Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 302654 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #135 : 17.06.2012 23:33:19 »

Lähdin etsimään aspergerille asteroidia mutten löytänyt,
mutta löysin asteroidin 409 Aspasia.
Aspasia oli älykäs puhujanainen aikana, jolloin akkain oli viisainta olla hiljaa.
Aspasia ei esittänyt ajatuksiaan tekstimuodossa.
Itelläni Aspasia  aspect_con uranus neitsyt ja esitän ajatukseni mieluummin tekstinä kuin tykkäisin puhua.
Ehkä tuo yhtymä Uranukseen kuvaa halua esittää ajatuksiaan astrologisilla symboleilla mieluummin kuin sanoilla..
Aspasian puoliso oli Periklee, mutta tuota ei löytynyt asteroidina.

Aspasia on nyt 27  rapu
ja 27.6. on Aspasia  aspect_con merkurius 1  leijona
joka on  aspect_opp Suomen  venus 0  vesimies
että Suomineidolta viisaita sanoja ootellessa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspasia
« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 23:35:02 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #136 : 15.07.2012 23:03:32 »

Tanssin muusa 81 Terpsichore rx 21  skorpioni aspect_con juno rx 21  skorpioni
Ei tanssita nyt balettia, kun ollaan kimpassa Skorpionissa,
eikä häävalssiakaan, vaikka Junon kera ollaankin,
ollaan vaan kimpassa,
kadulla.
http://www.youtube.com/watch?v=JQRRnAhmB58&feature=fvsr

uranus rx 8  oinas peräytyy viinin jumalan syliin,
roomalaisten Bacchus, kreikkalaisten vastaava Dionysos,
2063 Bacchus 7  oinas
viinin, traagisen taiteen, päihtyneen hurmionja hedelmällisyyden jumala
ja
vapauttaa meidät huolista ja murheista
joopati,
voipi tuo Uranus yllättää etiketeillään..
ja
laittakaapa eukot Bacchus synastriakartoillenne,
josko tuolta selviäsi miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..
Näkyy itellä olevan parikin Bacchusta rakkauspisteillä  crazy2
tosin toinen menee ilman renttua ja viiniä tuon huolista vapauttamisen piikkiin
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #137 : 05.08.2012 17:55:05 »

tuo dionysos/bacchus on jännä hahmo

Tarinoissa Dionysos on myös 'tulemisen jumala', se oikeuttaa tapahtuman ennen sille tietoisesti annettua merkitystä.

http://www.netn.fi/394/netn_394_niemi.html
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #138 : 05.08.2012 22:34:38 »

Kiitos linkistä ja mielenkiinnosta, joka saa aina tutkimaan lisää. Smiley
Kun tuossa linkissä mainittiin järki, niin tuli mieleen Logos, järki, luonnonlaki, luomismyytti, merkitys,
niin aattelin näitten kahden suhdetta, että oisko väliä, yhteyttä ja onhan niillä justika ollut septiili (51,25 astetta) keskenään.
Retro- merkuriusleijona aspect_con Dionysos 3  leijona septiili Logos 25  neitsyt oli tässä elokuun alussa.
Septiili kohtalokas tai ennalta määrätty liittymä elämänverkostoon, korkeamman tason avaus
Onks tässä  merkurius viestiä ihmisten 2012 tietoisuuden uudesta "tulemisesta"?
Ja sitten jos Dionysoksen mysteerejä rinnastetaan Cereksen / Demeterin Eleusen mysteereihin,
molemmat ovat olleet kasvillisuuden ja hedelmällisyyden jumalia,
 niin taas
 ceres 15  kaksoset  aspect_con Chaos 16  kaksoset, ja Kaaoshan taas liittyy myös luomiskertomukseen,
mistä kaikki alkoi.
Ja jotenkin ajatus vie olympolaisten jumalten tuhoon, ja titaanien nousuun,
..mahdollistaen muiden jumalien paluun..
 pluto rx 7  kauris aspect_opp Kronos (kuvaa aikaa, kuului titaaneihin) 7  rapu
ja tuo Pluto Kauriissa, Jota hallitsee  saturnus hra Aika,
tammikuun ajassa,
jota taas kuvaa Janus,
naamari menneeseen ja tulevaan..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Janus
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #139 : 06.08.2012 17:24:42 »

mahdollistaen muiden jumalien paluun tuli mulle mieleen, että ihmisten jumalkokemukset lie riippuvaisia suoran kokemisen hetkistä, joihin dionysoksen yhdistän. ikuisesti vaeltava dionysos, joka tulee odottamatta ja kohta on jo poissa, muualla. jumala joka on tulossa kaiken aikaa itsekseen, palaamassa Thebaan, kotiinsa. luulisin vahvasti, että paatuneinkin ateisti kokee hetkittäin oivalluksia maailmankaikkeudesta, jotka joku muu tulkitsisi jumaluuden viesteiksi. nimen voi haudata mutta kokemus on lähtöisin ihmisestä, siksi se toistuu, tulkinta vaihtelee. mulla on vahva mielleyhtymä dionysoksesta ortodoksien jumalan hulluihin ja jollain tapaa narrin arkkityyppi on samassa kohtaa, ainakin osittain

"kyllä Jumala hullut hoitaa, katsokoot viisaat eteensä"
Cheesy

tuo logos on liian vaikea sana mulle vielä tällä hetkellä, sorry vaan nikki. mutta jos se on platonin mukaan järkeä jonka avulla ymmärretään todellisuutta, niin ajattelen ettei dionysos yritä enää ymmärtää vaan elää ottaen vastaan kaiken, elää kaaoksen harmoniassa

"Dionysos edustaa mysteerisiä impulsseja, alitajuntaa, jonka voima ilmenee vapaasti hurmioissa, intuitiivisessa löytämisessä.

..

Dionysos on ekstaattisen kulkijan, jumalanlapsen ja uudelleen syntymisen arkkityyppi. Myös unissa joskus esiintyvä opettava lapsi on usein juuri Dionysos, tai kristillisessä perinteessä Kristus. Lapsi edustaa henkistä matkaa jumaluuteen. Samalla Dionysos on ego-minuuden tuhon symboli. Siinä ihminen syntyy uudelleen jatkuvasti uudelleen rakkauden voimasta, hengestä

..

Dionysos on ihmisen olemukseen kuuluva päämäärätön vaeltaja ja kulkija. Kristillisiä mielikuvia lainaten, hän on se arkkityyppi, joka on antanut itsensä Jumalan käyttöön: Minä elän, en enää minä (ego), vaan hän Jumala minussa. Välittömässä olemisessaan Dionysos on myös luovuuden ja hedelmällisyyden, manalaan matkaavan tietäjän eli muinaisen shamaanin arkkityyppi"

Olavi Moilanen, Totuus on unissa saduissa ja tarinoissa, 2003
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #140 : 06.08.2012 23:05:29 »

Sitä hirveesti paljon uuvesti syntyy vissiin,
tuo Dionysos 5  leijona  aspect_con mun  kuu
ja tr  kuunsolmu jousimies  aspect_con askendentti
ja  tr neptunus rx 2  kalat aspect_squ askendentti
kuolko se ego? angel
- -
 aurinko 14  leijona aspect_con astronomian muusa Urania 14  leijona
http://apod.nasa.gov/apod/astropix.html
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #141 : 03.09.2012 06:21:54 »

huomenta. merkurius ohitti nyt kalliopen, asteroidi 22
kalliope 1' 22 aste  neitsyt.

eikö kalligrafian voisi vetää kalliopeen? olen tehnyt lähipäivinä maustepurkkien kylkeen nimilappuja, opettelin piirtämään netistä fonttia wirwenzlaw

http://www.fontineed.com/utile/create_preview2.php?id=1120&nume=

jos oikein ymmärsin tämä wirwezlaw on ollut jonkinlainen kuningas Bohemiassa ja Romaniassa. hukutti ihmisiä moldova-jokeen ja semmosta muuta mukavaa

yritin etsiä graffititaiteilijoiden syntymäaikoja mutta ne, sekä historiallisten kalligrafien syntymätiedot oli kiven alla  Tongue
yhden kuuluisan graffiteja joskus tehneen löysin ja hänellä kalliope  kalat 
pallas ja  juno välissä  vesimies ja  kalat rajalla
kalliope  aspect_squ kuunsolmu kaksoset jousimies akselilla

löysin myös muuten vaan hauskoja piirrustukia, siitä otsikon alta menee linkit toisille sivuille

http://kayleeartist.blogspot.fi/2012/06/solar-system-series-part-two.html
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #142 : 04.09.2012 00:39:41 »

Kalliope
Kreikkalaisessa mytologiassa yksi yhdeksästä muusasta.
Hän liittyi epiikkaan ja runouteen ja oli Zeuksen ja Mnemosynen tytär sekä kuuluisan laulajan Orfeuksen äiti.
Nimi Kalliope tarkoittaa kaunista ääntä.
( Maailman myytit ja tarut)

Tuo kaunis ääni ei välttämättä liity lauluääneen, koska en löytänyt Karita Mattilan, Maria Callaksen tai Whitney Houstonin kartoilta  Kalliopelle ainakaan yhtymiä eikä niin merkittäviä aspektejakaan, ei mennyt akseleillekaan.
Sitten taas Maarit Tastulalla, jolla mielestäni on kaunis miellyttävä ääni,
on  ceres rx Kalliope  harka yhtymä ja  aspect_opp neptunus skorpioni.
Ehkä se on "runollinen" ääni, kuvaileva.
Itelläni näkyy olevan sama yhtymä, mutta  neitsyt merkissä ja  aspect_con uranus.
Se on joku äidin äänen perimä.
Viikon luontoääni  angel
titityy

Tuo sinun nimilappujen rustaus vois mennä kädentaitojen kautta vaikka  chiron .n piikkiin,
se kun yhdistetään kaikkiin käsialkuisiin sanoihin,
grafologiaankin, käsialaaan.
Taivahan energioilla  mars skorpioni aspect_tri chiron kalat

Kiitos tuosta alimmasta linkistä.
Siellä oli Uranukselle se symboli, jota itse tykkäisin käyttää,
kuin  mars mutta nuoli ylöspäin, ja vielä tuo ristikin siihen,
materia nostettu maasta ylös niinkuin Saturnuksen symbolissakin.
Se on vähän kuin se lasten lelu, jota ei saa kaatumaan, se vaan keikkuu.
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #143 : 04.09.2012 05:43:28 »

vai niin,  chiron siis käsien kautta. ajattelin sitä kalliopen vahataulua

Vahataulu (lat. tabella) oli antiikin aikana käytetty puinen tai norsunluinen levymäinen kirjoitusalusta, joka oli sivelty ohuella vahakerroksella. Kirjoitus piirrettiin vahatauluun puikolla (stilus). Vahatauluja käyttivät sekä kreikkalaiset että roomalaiset.[1]

ja sitäkin kun kalligrafia on ollut kautta historian taiteenala, kaunokirjoitustaide. muinaiskreikan sanasta καλλιγραφία [kalligra'phia:] pyhät tekstit oli kirjoitettu eri tavalla kuin vähäpätöisemmät rustailut. muusat suojelivat kaikkia taitelijoita. sulla sitten kai
kalliope  aspect_opp chiron  :Smiley

http://www.hellenica.de/Griechenland/Mythos/Bild/KalliopeRimantasGibavicius.jpg

nyt siellä taivaalla kalliope aspect_con merkurius aspect_opp neptunus ja tarkentuva  chiron

kuulostaako maarit tastulan ääni jousisoittimilta?  ne kai liitetään kalliopeen.

ti tii tyy, Smiley

hyvin huomattu tuo  mars chiron
 skorpioni talven alta talteen ja kai nuo  chiron kalat lääkeyrteiksikin voi lukea, timjami basilika ja persilja
omalla kartallaki noilla aspekti,  aspect_squ
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #144 : 20.09.2012 12:57:01 »

Tutkailin ja etsin mielenkiintoisia asteroideja.

Löysin listasta sellaisen kuin Farmer (6271), minulla se löytyi  jousimies 15 4.huoneesta. Sisäinen farmarini kasvattaa hevosia ( jousimies ) ja kotoisin olen maatilalta  smitten

Omaa tilaa etsin ajatuksissakin, tuo asteroidi yhtyy  aurinko neitsyt 20 asteessa tällä hetkellä.

Mutta tokkopa on niin yksiselitteistä kuin tässä muka oivallan, tulipahan vaan mieleen.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #145 : 20.09.2012 20:08:37 »

Ja oot löytänytkin mielenkiintoisen.
Heti piti pistää tuo kartalle aatellen, josko tuo selittäisi, miksen mennyt maatalon tyttönä emännäksi kelleen,
vaan tein maataloustöitä sitoutumatta niihin kuitenkaan 24/7.
Farmer 26  neitsyt 9 huoneessa.
 mars leijona noviili Farmer ja jos noviili liittyy parisuhteeseen niin oishan mun vissiin pitänyt maajussille morsiameksi?
Tätä kyllä kuvaa parhaiten se laulu katson maalaismaisemaa ja ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän..
Leijonaan kun yhdistän myös "maiseman".
Tai se että mun  mars leijona fysiikka kestää hyvin maataloustyöt.
Tai että sillä maajussilla on just semmoset hartiat ja hauis kuin mun  mars leijona ihanteella..
Ja sitten mun  ceres neitsyt, maaemonen viljantähkineen osuu noitten kahen keskipisteeseen justika.
Ja siinä on sitten tuo sitoutumattomuus? elikkä  uranus aspect_con ceres.
Ja nämä  aspect_opp chiron kalat,
Tää on kaikki mun omaa henkistä pääomaa 2 huoneessakin ilmeisesti.
Ja että tuon sitä myös astrologiassa esille, luonnon kiertokulkua. 9 huoneen filosofisesti?
Ja että peräänkuulutan vanhoja arvoja, löytöhetken kartan  :pluto:rx  skorpioni  aspect_con mun  venus rx  skorpioni
ja  jupiter leijona aspect_con mun  mars leijona.

Löytäjällä,  skorpioni Eleonorilla on  ceres saturnus kauris yhtymä, synt. 19.11.1932.
Kuvaavaa, koska  saturnus oli aluntein maanviljelyksen jumala,
ilmeisesti se, joka laati listan on aika kylvää ja aika korjata..........
ja Ceres nyt liittyy maan tuottavuuteen ja  kauris käy varastolla, että riittääkö kevääseen asti niinku maajussikin Kauriin aikaan paukkupakkasilla.

Onko se nyt tuon 20  neitsyt?
Elikkä mulla tulis sen paluu niinku Chironinkin.
Mielenkiintoista. Kiitos tästä sysäyksestä tutkia tämäkin.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #146 : 21.09.2012 08:55:21 »

Tää taas katsoo maajussille morsianta, varmaan arvosteleekin tilukset ja emäntäkokelaat, kun Farmer 15  jousimies  aspect_squ Askalaphus 14  leijona Juoruaa muillekin, ootteko kattonut tätä ohjelmaa (jos  leijona on tarkkaavaiset silmät?)?

Tosin oon itsekin tehnyt maataloushommia, missähän vika, kun kaikki emännäksi ovat työntämässä, mutta eipä ole sopivaa isäntää tarttunut haaviin? Kai ne on suuret vaatimukset  venus leijona kun ne hevoset jousimies seurais jollain tapaa kuitenkin mukana?

Ja se Farmer on 20 astetta neitsyt menossa, ilmaisin sen epäselvästi. Suokaa anteeksi  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #147 : 21.09.2012 09:22:31 »

Oh my.

Mun Farmer syntymäkartalla on kuulkaa tasan yhtymässä Lilith/ Ceres yhtymään  26 kauris 2.
Se on myöskin väljästi antivertexillä.
 Huh

Mulla toki on siintävä haave siitä omasta kotitilasta, jolla voisi jopa olla osin omavarainen.

Ja kun ajattelen miten merkittävä tuo Lilith/Ceres on synastriassa lastenikin kanssa, niin ehkä tuon haaveen ei ihan tarvitse haaveeksi jäädäkään?
Rakastunko intohimoisesti johonkin Maajussiin ja omistaudun sitten hänen tiluksilleen? Cheesy

Mutta tuskin tällähetkellä täyttyy, kun tr. Farmer on oppositiossa syntymäkartan Venukseen. Sanoisinko jopa, että Venus asiat ovat tällä hetkellä  sillä tolalla että estävät tuollaiset Farmer toiveet toistaiseksi?
 Undecided

Ah, ja tuo köntti on neliössä MC;lle..
Ja Plutollekin, neljän orbilla.
Voi voi.

« Viimeksi muokattu: 21.09.2012 10:02:37 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #148 : 22.09.2012 10:52:01 »

Vähän jälkijunassa heräilen tässä, oon lueskellut nyt noita vanhoja kirjoituksianne asteroideista.

Mä oon pohtinyt pitkään oikeaa ja väärää, totuutta olen yrittänyt löytää. Siksipä tuo Aletheia (259) hyppäsi silmille tosiaan. Minulta se löytyy 29  harka 10.huoneesta. Erityisesti työssä totuudesta pidän, muutenkin totuus on parasta terapiaa. Muutenkin totuutta vaalin ja vaadin sitä muilta ihmisiltä. Tekee muuten kolmiota vestalleni. Intohimoni totuudelle? Pitäs löytää vielä 29 kauris joku totuuteen viittaava asteroidi, että olis kultainen kolmio totuuden nimissä, vaik koostuiskin asteroideista.

1.10. tämä asteroidi sitten tulee mun nousulle ja silloin totuus minusta paljastuu tuttaville. Tää ei oo paha asia, mutta tätä yritin kaivella tuolta kuunpaluukartoistakin, tuleeko totuus ilmi. Tässä ei oo muuta ku kertomatta jättämistä, eiks ookin salaperäistä  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #149 : 22.09.2012 11:35:10 »

Hyvä ajoitus pohtia totuutta, kun Kuu liikkuu Jousimiehessä (  jupiter totuus?) ja tekee TULIkolmiota (ei pala tulessakaan..) Aletheialle.
 kuu 24  jousimies aspect_tri Aletheia 24  leijona
Aletheia tekee sitten just neliötä Auringolleni ja kun ystävän piti määritellä meikäläinen yhdellä positiivisella sanalla, oli se rehellinen.
Ja kaikki siirtyvät sitten kuuntelemaan youtuben Honestya.. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=7R3GtAnO66o

Löytyisköhän asteroideista jokin, joka kuvais "odottamatonta"?
Pholus on yks aika hyvä kuvaaja, "äkkikäänne", kertalaakista kuolema, yllättäen, odottamatta.
Mutta siinä on myös sitä "kurkkua myöten täynnä" ja käänne toiseen suuntaan -energiaa,
brings you to your limits.
Pohdin mustan joutsenen teoriaa.
Hirveesti ajatuksia Kulleroa ja Tuonen virtaa myöten mennen abojen aavikolle..

Pholus 16 Jousimies  aspect_opp jupiter Chaos 16  kaksoset
siinä yllättävää totuutta kaaoksen keskeltä
tai skitsofreenikon diagnoosi.......... crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: