Minä olen indigo
vahvana myös violetti;turkoosi;keltainen;okra;vihrea;
Aika jänskää....
...varsinkin tuo androgyynisyys. Vaikka nainen olenkin
ja sellaiseksi itseni tunnen, niin monesti ihmettelen vahvaa miehistä puoltani.
Ihmiset ovat sanoneet minua vahvasti seksuaaliseksi, ehkäpä juuri siksi, että minussa on
molemmat puolet
Minut kasvatettu sekä tytöksi että pojaksi, osaan molempien "tehtävät" ja siksi olenkin kovin itsenäinen.
INDIGO
Syvän sinisen indigon sanotaan olevan viimeisimmän maan päälle saapuneista väreistä. Indigot pursuavat uutta energiaa, uudenlaista tietoisuutta ja uuden ajan rauhaa ja harmoniaa. Siellä missä violetti haluaa saarnaamalla pelastaa koko planeetan ja opettaa korkeampia arvoja toisille, indigo on olemassa asettaakseen omalla elämällään esimerkin toisille.
Useimmat indigot elävät parhaillaan vasta omaa lapsuuttaan. Heihin liitetään sanat rehellisyys, tietoisuus, intuitiivisuus, riippumattomuus, pelottomuus, herkkyys ja vahva tahto.
Indigot ovat vanhoja sieluja, jotka ovat vahbasti tietoisia siitä ketä he ovat ja mistä he ovat tulossa. Jotkut voivat pitää heitä outoina, mutta heillä onkin käytettävissään jotakin sellaista mitä muilla ei ole: muistikuvat omasta henkisen tason olemassaolostaan ennen syntymää. Vanhemmat ovat usein ihmeissään näiden lasten yliluonnollisten kykyjen vuoksi.
Indigon erikoinen ominaisuus on androgyynisyys. Heidän sukupuoltaan tai seksuaalista suuntaustaan on vaikea erottaa ulkoisten merkkien perusteella. On kuin heissä olisi sekä yin että yan, sekä mies että nainen itsessään. Indigolle itselleen seksuaalisuus ei kuitenkaan ole kovin tärkeä asia - hän on kiinnostunut vain asioiden henkisestä puolesta