Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 342281 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #270 : 13.06.2016 09:51:55 »

Ei pamaha, jos 7 huone on  kalat,
koska 16 Psyche on nyt 18  rapu

Mitä on mielen päällä?
Millä mielellä?
Onko mielekästä?
Mieleni mun tekevi aivoni ajattelevi..

Ravussa, johtava vesi ja kun vesi muutenkin nukkuu,
niin luulis nukuttavan,
unta nähden...

etsii etsii kunnes löytää..

https://www.youtube.com/watch?v=KPstmIcRYt8
« Viimeksi muokattu: 13.06.2016 09:53:54 kirjoittanut nikki » tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #271 : 13.06.2016 09:57:56 »

Aah, sori, korjauksena tarkoitan, että syntymäkartalla pamahtaa.  Psyche on 18 ja laskumerkki 17,5 astetta  kalatsmitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #272 : 13.06.2016 10:09:45 »

ah, että se on siellä ollut koko ajan ja nyt vasta tietoinen mieli heräsi.. angel

Taivuttele mieli-sanaa mielesi mukaan,
ja mielellään mieti minä-sinä -akselilla,
toimitko sä toisen mielen mukaan vai omasi,
ja kun  askendentti neitsyt mielellään järkeilee ja analysoi,
maata jalkojen alla, back to earth,
niin Psyche  kalat varmaan mielellään mielikuvittelee,
haaveilee.

tr Psyche  aspect_tri Psyche sitten sulla,
vielä kun löydät jotain 18  skorpioni kohtaan,
niin avot mikä nukkumakukkumavesikolmio.

Ikuisen rakkauden haaveilu,
ja jokaisen sadun happy end,
he saivat toisensa ja elivät onnellisina elämänsä loppuun asti...
eikös tuota teemaa Psychen tarinassa vähän niinku ole
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #273 : 13.06.2016 10:22:20 »

Oliks sulla lapsena mielikuvituskavereita?
Tytöllä on Psyche  vesimies 3 huoneessa, noviili Uranukselta 2 huoneesta,
ja "Liisalle" piti varata paikka ruokapöydästä,
ja huuteli tuo ikkunastakin Liisalle ulos,
että tule pois sieltä, älä ruipottele..
(ruipotella = olla vähissä vaatteissa kylmällä säällä.. Smiley)
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #274 : 13.06.2016 21:05:45 »

Kiitos pohdinnoistasi, nikki! Kyllähän niitä mielikuvitushahmoja on tosiaan ollut.   Grin Toisaalta myös haastavia projektion omaisia ihastuksia, jotka ovat jääneet usein "mielikuvitus-ystäviksi".  buck2 Olen pohtinut paljon tätä ylenpalttista idealismia rakkauselämässäni. Psyche tuuntuu lyövän viimeisen naulan tuohon  kalat Dc:n ja  venus aspect_con neptunus  aspect_opp chiron -kuvion päälle. :Smiley Tätähän tämä, melkoista haaveilua ja haahuilua. Toisaalta myös syviä ja psyykkisiä suhteita sekä rutkasti empatiaa.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #275 : 15.06.2016 10:06:20 »

Kiitos vinkistä! Tunnen tarinan, mutta olisi ihana lukea tuo mainitsemasi teos. Iltasatu-matskua.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #276 : 23.07.2016 22:05:08 »

Mitä jos
Klotho (Kehrääjä) = 97 on  syntymäkartalla aspect_con  merkurius venus  jousimies
ja Lakhesis (Osan Suova) = 120 (Lachesis)  aspect_con jupiter skorpioni
lisäksi Atropos  oinas aspect_squ mars kaurisidiot2
« Viimeksi muokattu: 24.07.2016 00:36:17 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #277 : 26.07.2016 13:50:52 »

ossukka, tällainen juttu Selenestä löytyi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Selene

Melkoinen tarina, mutta mitä lie tarkoittaa. Onko tuo yhtymä sinulla siis syntymäkartalla? Liittyy varmaan rakkauteen? Täytyykin tarkastaa missä tämä omalla kartallani luuraa. Shocked

Rakastan muuten kreikkalaista mytologiaa. Nää tarustot on niin mahtavia.  angel
tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #278 : 10.08.2016 23:20:56 »

Etsin yhelle kartalle oikeutta,
 löysin 269 Justitia,
mut siinä samalla löysin suomalaisen sisupussi-asteroidin,
Väisälän löytämä 5073 Junttura

5073 Junttura              Discovered 1943 Mar. 3 by Y. Vaisala at Turku.
Junttura embodies the Finnish mentality to get things done, stubbornly and at all costs.
 As Väinö Linna's novel, Täälä pohjantähden alla ("Here under the north star"), put it,
 "In the beginning, there was the swamp, the hoe and Jussi".
 Yet Jussi persisted and built a house. The name was suggested by K. Nousiainen.

