Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 222465 kertaa)
0 jäsentä ja 43 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #105 : 01.03.2012 02:43:32 »

Tämäpä mielenkiintoinen aihe!  Cheesy
Itse olen hommannut juuri varvun, mutta en ole siihen vielä perehtynyt sen kummemmin, joten kurssia odotellessa..!

Omat kysymykseni heilurillesi ovat:

1. Hyväksytäänkö asuntotarjouksemme?
2. Onko tämä järkiratkaisu tilanteessamme?
3. Saanko työtä tämän vuoden puolella (2012) ?

Kiitos AthaMaarit!   smitten

1. Asuntotarjous = Näyttäisi, että EI hyväksytä. Jos näin käy, ei huolta - parempi asunto odottaa teitä.
2. Voisito tarkentaa mikä on järkiratkaisu? Asunnon ostoko? Katsotaan sitten uudestaan Smiley
3. Töitä 2012 = KYLLÄ


Kiitos vastauksestasi!!  smitten
Onkin vähän itsellä sellainen kutina, että asuntokauppaan ei tule vastausta myyjältä.. Tosin uskomattomalta tuntuu, että löytyisi toista vaihtoehtoa - paitsi jos heilurisi vastaisi kysymykseeni : Kannattaako lotota?  -Kyllä!! Wink
Järkiratkaisulla tarkoitin meitä pariskuntana ja myös vuokralla asumisen suhteen.. Täytyypä tarkentaa kysymyksiä ensikerralla  coolsmiley
Työtkin kelpaa, jos korvaus ei ole ihan naurettava ja jolla voi maksaa lainaakin.. Hienoa!
Annahan heilurin heilua edelleen!  Wink

Pariskuntakysymykseen vastaus = Näyttäisi, että mahdollisesti EI. Jos olet alkanut miettiä ja epäillä suhteen merkitystä, kannattaa omiin kutinoihin kiinnittää huomiota.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #106 : 01.03.2012 02:47:37 »

Heippa! Mina toivoisin vastauksia seuraaviin kysymyksiin  smitten

1. Onko nykyinen opintosuuntani oikea?
2. Saanko lapsen/sia ennen kuin taytan 30?
3. Tapaanko tulevan mieheni pian?

Kiitoksia hurjasti  smitten

1. Opintosuunta = Näyttää, että EI, tosin epäröiden. Opintosuunta saattaa vaihtua myöhemmin.
2. Lapsia = EHKÄ, heiluri ei oikein ottanut kantaa asiaan. Kysymys ei siis välttämättä ole ajankohtainen, vaikka se mietityttäisikin, vaan jokin tärkeämpi asia vaatii huomiotasi.
3. Mies, 2012 = Käytän tässä vuotta 2012 koska heilurille "pian" voi olla päivän tai 50 vuotta - se kun ei tunne aikaa. Vastaus oli heiveröinen EI eli todennäköisesti mieheksesi tulee se, kenet otat. Voit ottaa ensimmäisen vastaantulevan tai odottaa jotakuta toista, miten sinusta itsestäsi tuntuu hyvälle.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #107 : 01.03.2012 10:28:42 »

Tässä pari isompaa ja yksi "pienempi" asia, kiitos jos jaksat katsoa heilurilla!

Tulenko saamaan uuden työn lähiaikoina?
Joudunko sellaiseen tilanteeseen, että joudun valitsemaan työpaikkojen välillä?
Tuoko viikonloppu menestystä koiranäyttelyissä?

 Cheesy

1. Uusi työ lähiaikoina = EI, tosin lähiaikoina on määritelty tarkoittamaan muutamaa kuukautta. Aika pitää määritellä tarkemmin, koska heiluri ei tunne aikaa. "Lähiaikoina" voi tarkoittaa viikkoa tai kahta vuotta!
2. Mahdollinen työpaikkojen kesken valitseminen = KYLLÄ. Kun asiat lähtevät rullaamaan, ne rullaavat hyvin.
3. Tähän en voi vastata, koska olen ollut koko tämän viikon liian kiireinen heilurille. Ilmoitinkin asiasta aiemmin tässä ketjussa.

Kiitos A-THA! Luin vasta kysymysten kirjoittamisen jälkeen, että aika olisi pitänyt rajata tarkemmin ja että olet lomalla viikon  crazy2

Mulle tuo lähiaikoina on Q1/2012, positiiviset merkit on ilmassa, mutta katsotaan, mikä on lopputulema. Tulen sitten raportoimaan.
Valitsemisesta en osaa vielä sanoa mitään, raportoin tämänkin, kunhan tiedän  Smiley
Viikonloppu toi ihan kohtalaista menestystä koiranäytelmissä  Wink
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #108 : 01.03.2012 13:17:57 »



Heiluri vastaa aina NYT-hetkeen - on siis mahdollista, että julkaisuajankohta on suotuisampi myöhemmin tänä vuonna. Pieni odotus ja "hiominen" ei siis välttämättä tarkoita, että odotapas vielä seuraavat kaksi vuotta :Smiley

Lisäksi heilurilla (ja muilla välineillä) on tapana "saivarrella". Jos kysyjä on päättänyt jo tehdä jotain tietyllä tavalla, mutta kyselee silti asiaa heilurilta (ja riippumatta heilurin vastauksesta pidättäytyy jo päättämässää toimintatavassa),heiluri voi ryhtyä saivartelemaan vastailemalla vastakkaisesti tai olemalla kommentoimatta asiaa. Eli, sinun tilanteessasi sinulla on jo selvät sävelet kysymääsi asiaan, joten heiluria ei olisi edes tarvinnut konsultoida välttämättä  coolsmiley Luota omiin aistimuksiisi ja ole itsellesi uskollinen!

Näinhän se on A-THA !!  Kunpa tosiaankin jaksaisin aina olla itselleni uskollinen - periaatteessa niihin aistimuksiini kyllä luotan, ne ei valehtele - ehkä joku hiusvärijuttu voi olla vähän kiikun -kaakun, se onki varmaan naisen elämän tärkeimpia asioita - mutta-

taidan laittaa seinälleni peilin viereen vähäks aikaa ton Luota omiin aistimuksiisi ja ole itsellesi uskollinen !  laugh
tallennettu

.
RayOfLight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #109 : 01.03.2012 17:41:09 »

Minämyösminämyös  Grin
1. Tuleeko koira siitä pentueesta, jonka emoa olemme menossa katsomaan?
2. Onnistuuko miehen kanssa yhteisen yritystoiminnan aloitus?
3. Paraneeko taloudellinen tilanteeni tämän vuoden aikana?

Etukäteen jo kiitos Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #110 : 01.03.2012 17:51:29 »

Nyt on pakko uudelleen sua lähestyä, näin nimittäin saman unen,minkä olen nähnyt aina ennen raskautumistani.
Joten kysymys kuuluu:1.Merkitseekö tämä uni sitä saamaa kuin aina ennenkin?
2.Saanko tehdä töitä kotoa käsin,kuten olen suunnitellut?
3.Saadaanko tuo alakerran remontti valmiiksi nyt kesän aikana?
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #111 : 01.03.2012 17:52:12 »

Uteliaisuus heräsi  Cheesy

1. Jatkuuko suhde?
2. Paraneeko suhde?
3. Jatkuuko työt huhtikuun jälkeen?

Kiitos  smitten

1. Parisuhde = EI KANTAA. Jokin tärkeämpi asia vaatii huomiotasi nyt enemmän tai asia on vielä auki. Pitää muistaa myös toisen ihmisen vapaa tahto ja se, että hän saa päättää oman kantansa suhteeseenne vapaasti.
2. Paraneeko suhde = KYLLÄ ja EI. Asia riippuu teistä. Kumpikin suunta tuntuu olevan nyt avoin.
3. Huhtikuu = KYLLÄ. Jos ei samassa paikassa, uusi paikka järjestynee pikaisesti.


Kiitos AthaMaarit  smitten
Näinhän se tilanne taitaa olla parisuhteessa nyt, että tilanne on avoin vielä. Taitaa olla kummallakin vaikeuksia oman kantansa suhteen. Voisi myös ajatella, että on karmallinen suhde, sillä hän tuntui niin tutulta heti.
Vielä voisin kysyä näin:
Onko minulla vuoden 2012 aikana vakaata ja rakkaudellista parisuhdetta? Ensi vuonna? Tai joskus myöhemmin?

Vuosi 2012, vakaa ja rakkaudellinen suhde = EHKÄ. Jälleen kerran tämä tuntuu viittaavan nyt päällä olevaan tilanteeseen. Määrittelette itse miten tulee käymään ja vasta sen jälkeen, kun tämä asia on selvitetty (mihin suuntaan se ikinä selviääkään), on aika katsoa tulevaisuuteen.


Kiitos AthaMaarit  Smiley
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #112 : 04.03.2012 00:38:47 »

Moi AthaMaarit!
  Minulle voisi myös katsoa!

Tulenko löytämää parisuhteen tämän vuoden aikana?
Paraneeko raha-asiani?
Palaako eräs ihana mies vielä elämääni?

Isot kiitokset sinulle! Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #113 : 04.03.2012 02:40:14 »

Minämyösminämyös  Grin
1. Tuleeko koira siitä pentueesta, jonka emoa olemme menossa katsomaan?
2. Onnistuuko miehen kanssa yhteisen yritystoiminnan aloitus?
3. Paraneeko taloudellinen tilanteeni tämän vuoden aikana?

Etukäteen jo kiitos Smiley

1. Koira = KYLLÄ
2. Yritystoiminta = EI, on mahdollista, että asia joko peruuntuu kokonaan tai onnistuu parhaiten vasta aiottua myöhempään ajankohtaan. Veikkaisin myöhempää ajankohtaa itse.
3. Talous = EHKÄ, tosin ei välttämättä kovin suuresti, ainakaan näillä näkymin. Asiathan voivat toki aina muuttua!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #114 : 04.03.2012 02:42:58 »

Nyt on pakko uudelleen sua lähestyä, näin nimittäin saman unen,minkä olen nähnyt aina ennen raskautumistani.
Joten kysymys kuuluu:1.Merkitseekö tämä uni sitä saamaa kuin aina ennenkin?
2.Saanko tehdä töitä kotoa käsin,kuten olen suunnitellut?
3.Saadaanko tuo alakerran remontti valmiiksi nyt kesän aikana?

1. Uni = KYLLÄ, luota siis niihin tietoihin/tiedon ilmenemistapoihin, joihin olet jo tottunutkin Wink
2. Työt = EHKÄ. Ilmeisesti asia on vielä pääasiassa ajatustasolla, joten heiluri ei ota kantaa suuntaan eikä toiseen. Tilanne on vielä siis auki.
3. Kesäremppa = KYLLÄ.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #115 : 04.03.2012 02:45:40 »

Moi AthaMaarit!
  Minulle voisi myös katsoa!

Tulenko löytämää parisuhteen tämän vuoden aikana?
Paraneeko raha-asiani?
Palaako eräs ihana mies vielä elämääni?

Isot kiitokset sinulle! Smiley


1. Suhde 2012 = KYLLÄ ja vieläpä selkeästi. Eiköhän sieltä suhde siis tule Smiley
2. Rahatilanne (2012) = Määritellään nyt tämän vuoden puolelle tuo rahatilanteen paranaminen, koska muuten heiluri ottaa huomioon koko elämäsi kuolemaan saakka, elikkäs; ISO EHKÄ, mitään ei ole lyöty lukkoon vielä.
3. Entinen miestuttava = EI. Mitä on ollut, on ollut.
tallennettu
barkka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #116 : 04.03.2012 09:51:46 »

Uteliaisuuttani kokeilenpa minäkin:
elämässäni on ystävän? muodossa mies ja haluaisin tietää
1. onko hän ihastunut minuun?
2. tuleeko hän pysymään elämässäni pidempäänkin?
3. voinko luottaa häneen?

olisin kovasti kiitollinen jos ehtisit näihin vastaamaan. Itselleni kovin tärkeitä kysymyksiä!
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #117 : 04.03.2012 14:21:43 »

1. Minun ja mieheni yhteinen tulevaisuus?
2. Onko tästä tulossa vaikea vuosi niin kuin olen aavistellut?

Kiitoksia jo valmiiksi!  Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Jonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #118 : 04.03.2012 19:43:20 »

Hei Athamaarit!
Minulta tulisi tällaiset kysymykset:
1. Tapasin mukavan oloisen miehen, tuleekohan siitä mitään vakavampaa?
2. Uusi työpaikka 2012 vuoden aikana?
3. Pääsenkö tavoitteeseeni tänä vuonna?

 smitten KIITOS Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #119 : 04.03.2012 20:07:54 »

Minä haluaisin kysyä:

1. Onko nykyisellä parisuhteella tulevaisuutta, olisiko aika lähteä eri teille?
2. Mies menneisyydestä, ystäviä nykyään ollaan.. Tullaanko olemaan vain ystäviä vai kehittyykö välillemme jotain syvempää?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: