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2012 22:48:56 »

Jos on mustaa magiaa niin tässäpä sulle hyvä vastarituaali. Toiminut mullekin.

http://www.ladyoftheearth.com/spells/break-spell.txt

*A*

Tältä paikkkunnalta ei mustia kynttilöitä saa mutta netistä varman saa. Entäs voiko sen veden kaataa järven sijasta vessanpönttöön ja vetää? Järvi kun on jäässä ja maakin kuurassa ja lunta aika paljo päällä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 12.02.2012 14:58:16 »

Jaa. En tiedä, mutta minä oon ajatellu, että se on ihan mitä tahansa magiaa, jota käytetään toista vastaan negatiivisesti, eli aiheuttaen ikävyyksiä toiselle...
Vai tarkoitetaanko sillä just sitten pimeyden voimien kanssa leikkimistä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 12.02.2012 15:36:46 »

Ööö...niinpä. Jos käyttää näitä pimeyksiä saadakseen aikaan hyvää, niin mitäs se sitten on? idiot2
Tuo mun eka aatos olis siinä mielessä yksinkertasempi  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #5 : 12.02.2012 15:57:25 »

Ok *Marie*
Mä en kyllä nyt ihan pääse jyvälle, mutta ei mun ehkä oon niin väliksikään, kun en oo aatellu ruveta tuommosten synkkyyksien kanssa temuamaan Smiley
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #6 : 12.02.2012 19:25:56 »


Niin, pimeyskin voi tarkoittaa montaa eri asiaa. Satanismiin ja Vasemmän käden polkuun jonkin verran tutstuneena tiedän, että siinä ajatuskehyksessä pimeydellä tarkoitetaan yksinkertaisesti tiedostamatonta, potentiaalia, sitä osaa psyykestä, joka luo todellisuuttamme koko ajan olimmepa siitä tietoisia tai emme, ja tätä pimeää aluetta käytetään nimen omaan itsensä kehittämiseen ja "uudelleen ohjelmoimiseen". Näin ainakin Tapio Kotkavuoren kirjoituksisa olen ymmärtänyt. Koko suuntaus tuntuu olevan niin puisevan epämaaginen ettei se sovi minulle 2funny Mutta joo, nurinkuriselta tuntuu että pahalla tehtäisiin hyvää, toisaalta nämä hyvä/paha asetttelut ovat vain pintaa ja kulttuuriseti virttyneitä eikun värittyneitä käsitteitä  Wink Liekö koko Musta Magia käsitettä ollut olemassakaan ennen kristinuskoa. Pointtina vain se, että Pimeyden voimat ja Musta Magia eivät aina automaattisesti löydy samasta paikasta.

Tuo että kävisi jotakuta kovin rankasti häiriköimässä siitä itse tietämättä on aika hurjan kuuloinen ajatus, ellei nyt ole aivan valtavaa käsittelemätöntä tunne-energiaa. Tuli vain mieleen, että jos tuollainen huolestuttaa, niin se saattaa antaa tälle kiusaamiselle lisää maaperää, kun on samantyyppistä (alempaa) energiaa?  Itse varmaan tekisin jonkun puhdistusrituaalin itselleni ja asunnolleni, ja maadoittaisin sitten huolella, yrittäisin nostaa "henkistä vastustuskykyäni" kaikin keinoin...

tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2012 00:13:22 »

smitten[
Olen ihan pihalla noiden energiajuttujen kanssa. Että miltä esimerkiksi tuntuu, jos joku energiahoitaja tulee auraani ja hoitaa luvatta? 

No siis mun mielestä kait jos siis on hyvät motiivit tuolla luvatta hoitamisella, siis haluaa toisen parantuvan ja aattelee toisen parasta niin ei kai se pahaksi oo. Siis jos vaikka on joku niin uskonnollinen jottei hyväksy mitää energiaparannusta "noitakonstia" tai ei usko ja sen takia ei hae tuosta apua niin jos joku hoitaa luvatta koska tää henkilö on rakas ja haluaa hänet parantaa niin ei siinä oo pahaa mutta jos motiivi on se jotta "mä parannan tän jotta mun maine nousis" tms. niin se ei oo oikee motiivi.


Entäs kun energiahoitaja töksäyttää: "Sinussa on niin paljon pimeyttä". Ja jättää hoidettavan sen jälkeen oman onnensa nojaan ja miettimään, että mikäs pahalainen hän oikein on.

No v***u, jätä tuommonen energiahoitaja ja etti uus.
[/quote]
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 00:24:08 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #8 : 13.02.2012 00:20:20 »

Niin mustaa magiaa tai jotain sellaista luvatonta ja pahaa (käytetään sit mitä nimeä vaan) on semmonen jolla pyritään vahingoittamaan toista. Saamaan toiselle pahaa oloa tms. Mä en voisi kuvitellakkaan jotta henkisesti kuristaisin ketää kurkusta kun en oikiastikkaan fyysisesti niin tekisi. Mun mielestä tommonen ihminen joka noin tekee on SAIRAS.

Ja se motiivi siinä kait on jotta miks esimerkiks parantaa. Parantaako kun oikiasti haluaa auttaa vai siks jotta haluaa saada mainetta mahtavana parantajana.

Magia on mun mielstä ihan vain neutraalia magiaa. Ihminen, käyttäjä, tekee siitä mustaa tai valkoista. Millä motiiveilla ja/tai mihin sitä käyttää.

Niin ja joo, se Musta Raamattu tosiaan vain taitaa olla jotain mystistä/maagista tietoa mitä kristinusko ei hyväksy, ei niinkää välttämättä mustaa magiaa.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: