Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko täällä ketään kuka tekee esim.s.postiin tulkintoja?Selvännäkijää?  (Luettu 4226 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.02.2012 21:20:14 »

Tai tiedätkö ketää hyvää selvännäkijää, joka tekee esim. tulkintoja s.postiin? Kuvan tai syntymäajan perusteella.

Voi laittaa myös yksityisesti viestiä, jos olet halukas tekemään tulkinnan minulle ja olen vapaaehtoisesti valmis korvaamaan tämän Smiley  smitten
tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2012 23:26:12 »

Pistin YV:tä tulemaan aiheeseen liittyen Smiley
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2012 08:09:47 »

Hei, minuakin kiinnostaisi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2012 11:49:28 »

Minuun voi ottaa yksityisviestillä tai sähköpostilla yhteyttä (mailiosoite tuossa allekirjoituksessa), jos siltä tuntuu. Smiley Keskustellaan asiasta lisää yksityisviestien/mailin kautta!
tallennettu
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 20.02.2012 13:23:01 »

Minuun voi ottaa yksityisviestillä tai sähköpostilla yhteyttä (mailiosoite tuossa allekirjoituksessa), jos siltä tuntuu. Smiley Keskustellaan asiasta lisää yksityisviestien/mailin kautta!
Heippa.

Saitko mailini? Joskus kun ne katoaa roskapostin sekaan, niin varmistelen siksi Smiley
tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2012 17:42:26 »

Heippa.

Saitko mailini? Joskus kun ne katoaa roskapostin sekaan, niin varmistelen siksi Smiley

Mailia ei ole näkynyt, ei ainakaan sinun nimimerkilläsi laitettuna. Jos olet laittanut viestin omalla nimelläsi, heitä minulle YV asiasta, niin katsotaan onko sähköpostiin tullut sinulta viestiä.

Tarkastan aina kaikki minulle saapuvat roskapostit, koska ainoastaan tutuista osoitteista tulleet viestit tulevat Saapuneet-kansioon Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: