Joo, Eris= eripura ::)En mä siitä oikein muuta tiedäkään? Vissiin jotain 100 vuotta hengailee samassa merkissä.
Vois kai se 11.huoneessa tuoda tuommosta?
Mitähän noi mun eellä mainitsemat asteroidi aspektit...
Yrittääkö mun itsenäinen, älykäs naiseni laittaa stoppia vähän vähemmän älykkäälle ja itsenäiselle riitelijälleni? Vai riitaannunko helposti itsenäisten ja vahvojen naisten kanssa?
Öh, ja jos tuon junon aspektista voisi päätellä että osaan riidellä rakentavasti?
Ei tuu kesää
Jäin sitten tonkimaan tuota pallastakin tuossa taas. Se on kyllä hirmuisen mielenkiintoinen, ja mulla vahva. Ykköshuone,
, josta Kaarina Pääkkönen sanoo tällätavalla:
"
Älyllisen luovuuden periaatteeseen yhdistyy kehotus armeliaisuuteen. Tämä yhdistelmä voi johtaa yksilön todellisten suurten luovien ideoiden mahdollisuuteen tulla toteutetuksi konkreettisella tasolla. Harmonisissa aspekteissa tulee esille yksilön suuri kyky keskittyä ja nähdä oleellinen älyllisellä (mental)tasolla. Tässä aspektissa tulee esille sosiaalisen vastuuntunnon ja epäoikeudenmukaisuuksien esille nostamisen mahdollisuus. Voiman ja menestyksen siivittäjäksi nousee feminiinisyys."Noi kaksi viimeistä lausetta jotenkin oikein kutkuttaa :
On lisäksi 6 asteen orbilla yhtymässä laskusolmuun, ja 8 asteen orbilla
...mutta noi on niin väljiä että lasketaanko ne? Kuunsolmun ehkä kuitenkin?
kanssa
on
Ja
/
kulmakin löytyy, mutten tiedä mikä se sitten on olevinaan...