Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töitä, töitä, töitä kaipaillaan, miltä näyttää?  (Luettu 4195 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 13.02.2012 01:45:18 »

Korttien nostelija kaipailee nyt korttia itselleen nostettavaksi. Uuden elämänmuutoksen myötä eteen on napsahtamassa 90 päivän karenssi, jonka päälle olisi hyvä löytää töitä - mahdollisimman pian (sen siitä saa, kun on liian aktiivinen Grin)

Miltäs työrintamalla näyttäisi, ihan yleisesti? Olisin kiitollinen tsemppivinkkiajatustenvaihtomietinnöistä!
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2012 23:44:08 »

Näkisin, että töitä löytyy ja niiden suhteen olisi valinnanvaraakin. Jos tarkempia kysymyksiä on, voin katsoa heilurilla, mutta tässä vaiheessa voi olla vaikea kysellä, kun vaihtoehdot eivät ole vielä esillä.

Näetkö vaihtariksi, että mitä varsin karmeaan tämänhetkiseen tilanteeseeni on luvassa, omaisuus kun on mennyt ja perhe rakoilee.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2012 22:46:00 »

Kiitos paljon! Kuulostaa siis hyvälle. Omatkin kutinani ovat hyvät, mutta epävarma tilanne tutisuttaa vähän jalkoja...! Tosiaan mitään tiettyä paikkaa ei vielä ole (yhtä olen miettinyt, joka tuntuu hyvälle ja laitoinkin pyörät pyörimään siihen suuntaan - katsotaan miten käy!)

Ja toki, voin ilman muuta antaa vastapalvelukseksi korttitulkinnan takaisin, ihan jo näin ystävänpäivän kunniaksikin Smiley

KARMEA TILANNE
Lanttien Kahdeksan - käänteisenä

Lanttien Kahdeksan käänteisenä kertoo kovasta työstä (henkisesti tai fyysisesti), joka ei kuitenkaan tunnu tuottavan toivottuja tuloksia, ei vaikka miten yrittäisi. Kortti kehottaakin katsomaan asioita yksityiskohtien sijaan suuremmassa mittakaavassa - mitä näet, kun asetut katsomaan tilannettasi ulkopuolisen ihmisen silmin, et ongelmista käsin vaan ongelmien tuolta puolen? Paras taktiikka tässä tilanteessa on vaihtaa toimintatapaa. On uskallettava heittäytyä epätietoisuuteen, päästää irti langoista, vapautua ja antaa tilaa. On mahdollista, että haluaisit asioiden kulkevan aina tiettyä rataa tai olevan ainakin jollain tapaa ennustattevissa olevia. Se ei valitettavasti toimi nyt.

Kun elämästäsi puuttuvat innostus, sitoutuneisuus ja päämäärätietoisuus (aka mitä haluat ja miten kovasti olet valmis tekemään töitä haluamasi eteen ja kuinka paljon rakastat päämäärääsi), energiasi menee hukkaan. Elämästä tulee tietynlaista tuulimyllyjä vastaan taistelua. Varmista, että olet aidosti sitoutunut siihen mitä tahdot saavuttaa, etkä pidä tai halua pitää rakennelmia pystyssä vain pelon tai tottumuksen takia.

Lyhyesti kortti kertoo, että on aika siirtyä uusille urille, tavalla tai toisella. Myös oma ajatusmallit, uskomusjärjestelmät ja toimintatavat vaativat muutosta, koska tässä muutospaineessa et pysty navigoimaan vanhan kartan mukaan.

Vuosi 2012 on - kuten varmasti tiedät - suurten muutosten vuosi. Se on ollut sitä jo aiemmin ja tuntuu, että maailmassa vallitsee hyvin vahvasti mentaliteetti  "Päästät irti tai itket ja päästät irti". Uuteen energiaan siirtyessämme kaiken sellaisen, joka ei palvele meitä, on jäätävä pois. On hyvin tavallista, että tänä aikana ihmiset menettävät tahtomattaan paljon materiaalisia asioita: menee työt, loppuu rahat, talo palaa, terveys pettää, puoliso jättää, läheinen kuolee, lapsettomuus tulee vastaan jne. Ne kuitenkin tekevät tilaa uudelle ja on täysin ihmisestä itsestään kiinni miten hän tahtoo käyttää tämän uuden tilan: suremalla menetyksiä vai odottamalla uutta tulevaisuutta. Jatkamalla samoja toimintatapoja vai kehittämällä uusia taktiikoita.  Pysyttäytymällä samoissa uskomusmalleissa ja ajatuksissa, vai korvaamalla ne uusilla ja positiivisimmilla tulokkailla.

Lanttien Kahdeksan käänteisenä puhuu paljon perfektionismista ja pilkun viilaamisesta, joten pyri niin paljon kuin mahdollista näkemään vaikeat tilanteesi isoina kokonaisuuksina. Tällaisessa apuna voisi toimia esimerkiksi ajatusmalli, jossa hankaluudet asetetaan suurempaan mittakaavaan näkemällä mikä kaikki on loppupelissä hyvin. Vaikkapa "Luottotietoni ovat menneet, mutta minulla on edelleen nekö/kuulo/puhekyky/terveet jalat/terveet kädet/terve kroppa/mielenterveys, ystäviä, katto pään päällä, ruokaa, vettä, töitä, oma vapaus. On puhdasta ilmaa, turvallinen asuinympäristö, vaatteita. On haaveita, unelmia, harrastuksia. On huonekasveja ilahduttamassa, on huonekaluja, on mahdollisuus liikkua vapaasti. On naisena suuria etuoikeuksia päättää omasta elämästään toisin kuin miljoonilla naisilla. On ihana luonto. On elämä ja se, että olen elossa". Listaa voit jatkaa loputtomiin!

Kortin pohjalta uskoisin, että mikä tahansa asia, joka saa mielesi harhautumaan murehtimisesta ja tietynlaisesta "minun on pidettävä langat käsissäni"-mentaliteetista (jos sitä esiintyy), tulee palvelemaan sinua positiivisesti tämän haastekauden aikana.

tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2012 23:27:02 »

Kiitos Atha, korttitulkinta oli hyvin osuva.  Ja erityisesti kolahti viimeinen lauseesi: "kortin pohjalta uskoisin, että mikä tahansa asia, joka saa mielesi harhautumaan murehtimisesta ja tietynlaisesta "minun on pidettävä langat käsissäni"-mentaliteetista (jos sitä esiintyy), tulee palvelemaan sinua positiivisesti tämän haastekauden aikana".

Välillä oikein kadehdin tarot-lahjakkaita, korttien myötä tulee aina ajateltavaa ja pureksittavaa. Sen sijaan heiluri vain töksäyttää kyllää ja eitä. Mutta kun mikään muu kuin heiluri ei tunnu omalta, minkäs teet.

Ilman heiluriakin tulee mieleen, että kun olen joskus aiemmin lueskellut työkuvioistasi, on jäänyt mieleen, että olet kyllä ainakin välillä elänyt kynttilä vakan alla. Viimeisistä vaiheistasi en tiedä, mutta toivottavasti haet/löydät nyt kykyjäsi vastaavaa työtä (vaikka kaikki työ on jollakin tavalla opiksi, aina ei tarvitse valita kaikkein kivisimpiä polkuja).
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 17.02.2012 02:18:27 »

Kiitos paljon palautteesta ja hyvä, että kortista oli apua! Vaikka olen tehnyt tulkintoja vuosia minua jännittää aina jokaisen tulkinnan jälkeen, että mitenhän se mahtoi mennä.

Lilli on meillä erikoistunut heiluriin, joten häneltä voinee kysellä lisää heiluri-vinkkejä, jos siltä tuntuu - tai pistää uuden ketjun heilurin käytöstä pystyyn. En tiedä kamalasti heilurista (osaan katsoa vain lasten lukumäärän ja energiapaikkojen sijainnin), mutta ilmeisesti heilurin kanssa pitää keskustella paljon. Esittää monta kysymästä aiheesta, syventyä siihen lisää ja lisää.

Työpuolella minua on tosiaan aina tyrkitty tiettyihin paikkoihin ja olen mennyt intuitioni mukaisesti - paitsi yksi paikka oli sellainen, jonne en tosiaankaan olisi halunnut, mutta se palveli taloudellisesti tarkoitustaan juuri silloin ja mahdollisti mm. silloin muuton uuteen kotiin. Yleensä työkuviot alkavat muuttua negatiivisiksi, kun on aika vaihtaa maisemaa. Energia ehtii muuttua vanhasta uuteen, mutta muutos fyysisesti vanhasta uuteen kestää pidempään, jolloin edessä on pieni kärvistelykausi.

Toivotaan todella, että saisin mieleistä työtä, jossa pääsisin käyttämään kykyjäni enemmän! Varsinkin vapaus työntekoon ja sitä kautta tuleva luovuus innostavat, sekä tietysti työn vastuullisuus (aka työpanokselleni on oikeasti tarvetta). Tulkintatyö ei kuitenkaan houkuttele päivätyönä, eikä se ole nyt taloudellisestikaan ajateltuna fiksu liike. Minulla on kuitenkin suuret suunnitelmat ja positiiviset näkemykset työrintamalle - mitä ne sitten fyysisesti ikinä tulevatkaan olemaan. :Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: