Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epäilen ennustuksia..Auttakaa uskomaan..  (Luettu 16368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.02.2012 09:45:55 »

Siis tulin tänne eilen koska mielenkiintoa mm. ennustuksiin on aina ollut mutta minulle ei ole koskaan ennustettu. Edelleen epäilen ettei voi olla mahdollista nähdä esim.korteista mitään omaan elämääni liittyviä asioita ja silti joku "sisäinen ääneni väittää vastaan".

Miksi tulin tänne nyt sitä en tiedä...vaiston varassa nytkin kirjoitan..
Olisiko joku niin ystävällinen ja ennustaisi minulle elämäni ensimmäisen kerran?
tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.02.2012 12:06:30 »

Näyttää siltä ettei kukaan uskalla ottaa riskiä..   Cry

Tiedän että täällä on ihmisiä jotka ennustuksen voi tehdä mutta niin kauan kun epäilen en rahojani turhaan ennustuksiin laita..kun vain saisin epäilyt häviämään siitä tässä kyse.. Osaako kukaan täällä katsoa edes jonkun kohdan elämästäni??
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 13:30:01 kirjoittanut Fly » tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.2012 13:36:49 »

Joo anteeksi väärät sanani.. Smiley Olisin kiitollinen jos joku katsoisi ja antaisi toivoa..  smitten
tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2012 13:52:26 »

Hei Iserena  Smiley

Kyllä on totta tuo että näkeekö kukaan todella elämääni,ehkä ei.. ja toivolla tarkoitan mitähän mahtaa tapahtua rakkausrintamalla vai tapahtuuko mitään  Wink Se taitaa ihmisiä kiinnostaa yleensäkin aika paljon..  Grin

Niin mahtaakohan kukaan edes nähdä minusta mitään  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 14:09:00 kirjoittanut Fly » tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 17.02.2012 16:20:12 »

Olet aivan oikeassa.. mutta ei se ole tärkein asia tässä vaan haluaisin että joku katsoisi minulle ihan mistä elämänalueelta vaan!

Onko näihin oikeasti luottamista vai ei sitä haen takaa?!?  Smiley
tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 17.02.2012 17:07:18 »

Ennustaminen on mahdotonta.
Vaikka katsoisin sinun tilannettasi selvänäköisesti, näkisin vain sen, mitä on odotettavissa tämän hetkisten valintojen perusteella. Heti kun teet uuden valinnan, tulevaisuutesi muuttuu.

Ennustaminen on sama juttu, kuin jos menisit Helsingin rautatieasemalle ja ennustaisit jokaiselle junaan nousijalle heidän määränpäänsä. Jos sanot hänen menevän Pasilaan, olet aivan varmasti oikeassa. Rovaniemellekkin voit ennustaa jonkun menevän, jos hän nousee siihen junaan ja on oikein lippukin sinne hankittu. Matkan aikana voi kuitenkin tulla joku mullistava viesti ja matkustaja päättää vaihtaa junaa tai palata takaisin. Ennustuksesi meni pieleen.

Muutenkin ihmettelen, miksi ylipäätään pitäisi ennustaa tulevaa? Edelliseen vertaukseen viitaten, miksi pitäisi tietää meneekö joku Rovaniemelle vai ei? Tärkeintä on, millaista siellä olisi, mitä on ennen sitä ja sen jälkeen. Koko Elämä on seikkailu. Ei sitä voi pilkkoa pieniin palasiin, joita ennustetaan tapahtuvaksi.

Iserena jo kirjoittikin ennustamisen ja näkemisen erosta.
Mielestäni on hyödyllistä nähdä jotain ihmisen elämästä. Esim vanha trauma, joka estää uskalluksen rakastua. Kun asiaa käsittelee, voi hypätä rohkeammin uuteen rakkauteen.

Näen myös ongelmallisena tilanteen,jos esim näen jonkun ihastuvan vaaralliseen ja väkivaltaiseen mieheen. Saanko edes sanoa hänelle sitä? Mielestäni voin hienovaraisesti yrittää saada hänet itse huomaamaan vaaranmerkit. Jos hän ei näe, onko minun luvallista puuttua hänen valintaansa? Mielestäni ei! jokaisen pitää saada omat kokemukset - vaikeatkin. Jokaisen pitää saada hakata päätään seinään ihan vapaasti.
On myös itseään toteuttavia ennustuksia. Jos luottaa ennustajaan, joka sanoo, ettet koskaan saa rakkautta, torjut sitä tiedostamattasi. Jos ennustaja lupaa sinulle ihanan rakkauden, alat uskoa siihen ja olet rohkea ottamaan sen vastaan.

Mikset siis itse ennustaisi itsellesi suurta rakkautta ja parasta mahdollista elämää?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 17:10:35 kirjoittanut Yep » tallennettu
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 17.02.2012 18:20:42 »

Kiitos kaikille vastauksista mutta en edelleenkään ole saanut mitään vastausta siihen uskoako näitä juttuja vai ei.

Kukaan ei ole katsonut minulle yhtään mitään joten miten voin mitään uskoakkaan?

tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2012 18:32:17 »

Kiitos Marie!

Myönnän että vähän malttamaton olen kun niin kovasti odotan..
tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Yep
Vieras
« Vastaus #8 : 17.02.2012 19:03:47 »

Kiitos kaikille vastauksista mutta en edelleenkään ole saanut mitään vastausta siihen uskoako näitä juttuja vai ei.

Kukaan ei ole katsonut minulle yhtään mitään joten miten voin mitään uskoakkaan?

Älä ihmeessä usko. Tai jos koet saavasi siitä merkitystä elämällesi, niin usko.
Elä elämääsi ja katso rohekasti mitä se tuo.

Minä olen nähnyt tulevaa. Esim läheisen kuoleman parikin kertaa ja ainakin kerran profiloin täydellisesti miehen, jota en ole tavannut. Hän olikin varsinainen huijari ja minä seurasin kauhulla vierstä. Lopulta totuus valkeni. Onneksi puhuin kaiken ääneen, joten tämä on todistettavissa. En ole kertaakaan yrittänyt ennustaa. Joskus saan tietoa ja enteitä, jos niin on tarkoitettu.

Tekisin sinulle kysymyksen; mitä hyötyä sinulle olisi jos joku täällä "ennustaisi" sinulle? Tai jos joku sanoisi älä usko tai usko vaan?
tallennettu
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 17.02.2012 20:31:14 »

Huoh.. Olen elänyt aina rohkeasti elämääni!

Yritän vain selvittää onko oikeasti mahdollista että jotkut "näkevät" tulevaisuutta tai edes tämän hetkisen tilanteen/menneen!! Jotkut tekevät sitä työkseen mutta onko se huuhaata vai ei sitä tässä koitan selvittää!

Niin ja olen aikuinen etten todellakaan eläisi "ennusteiden" mukaan niinkuin joku aiemmin asiasta mainitsi ja pelkäsi sitä..Oma tahto löytyy!

Smiley
tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Yep
Vieras
« Vastaus #10 : 17.02.2012 20:50:04 »

Yritän vain selvittää onko oikeasti mahdollista että jotkut "näkevät" tulevaisuutta tai edes tämän hetkisen tilanteen/menneen!! Jotkut tekevät sitä työkseen mutta onko se huuhaata vai ei sitä tässä koitan selvittää!

Auttoiko, kun kerroin nähneeni tulevaa ja kertoneeni siitä ennakkoon muille?

Voimme saada tietoa menneestä ja tulevasta silloin, kun se on tarpeen. Voimme saada valaistusta nykyhetkeen, jotta voimme valita oikein.
"Ammattilaisissa" on päteviä ja epäpäteviä henkilöitä. Pätevilläkin on suuri virheprosentti. Juuri siksi, että luomme koko ajan tulevaisuuttamme. Käsittääkseni heppoisempien ennustajien "kyvyt" perustuvat auranlukutaitoon. Ihmisen aurassa on meidän tunteet, pelot ja odotukset. Niistä on helppo rallatella juttua. Kun siihen lisää ihmisten perustoiveita ja pelkoja, saa aikaan ennustuksen joka saattaa toteutua. Jos ajattelee voimakkaasti jotain toivetta tai pelkoa ennustustilanteessa, telepaattisesti herkkä ihminen voi napata sen tiedon eetteristä.

Toinen joukko on henkilöt, jotka työskentelevät Oppaiden ja Enkeleiden kanssa. Silloin tieto on puhtaampaa ja tarkempaa. MUTTA Oppaat ja Enkelit kunnioittavat ihmisen vapaata tahtoa ja Sielunsuunnitelmaa, eivätkä siksi rupattele joutavia. Korkeat henget eivät koskaan kiellä eivätkä käske. He eivät myöskään paljasta juonikäänteitä, vaan antavat ihmisen oppia omista virheistään. Heidän mielestään ei ole oikeita tai vääriä valintoja, ainoastaan valintoja. Tällöin tietoa saadaan vain silloin, kun se on kaikkien osapuolien korkeimmaksi parhaaksi.
Uteliaisuus ja leikittely eivät ole oikea syy saada tietoa.
tallennettu
Fly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 17.02.2012 21:48:08 »

Hei Yep!  Smiley

Voin vastata kysymykseesi helposti että voin ottaa vastaan tiedon myös kuolemasta. Se ei minua pelota yhtään
kokemuksieni perusteella. Enkä todellakaan leikittele mutta kyllä utelias olen! Siksi täällä kysyn onko tämä kaikki mahdollista!

Ihmettelen että monille muille katsotaan mutta jos epäilee niin ei..

tallennettu

Valkoinen Kosminen Peili
Yep
Vieras
« Vastaus #12 : 17.02.2012 23:44:34 »

Hei Yep!  Smiley

Voin vastata kysymykseesi helposti että voin ottaa vastaan tiedon myös kuolemasta. Se ei minua pelota yhtään
kokemuksieni perusteella. Enkä todellakaan leikittele mutta kyllä utelias olen! Siksi täällä kysyn onko tämä kaikki mahdollista!

Ihmettelen että monille muille katsotaan mutta jos epäilee niin ei..

En todellakaan ole nähnyt sinulle mitään kuolemaan liittyvää. Kerroin vain joskus tienneeni sen etukäteen.

Minun kohdallani ei ole kyse siitä, että epäilet. Kuten sanoin en yritäkkään ennustaa.
Mutta ihan huumorilla voisi heittää sinulle ajatuksen, joka nousee mieleeni. Olet kiinnostunut varatusta (vanhemmasta?) miehestä. Nyt haluaisit tietää kannattaako sinun odottaa häntä vai meneekö parhaat vuotesi vain hukkaan. Koskaan ei kannata jäädä roikkumaan odotuksiin, joiden täyttymisestä ei voi olla varma. Meillä on vain tämä hetki. Pidä kaikki mahdollisuudet avoinna myös muiden suhteen. Jos joskus tienne kohtaavat, tartu siihen. Tällaisessa tapauksessa on mukana myös kolmas osapuoli (vaimo), jonka valinnat ja ratkaisut vaikuttavat kaikkien lopputulokseen. Hän saattaa ottaa eron tai haluta lapsen. Ymmärrät hyvin, miten erilainen tulos on myös sinun kannaltasi.

Ole hyvä! Nyt joku on katsonut sinulle. Jos olen väärässä, kuulun niihin, jotka eivät osaa ennustaa  buck2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 18.02.2012 00:23:56 »

Jospa luottaisitkin vain itseesi ensisijaisesti.  coolsmiley Sisimpääsi, oman sydämesi ääneen (intuitio).  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 18.02.2012 12:21:34 »

Jospa luottaisitkin vain itseesi ensisijaisesti.  coolsmiley Sisimpääsi, oman sydämesi ääneen (intuitio).  smitten
Samaa tulin minäkin kirjoittamaan  smitten

Aamulla herätessäni ensimmäinen ajatus oli, että sinulle pitäisi neuvoa yhteys omiin Oppaisiin. Tämä koskee kyllä kaikkia ihmisiä. Paras neuvonantaja on oma intuitio, eikä ulkopuolelta tulevat ohjeet. Toisten kautta tulevissa viesteissä on aina "astian makua", eli ihminen värittää viestin oman kokemusmaailmansa kautta.

Minäkin ajattelin sinut hyvin nuoreksi. En tiedä, onko sinulle tuttua nämä henkimaailman kanssa keskustelut.
Kaikkein yksinkertaisin konsti on hiljentää mielensä ja pyytää Jumalalta/Enkeleiltä/Oppailta/Korkeimmalta itseltä vastusta. Yksinkertainen selkeä kysymys, esim. mitä minun pitäisi nyt tehdä? Sitten hiljennyt kuuntelemaan omia ajatuksiasi. Saatat yllättyä miten eri tavalla asiaa ajattelet. Joskus vastaus tulee myöhemmin ja toisten ihmisten kauta. Voit myös lukea jotain, mikä antaa sinulle vastauksen. Tärkeintä on aina kyseenalaistaa vastaus. Jos joku häirikköhenki pääsee väliin antamaan tyhmiä ohjeita, sinun on aina mietittävä myös järjellä. Sydämellä kuulee kuitenkin parhaiten. Toinen tärkeä asia on, että toimit ohjeen mukaan, jos se tuntuu oikealta. Turha kysellä, jos vastaus ei miellytä. Sinua ei koskaan pakoteta tekemään mitään, on kuitenkin tärkeää olla rehellinen avunpyynnössä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: