Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testi: minkä värinen aurasi on?  (Luettu 110171 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #105 : 02.06.2006 12:22:38 »

vaihtunut oli nyt, aikaisemmin pääväri oli keltainen ja nyt se oli

violetti

- kyllä tuo violetin kuvaus osui aika oikeaan

lisäksi löytyi voimakkaana:  indigo; keltainen; punainen; oranssi; vihreä
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #106 : 02.06.2006 19:19:23 »

Aurasi pääväri:
Vihreä 

Vihreä on yksi voimakkaimmista auran väreistä. Olen erittäin älykäs. Minun oivallukseni on terävää ja nopeaa, olen hahmottanut ongelman ytimen ja keksinyt ratkaisun ennen kuin toiset ovat edes epäilleet jonkin olevan pielessä. Mutta koska eteneminen alkupisteestä päätepisteeseen on minulle niin nopeaa ja vaivatonta, minua ei juurikaan huvita jäädä näpertelemään välivaiheiden kanssa.

Liian yksityiskohtaisesti määritelty projekti on minulle tylsä. Minä haluan kehittää idean, laatia suunitelman ja antaa sitten toisten toteuttaa sen ja hoitaa minulle itselleni tylsät yksityiskohdat.

Minä vedän puoleeni niin valtaa kuin rahaakin. Olen nopean älyni ansiosta erittäin tehokas ja halutessani hyvinkin järjestelmällinen. Minä tunnistan kaavat ja löydän ratkaisut nopeasti - ja kirjoittan mielelläni itsellenikin muistilistoja ruksattaviksi.

Jos minä saa itselleni valtaa, minulle ei mikään ole mahdotonta. Olen hyvin tavoitehakuinen ja määrätietoinen pyrkiessään omaan tavoitteeseeni. Tämän seurauksena minä myös helposti uppoudun tyhöni kaiken muun unohtaen.

Olen myös erittäin voitontahtoinen ja kilpailuhenkinen. Otan mielelläni riskejä ja saatan sortua uhkapelin pauloihin, ainakin jos voitot ovat tarpeeksi suuria.

Minun mielestäni vaihtoehtoni on ainoa oikea - ja älyni turvin minä yleensä vakuutan, tai ainakin vaiennan, myös vastaväittäjäni.

Aurassasi voimakkaita:
violetti;sammaleen vihreä;lila;keltainen;punainen;

Noh, kyllähän tuo suurimmaksi osaksi piti paikkaansa...  Embarrassed
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
pirre
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #107 : 11.06.2006 20:52:41 »

Vihreä

Vihreä on yksi voimakkaimmista auran väreistä. Vihreä ihminen on erittäin älykäs. Hänen oivalluksensa on terävää ja nopeaa, hän on hahmottanut ongelman ytimen ja keksinyt ratkaisun ennen kuin toiset ovat edes epäilleet jonkin olevan pielessä. Mutta koska eteneminen alkupoisteestä päätepisteeseen on vihreälle niin nopeaa ja vaivatonta, häntä ei juurikaan huvita jäädä näpertelemään välivaiheiden kanssa.

Liian yksityiskohtaisesti määritelty projekti on vihreälle tylsä. Hän haluaa kehittää idean, laatia suunitelman ja antaa sitten toisten toteuttaa sen ja hoitaa hänelle itselleen tylsät yksityiskohdat.

Vihreä ihminen vetää puoleensa niin valtaa kuin rahaakin. Hän on nopean älynsä ansiosta erittäin tehokas ja halutessaan hyvinkin järjestelmällinen. Vihreä tunnistaa kaavat ja löytää ratkaisut nopeasti - ja kirjoittaa mielellään itselleenkin muistilistoja ruksattaviksi.

Jos vihreä saa itselleen valtaa, hänelle ei mikään ole mahdotonta. Hän on hyvin tavoitehakuinen ja määrätietoinen pyrkiessään omaan tavoitteeseensa. Tämän seurauksena vihreä myös helposti uppoutuu tyhönsä kaiken muun unohtaen.

Vihreä on myös erittäin voitontahtoinen ja kilpailuhenkinen. Hän ottaa mielellään riskejä ja saattaa sortua uhkapelin pauloihin, ainakin jos voitot ovat tarpeeksi suuria.

Vahvatahtoinen vihreä oli toidennäköisesti se, joka keksi lauseen ²It is my way - or the highway². Hänen mielestään hänen vaihtoehtonsa on ainoa oikea - ja älynsä turvin hän yleensä vakuuttaa, tai ainakin vaientaa, myös vastaväittäjänsä.

Aurassani myös voimakkaita:

turkoosi;sammaleen_vihrea;harmaa;keltainen;
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 20:54:52 kirjoittanut pirre » tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #108 : 13.06.2006 12:04:14 »

Minulle tuli harmaa, aiemmin oli kristalli. Ei kovin hyvään suuntaan ole kehitys menossa, ilmankos matalapainetta pukkaa Sad
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Dalanatha
Satunnainen astroilija
*

Näen sinut sieluni silmin....

Profiili
« Vastaus #109 : 14.06.2006 21:39:43 »

Täältä tulee taas tälläinen Oranssi rämäpää!

Oranssi
Oranssi ihminen etsii jännitystä elämäänsä ja uskaltaa ottaa isojakin riskejä. Vaaran tunne on hänelle eteenpäin vievä, kiihottava voima ja hän haastaa mielellään koko ympäristönsä etsimään omia rajojaan.
Oman elämän asettaminen vaaraan on sellainen adrenaliiniruiske oranssille ihmiselle, että oikeastaan vasta äärimmäiset kokemukset kuolemaa uhmaten saavat hänet tuntemaan tyydytystä ja onnistumista. Oranssi ihminen hyppää huikaisevia benji-hyppyjä, valloittaa vuorten huippuja ja rakastaa ääriolosuhteiden tuomia haasteita.
Oranssi ihminen elää täysillä vasta silloin, kun haasteet ovat riittävän suuret. Kaikki muu elämä on hänelle vain pasiivista olemassoloa - ja vasta seuraavan haasteen löytäminen saa veren taas kiertämään hänen suonissaan.[/colour]

Aurassasi voimakkaita:
sammaleen vihreä, vihreä
tallennettu

Hyvä siitä tulee kun sen maalaa...
astraali
Vieras
« Vastaus #110 : 19.06.2006 13:21:02 »

Aurasi pääväri:
Violetti 

Violetti on aurakentän syvällinen näkijä ja visionääri. Hän on synnynnäinen johtaja ja opettaja, joka on täällä pelastaakseen koko planeetan. Useimmat violetit tuntevat vetoa suurten joukkojen opettamiseen, korkeiden ihanteiden edistämiseen, koko planeetan elinolojen parantamiseen tai ihmisten, eläinten ja luonnon pelastamiseen.

Violetin ihmisen sisällä on varmuus siitä, että hän on syntynyt tekemään jotain tärkeää. Hän uskoo olevansa keskinkertaisuuden yläpuolella ja on jo lapsesta asti uskonut saavuttavansa jotakin suurta.

Violetti haluaa tulla kuuluisaksi, matkustaa ympäri maailmaa, liittyä rauhanjoukkoihin tms. ylevää - ja monet heistä nämä haaveet toteuttavatkin. Violetti ihminen löytää itsensä usein johtajana tai opettajana, monet koettavat saada idealisminsa leviämään kirjallisuuden, taiteen tai musiikin keinoin.   

Koska elämme parhaillaan violettia aikakautta, tuntee jokainen violetti ihminen, joka ei toteuta sisäistä kutsumustaan, parhaillaan voimakasta sisäistä tarvetta tarttua toimeen, saattaa päätökseen se, mitä hän on syntynyt tänne tekemään. Hänellä saattaa vain olla vaikeuksia löytää se erityisalue, jolla hänen on tarkoitus tavottaa oma suuruutensa.

Monille violeteille opetettiin lapsena, että hänen unelmansa ovat suuruudenhulluja ja mahdottomia. Sen vuoksi violetti on saattanut kadottaa alkuperäisen yhteytensä oman sisimpänsä kutsuun. Siksi violetin olisi tärkeää pysähtyä kuuntelemaan sisintään ja kysymään itseltään, tekeekö hän juuri sitä, mitä varten uskoo olevansa olemassa. Jos ei, hän ei koskaan saavuta elämässään tyytyväisyyden ja täyttymyksen tunnetta, ja hänen elämäänsä värittää raskas tyhjyyden tunne.

oma huom; juuri noiden asioden kanssa kamppailen täällä koko ajan....  Huh
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #111 : 19.06.2006 23:04:25 »

Punanen ja voimakkaana okra!  :Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #112 : 20.06.2006 10:14:28 »

Aurasi pääväri:

HARMAA 

Harmaa ihminen pitää sisimmät tunteensa ja ajatuksensa salassa, ulospäin näkyy vain harmaan ihmisen veitsenterävä äly ja pettämätön logiikka.
Harmaa ihminen analysoi jokaisen tilanteen tarkasti ennen kuin tekee oman siirtonsa. Hän on hyvin tarkka eikä halua jättää mitään huomiotta. Sen vuoksi hänen on myös saatava edetä omaan tahtiinsa - häntä on melko mahdotonta vauhdittaa tai pakottaa päätökseen ennen kuin hän on siihen valmis.
Harmaa ihminen ei syöksy uusiin tilanteisiin eikä ihmissuhteisiin. Hän haluaa, että pohjatyö on tehty kunnolla, niin ettei ole pelkoa seinien romahtamisesta.
Harmaa ei ota turhia riskejä. Hän punnitsee plussat ja miinukset ja kartoittaa vaarat ennen kuin etenee yhtään askelta. Ja senkin jälkeen hän etenee hyvin järjestelmällisesti, tarkasti harkitun suunitelman mukaisesti.
Harmaa ihminen sortuu helposti rutiineihin, eikä ollenkaan pidä siitä, jos joutuu niitä muuttamaan. Sopeutuminen uusiin tilanteisiin, ihmisiin ja ympäristöihin vie harmaalta ihmiseltä hyvin kauan - jos onnistuu ollenkaan.
Harmaan analyyttisesta järjestelmällisyydestä seuraa helposti myös jäykkyyttä  ja joustamattomuutta. Harmaan ihmisen turvallisuuden tunne perustuu siihen, että asiat tehdään niin kuin ne on aina ennenkin tehty, ja siksi harmaa ihminen vastustaa kaikenlaista muutosta.

Aurassasi voimakkaita:
violetti; turkoosi; sammaleen_vihrea; sininen; keltainen; okra; oranssi;
   Smiley

Sad    Sad    Sad    Sad

Olempa synkkä ihminen, en olisi uskonut.  Cry   Undecided   Embarrassed

smitten  smitten  smitten  smitten

Aurasi pääväri:  smitten
Keltainen

Keltainen on koko aurakentän iloisin persoona, Hän on energinen, valoisa ja leikkisä persoona, jonka valoisuus, lämpö ja optimismi hurmaavat toisetkin ihmiset. Keltaisen ihmisen elämän täyttymys on tuottaa iloa toisille, nauttia elämästä ja auttaa koko planeettaa voimaan paremmin.
Keltainen voi olla hyvinkin ujo ja herkkä, mutta myös juhlien keskipiste. Hänellä on loistava huumorintaju, ja hän iloitsee saadessaan toisetkin nauramaan. Keltainen uskoo, että elämä on olemassa siksi, että siitä nautittaisiin. Hän rakastaa vapautta ja tarttuu hetkeen. Hymy huulillaan hän muistuttaa toisille, ettei elämää sen enempää kuin itseäänkään pidä ottaa liian vakavasti.
Työ ei keltaiselle ihmiselle ole muuta kuin ikävä velvollisuus, josta hän mieluusti kokonaan luopuisi - ellei ole sattunut saamaan itselleen työtä, joka on hauskaa ja kevyttä, ja jossa hän pääsee vapaasti totoeuttamaan itseään.
Luonto ja eläimet ovat keltaiselle hyvin tärkeitä, ja jos hän johonkin suhtautuu vakavasti, se on luonnon suojelu. Eläimet, erityisesti koirat tuntevat luontaista vetoa keltaista ihmistä kohtaan.
  smitten

Aurassasi voimakkaita:
turkoosi;sammaleen vihreä;lila;sininen;indigo;harmaa;magenta;punainen;vihreä ; Smiley Smiley

Kesäinen aurani näyttää erilaiselta kuin talven. Kesä on parasta aikaa.

smitten  smitten  smitten  smitten

tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #113 : 27.06.2006 13:52:43 »

Päävärini: KELTAINEN
Keltaisen työkuvaus oli kyllä ihan väärin. Rakastan työtäni ja en voisi ikinä vaihtaa sitä muuhun.

Voimakkaat värit:
TURKOOSI ja SININEN
Aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Kuvaa minua todella hyvin,työn ynnä muun merkeissä.  Smiley smitten

« Viimeksi muokattu: 27.06.2006 13:54:56 kirjoittanut satuna » tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #114 : 27.06.2006 14:39:49 »

Sininen 

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja  coolsmiley. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja  Cry, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.

voimakkaita
Aura
violetti;turkoosi;sammaleen_vihrea;indigo;harmaa;vihrea;

En ehkä tunne kyllä olevani noin hoivaava ihminen, mutta lähelle osuu. smitten

tallennettu
Tarja K
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #115 : 27.06.2006 15:51:51 »

Punainen  :Smiley

Punainen 

Punainen on voimakkaasti fyysinen auran väri. Punainen haluaa ilmaista itseään kehonsa avulla ja on hyvin sensuelli. Punainen elää tässä hetkessä, innostuu herkästi uusista asioista ja ottaa rohkeasti vastaan elämän antamia haasteita luottaen itseensä ja omiin kykyihinsä.

Punaisen ihmisen todellisuus on fyysistä ja hän haluaa itse päästä konkreettisesti vaikuttamaan ympäristöönsä. Punainen uskoo vai sen minkä itse näkee. Hän ei ajattele abstraktisti, vaan todellisuus on hänelle juuri sitä miltä se näyttää., maistaa, tuoksuu tai tuntuu. Pohdiskelu ja spekulointi on punaisen ihmisen mielestä usein täyttä turhuutta ja ajan hukkaa. Miksi turhaan pohtia ikuisuutta, kun meillä on tämä hetki elettävänä ja koettavana?

Punainen haluaa todisteet ennen kuin uskoo jonkin asian olemassaoloon. Vain se on relevanttia, millä on fyysinen olomuoto. Vastaavasti punainen osaa myös täysin siemauksin nauttia elämän fyysisistä iloista. Hänelle elämä on konkreettista kokemista, ei mikään illuusio, eikä hän yritä paeta todellisuutta mihinkään  mielikuvitusmaailmaan.
[/color]
tallennettu

Onnellisuus on tyytymistä siihen, mitä voit saada.          " Harald Hirmuinen"
Starita
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #116 : 28.06.2006 13:06:56 »

Minulle tuli auran pääväriksi kristalli. Voimakkaana värinä vihreä. Aika hyvin nuo kuvaukset pitivät paikkansa, ei tosin ihan mutta moni kohta osui oikeaan.
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #117 : 28.06.2006 18:46:36 »

Kivoja nää testit   Cheesy   Grin

Mun päävärinä näkyis olevan VIHREÄ     coolsmiley

Ja "raitoina"  SININEN ja  INDIGO

Cheesy   :Smiley   smitten   smitten   :Smiley   Cheesy
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Amerest
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #118 : 09.08.2006 14:39:34 »

Sininenhän se oli. Lempiväri kuinka ollakaan  Tongue
tallennettu

aurinko: jousimies
nouseva: skorpioni
kuu: härkä
merkurius: jousimies
venus: jousimies
mars: kauris
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #119 : 09.08.2006 16:05:02 »

Aurasi pääväri:
Turkoosi
Turkoosi yhdistää aurassa älyn ja tunteen värit. Persoonana turkoosi on järjestelmällisen ajattelun ja herkkyyden yhdistelmä.
Herkkä turkoosi on myötätuntoinen ja rakastava ihminen, joka ei kuitenkaan sulje järjen ääntä omia valintoja tehdessään. Hän on hiljainen taustahahmo, joka tukee läheisiään ja vaistoaa herkästi heidän vaikeutensa. Ongelmien ratkaisuissa hän kuitenkin turvautuu analyyttiseen ajatteluun, eikä helposti sorru tunteen sanelemiin ylilyönteihin.
Vaikka turkoosin omat tunteet ovat herkät ja vaistonsa hyvä, pitää hänkin omat tunteensa mieluimmin kätkettynä toisilta. Ongelmien ilmetessä hän ei käänny ystävien puoleen apua pyytääkseen, vaan etsii järkevimmän ratkaisun omasta sisimmästään.
Aurassasi voimakkaita: sininen; kristalli;
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Tulostusversio  

Siirry: