Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter yhtymä Venus  (Luettu 6448 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 19.02.2012 00:41:54 »

Jupiter Yhtymä Venus on möllötellyt kartalla jo hyvän aikaa ja vielä se möllii siellä parisen viikkoa. "Ongelma": mitään ei ole tapahtunut, ei suuntaan eikä toiseen. Grin Ei ole muutoksia arvomaailmassa, rakkaudessa eikä kukkarossa, jos nyt sitä karenssia tässä odotellessa ei lasketa :Smiley Tuntuu kuin transiitti olisi ohittanut meikäläisen ihan kokonaan.

Syntymäkartalla Venus on 2. huoneessa Härässä ja Jupiter 10.huoneessa Jousimiehessä.

Millaisia kokemuksia teillä on?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 19.02.2012 14:52:17 »

Oh, kiitos paljon! Isoja ja pieniä huoneita tosiaan löytyy! Grin 1. huone on aivan valtava, samoin 7. huone ja nämä kaverukset nappaavat kartalta melkein 50% kahdestaan, kun loput 10 huonetta jakavat jäljellä olevan 50% keskenään. 1. huoneessa on suurin rypäs tavaraa - muun muassa lähes kaikki asteroidit. Seiskahuoneessa möllöttää vain Kuu Ravussa. Oinas löytyy 1.huoneesta eli Itsestä. Yritän pohtia, että mitä en ole hoksannut itsestäni. Tuntuu, että viimeiset 10 vuotta en ole tehnytkään muuta kuin tutkinut itseäni ja pyrkinyt kasvamaan ja tasapainottumaan. Ehkäpä jotain on vielä tekemättä tai sitten aika ei ole vielä oikea.

Toivon todella, että pääsisin tekemään kuvaamasikaltaista työtä! Käden viivasto lupailisi samaa. Nauttisin ulkomaan matkailusta ja erilaisista kulttuureista. Koen tyrkkiväni ihmisiä jo positiivisempaan suuntaan tulkinnoillani. Haaveilen kirjoittavani joskus kirjan jostakin henkisestä aiheesta vähän  Rhonda Byrnen positiiviseen tyyliin - olet itsesi ja elämäsi ohjauspyörässä.

En ole vain keksinyt mitä tuleva, hyvä työni voisi olla. Olen miettinyt, että ehkä aika ei ole vielä oikea seuraavalle askeleelle (tyyliin minulle kyllä näytetään oikea suunta, oikeaan aikaan) tai sitten Jouskari plus MC Jouskari pomppii tyyliin "apua, tämä kiinnostaa ja tuo kiinnostaa ja tämä ja apua en tiedä!"  Grin

En valitettavasti osaa katsoa huoneiden kärkiä (aloittelen vielä), mutta voit halutessasi vilkaista sen tästä.

Ja hei, hienoa, että siellä päässä parisuhderintamalle tulee seesteiset transiitit! Mikään ei tunnu stressaavan ja ahdistavan ihmisiä niin paljoa kuin selkkaukset ja huono aika itselleen rakkaan ihmisen kanssa. Ollos siis siunattu!   Cool
« Viimeksi muokattu: 19.02.2012 14:54:03 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.02.2012 15:28:58 »

Minulla Jupiterin ja Venuksen transiitit ovat yleensä vilkastuttaneet sosiaalista elämää. Hauskanpitoa, rientoja, perhejuhlia yms.

Sinullahan tuo transiitti on ollut päällä viime kesästä lähtien, mutta liekö tuo jäänyt Uranus yhtymä Aurinko-transiitin jalkoihin?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 19.02.2012 15:43:03 »

Voi ollakin. Kesästä lähtien on tosin ollut hyvin sosiaalista - edellisessä pikku yksiössä oli aina joku yötä, hyvä, kun kerkesin viikkoa olla yksikseni 2funny Olen huomannut myös kaipaavani seuraa entistä enemmän, joten ehkä Jupiterin vaikutus Venukseen näkyy tällä tavoin, pienimuotoisesti.

Uranus yhtymä Aurinko tuntuu vähän samalle kuin Jupiter yhtymä Venus, eli ei suurempia muutoksia suuntaan eikä toiseen. Ainoastaan muutto ja sitä kautta elämä jälleen kerran uusiksi, on tälle transiitille osunut tapahtuma. Muuttoa on tosin odotettu ja suunniteltu jo 1,5 vuotta, eli mikään äkkipyrähdys ei kyseessä ole :Smiley
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #4 : 19.02.2012 18:49:06 »

Minulla venus 4.huoneessa ja viime kevään tai kesän kynnyksellä oli tämä sama aspekti. Ei niinkään rakkauteen mitään tuonut, mutta uusissa töissä aloitin, jotka sopivat todella hyvin kaipaamiini työtehtäviin. Kaikki meni siis työtilaisuuksien suhteen hyvin. Ehkä tuo transiitti toi myös sosiaalista elämää ja paljon uusia tuttavuuksia. Lisäksi oli kiva ostella itselle kaikkea kivaa ja nättiä Cheesy
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 19.02.2012 20:45:51 »

Mulla tulee tuo tr  jupiter aspect_con venus ja  merkurius (9 ja 10 astetta  harka) piakkoin. Mulla  venus ja  merkurius 12. huoneessa. Samalla  pluto aspect_tri venus ja  merkurius. Pian myös  uranus  aspect_sex  aurinko ja  askendentti. Mutta sitten tuleekin tuo tr  neptunus  aspect_squ aurinko ja  askendentti. Kovasti tässä odottelen että ihmissuhdeasiat nytkähtäisivät eteenpäin, kun tr  pluto ja  jupiter yhtäaikaa  venus.  Tuntuu vain junnaavan paikallaan.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 19.02.2012 20:47:50 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #6 : 19.02.2012 21:32:12 »

Mulla tr Jupiterin yhtymä Venukselle kesti retroilun takia melkein vuoden, ja hyvä luoja sitä ihmisten määrää mikä tuli tavattua (tosin mulla on Venuksen ja Uranuksen yhtymä, ja Uranus kuvaa tässä yhteydessä satunnaisia vastaantulijoita.)

Oli juu bilettämistä ja kaiken maailman kokoontumisia.

Tänä vuonna koittaakin sitten mulle Jupiterin oppositio samaiselle Venukselle ja Uranukselle, mikä herättää lievää kauhua, koska tälläkin kertaa se on Jupiterin retron takia koko kesän kestävä transiitti ja haisee samantapaiselta kuin se aikaisempi yhtymä. Periaatteessa tuon opposition pitäisi olla käsittääkseni vain vähän ikävämpi jollain tasolla?

(Tällaiset skenaariot hirvittävät: Joku mun ulkomaan tuttavuuksista pelmahtaa paikalle kymmenen kaverinsa kanssa olettaen mun ilman muuta majoittavan koko remmin ja pilaa samalla mun loman, tai sitten joudun taas johonkin ryhmänohjaustehtäviin...aargh.)
 
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #7 : 20.02.2012 13:00:09 »

Hei, tähän pitää  harka venus osallistua!

Minulla niin wee-wee 0 astetta että täsmällilsenä jupiterin yhtymää kesti vain hetken. Ja sitäkin lujempaa meni viime keväänä. Jälkikäteen olen tullut siihen tulokseen, että samoihin aikoihin härässä liikkuneet  aurinko merkurius venus mars antoivat kyytiä.  Ja vielä exakti sekstiili neptunuksesta päälle.

Neptunus oli eksaktissa  aspect_sex heinäkuussa ja sekä jupiter että neppari hollilla, eli nollilla mutta jäivät siihen 0,2 .seen minulla venus 0,1. Joten ei tuntunut missään. Sen sijaan 29 astetta  vaaka  saturnus tuntui painavan päälle.

Mutta keväällä siis bilettämistä jonkin tasoista (ei enää kuluu tän tädin normiharrastuksiin), seuraa, työpaikan vaihtoa, extempore retkiä yms kivaa seikkailua Cool

 oinas-kaverilla jolla on  venus pari astetta härkää on saanut enemmän kosketusta jupiteristä mutta ei sillä ole mikään heilahtanut. kai se riippuu mitä muuta on päällä (hänellä uranus-aurinko) tai missä elämänvaiheessa on? Hän tuntee kuten Athamaarit  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 13:01:40 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: