Muutama päivä sitten tapahtui hassu juttu. Olin menossa poikani kanssa rautatieasemalle ostamaan junalippuja ja portaita noustessamme sanoin pojalleni että "Hieman tekisi mieli käydä Lillin kanssa kahvilla tai jossain, pitäisiöhän minun pirauttaa hänelle?"
En muista mitä poikani vastasi mutta siitä kahden minuutin päästä olimme lippuluukulla liput kourassa ja samalla käänsin katseeni viereiselle luukulle ja siinä seisoi Lilli!
Josta päästääkin asiaan: Tuli siinä puheeksi että olemme todellakin molemmar tulossa Tampereelle ja miitti lähestyy kovaa vauhtia joten vielä mukaan ne jotka eivät ole uskaltaneet / ehtineet ilmoittautua!
Kohtaamisia rautatieasemalla on ollut enemmänkin viimeisen kuukauden aikana. Kävin Tampereella tuossa maaliskuulla ja matkustin sinne junalla. Kuinka ollakaan, sain päivää ennen lähtöä tietää, että pari muutakin astro-foorumilaista on tulossa sinne (kyseessä oli paikallisen astrologisen seuran luento) ja tutkailtiin mahdollisuutta tavata ennen luentoa. Selvisi, että kaikki kolme olimme tulossa eri suunnista junalla Tampereelle ja kaikkien saapumisajat olivat 3 minuutin sisällä. Oli aika helppo sopia treffit rautatieasemalle, eikä kenenkään tarvinnut odotella kauan! Käytiin sitten syömässä ja vaihtamassa kuulumisia ennen luentoa (jonka minä pidin).
minsa, minulla ja K-NRJ:llä on ainakin Auringot samassa asteessa eri merkeissä.