Se on nyt  vaaka :n alkuasteilla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #279 : 11.08.2016 09:26:28 »

Grin

Mulla ilmeisesti pian Juntturan paluu  Cool
 Syntyessä se on ollut 14 vaaka asunto 9    aspect_opp Erikseen. Siinä vasta pari.
Mitähän mahtaa kreikkalainen jumalatar tuumata Suomi-Juntturasta  :Smiley Vilauttaako se sille omenaa ja sanoo että tän saa kaikkein ahkerin?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2016 20:28:48 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #280 : 11.08.2016 21:09:20 »

En kestä, Juntturan paluu.  2funny Hieno löytö, minulla tuo sisupussi on  neitsyt merkissä. Se kuvaa mielestäni aika hyvin. Mun jääräpäisyys voi joskus kohdistua johonkin yhteen juttuun, mutta sitte muuten ihan sama. Ainoa  aurinko neitsyt jonka läheisesti tunnen, on veljeni, ja hän on juuri tuollainen. Justicia on myös  neitsyt minusta tuo asema punnitsee asioita tiedon perusteella ja tiukasti, mutta asiallisesti.

Noi kaupunkien pisteet on sellasia, joita varmaan voisin tutkia ihan loputtomiin.. Mulla noista kaupungeista vain yksi osui IC:lle ja se ei ole se missä asun, vaikka sekin on noissa. Mun unelmakaupunkini asteroidi on  aspect_opp kuu Ilmankos se kiehtoo.  smitten Mutta osaan katsoa vain sellaisia, joissa olen asunut tai käynyt. En ehkä ihan uutta asuinpaikkaa tuon perusteella uskaltaisi valita
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #281 : 12.08.2016 09:54:47 »

Atlantis 1198
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #282 : 12.08.2016 17:16:35 »

Mulla Atlantis osuu tarkasti nousulle, joten kai olen siellä ollut. Ei tosin ole kyllä mitään muistikuvia. coolsmiley

Löysin sellaisen asteroidin kuin Paradise (2791). Minulla se on  vesimies MC:n tuntumassa, mitenpä sitä pitäisi tulkita?
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #283 : 12.08.2016 20:42:34 »

Oiskohan tuo minun Junttura sitte sitä, että vaadin itseltäni, mujtta myös muilta, joita lähelläni pidän, rohkeutta ja kykyä katsoa oikeasti omaa itseään sellaisena kuin onkin, ja vaadin, että siitä myös kannetaan vastuu.
Voisiko tuommonen ihastuttava Suomi-asteroiodi olla vastuussa moisesta? Cheesy

Synttäri Justitia näyttää olevan 28  leijona huoneessa 8. Kasihuoneesta käsin jos jakelen tuomioita  leijona egolla, niin johan on, en myönnä Cheesy Mutta, sepä kai voikin olla tiedostamatonta, alitajuista?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #284 : 13.08.2016 14:56:43 »

Kiintoisaa.

Sisupussi...tästäkö juontaa Suomalainen Sisu?
1866

http://www.mythweb.com/encyc/entries/sisyphus.html

Mulla on tällä hetkellä Sisupussi MC:llä, ja syntyessä hän on ollut yhtymässä  aurinko

Erittäin mielenkiintoista..mitenhän tuota tulkitsis?

http://www.leahwhitehorse.com/2013/01/13/asteroid-sisyphus/

"Suggested Keywords and Phrases for Sisyphus
Starting over, repetition, meaninglessness, try again, pushing through it, pointless work, an uphill climb, a thankless task, an eternal battle, “it’ll be the death of me!”, exasperation, frustration, trial, an uphill battle, nothing accomplished, the absurdity of life, futility, cheating death, getting nowhere. Finding faith in the mundane, maintaining faith when all else fails, believing without seeing, appreciating the journey rather than the destination, acceptance that all things change, adhering to the will of the Gods, accepting your fate."

"In your natal chart, Sisyphus indicates where you can be quite ruthless and conniving in achieving your aims. It tells of where you will not shy away from twisting the truth to suit yourself and where you can be outwardly aggressive in getting what you want. Here, you will care little about who you step over, or even destroy, perhaps even gain selfish pleasure from causing others to lose in the game of life. Alternatively, in opposition to one of the planets or luminaries, you can find yourself as prey for this type of individual.

In the realm of trust, Sisyphus can indicate an area in your chart where you are prone to exposing the ‘gossip’, or, are the target of this behavior by others. In transit, you would look towards this asteroid at times when trusted others take it upon themselves to expose your deeper secrets.

Ultimately however, you look towards Sisyphus in your chart as an area where you continually push a desire up an insurmountable hill. This could be an attachment to a relationship that is going nowhere, or a career option that fails to connect with your true talents. Either way, it is a source of personal frustration as you attack the situation with a vengeance, achieve, then watch your efforts dissolve once you reach the top and feel the pressure to start all over again."

« Viimeksi muokattu: 13.08.2016 15:26:27 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: