|
Illusiana
Kohtuuastroilija
I picture your face at the back of my eyes
|
|
« Vastaus #136 : 27.11.2006 18:13:13 » |
|
Sininen
Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.
Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.
Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä. Lisäksi aurassani ovat voimakkaita lila ja violetti
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja ~Tuuli ~Hevoskastanja ~Anubis
(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #137 : 28.11.2006 00:06:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kittuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #138 : 28.11.2006 12:22:35 » |
|
SININEN on aurani väri
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 ) Venus : Ravussa (Huone:9) Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1) Saturnus :Vaa'assa (Huone:2) Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3) Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9) Mc : Ravussa
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #139 : 29.11.2006 13:32:51 » |
|
Edelleen vihreä : voimakkaita värejä oli sammaleen vihreä, indiko ja harmaa. Keväällä vastaus oli punainen ja noita muita värejä en muista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #141 : 29.11.2006 14:35:14 » |
|
Mina kuulun vihreisiin-aurani paavari on sammaleen vihrea ja se sopii todella niin sisaisesti kuin ulkoisesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #142 : 29.11.2006 17:37:36 » |
|
Aurasi pääväri: Keltainen Työ ei keltaiselle ihmiselle ole muuta kuin ikävä velvollisuus, josta hän mieluusti kokonaan luopuisi - ellei ole sattunut saamaan itselleen työtä, joka on hauskaa ja kevyttä, ja jossa hän pääsee vapaasti totoeuttamaan itseään. Aurassasi voimakkaita: sininen; punainen; vihreä;
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #143 : 29.11.2006 19:46:42 » |
|
Vihreetä auraa tyrkkää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #144 : 29.11.2006 20:01:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #145 : 29.11.2006 23:17:11 » |
|
Hei Ystäväin
Tuon tämän testisivun tähän, jotta se on helpompi löytääKlikkaa TESTAA AURASI VÄRITeinpä testin minäkin
Aurasi pääväri:
Sininen
Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.
Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.
Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.
Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neilikka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #146 : 29.11.2006 23:34:18 » |
|
Nyt olen minäkin tehnyt testin ja aurani väri on lila.. Täytyy myöntää,että olen aika lailla kuvauksen kaltainen :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #148 : 30.11.2006 07:22:51 » |
|
[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] Minä luulen, että saattaa olla omalla koneella jotain 'vikaa', jos noin temppuilee... (olen itse niin olettanut, kohdalle moisen sattuessa) itsellenikin on niin siis tehnyt joskus... Mutta eihän sitä tiiä... k e l l ä o n s o r m e n s a p e l i s s ä ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aviomies
Kohtuuastroilija
|
|