Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 222463 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #30 : 19.02.2012 21:54:56 »



1. Tie = KYLLÄ. Hitaasti alkanut liike, joten olet ehkä vasta "hiljattain" lähtenyt uuteen suuntaan.
2. Kirja = KYLLÄ. Tämäkin voi viedä aikaa.
3. Palkinto = EI KANTAA. Kenties siksi, ettei palkintoa oltu määritelty - elämä voi antaa monenlaisiakin palkintoja!


[/quote]

Joo, pari yritelmää on vetämässä, eräällä taholla ovat äänestäneet mua jopa vuoden naiseks, mulle se on jo palkinto  smitten
toinen mitä oon havitellu, on ifolorin kuvakirja juttua, messuilla eniten ääniä saaneet kisaavat enskuulla keskenään.
Sillä rahalla on tarkotus -jos siis voitto tulisi- järkätä tapahtumaa ja sponssata kuvien ottajaa.

Ja kyllä, molemmat on lähteny vuossi alkuun, kirja että tie.  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #31 : 19.02.2012 22:05:35 »

No voisitko katsoa sitte mullekkin nämä 3 seuraavaa:

1. Mitä kautta mun kannattais julkaista kirjotelmani - ystävän avustamana vai suoraan kustantajalle ?

2. Uskallanko enää värjätä hiukseni kampaamoiden hiusväreillä ?

3. Miten toimia miespuolisten tuttavieni kanssa ?
tallennettu

.
Indium
Vieras
« Vastaus #32 : 19.02.2012 22:18:13 »

Mites mulla nyt ei tuu mieleen muuta ku se, että onko mulle tiedossa biologisia lapsia? No, se olkoon nyt sitten mun kysymys...  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #33 : 19.02.2012 22:20:16 »

No voisitko katsoa sitte mullekkin nämä 3 seuraavaa:

1. Mitä kautta mun kannattais julkaista kirjotelmani - ystävän avustamana vai suoraan kustantajalle ?

2. Uskallanko enää värjätä hiukseni kampaamoiden hiusväreillä ?

3. Miten toimia miespuolisten tuttavieni kanssa ?

Heiluri pystyy vastaamaan vain KYLLÄ/EI tyyppisesti, joten haluatko tarkentaa/muokata kysymyksiäsi 1 ja 3? Smiley Katson sitten kaikki kerralla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 19.02.2012 22:22:50 »

Mites mulla nyt ei tuu mieleen muuta ku se, että onko mulle tiedossa biologisia lapsia? No, se olkoon nyt sitten mun kysymys...  Smiley

Lapsia = EI. Väittäisi siis tällä hetkellä, että omia biologisia ei olisi tulossa. Asia voi kuitenkin muuttua, sillä meillä on aina valta vaikuttaa elämäämme - jos kyseessä ei sitten ole ennen syntymää sovittu lapsettomuus (oman sielumme kasvun tähden).
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #35 : 19.02.2012 22:44:06 »

Hei AthaMaarit, kyselisin vähän samoja kun muutkin.
1. Olenko muuttamassa omaan asuntoon tänä vuonna?
2. Löydänkö tänä vuonna itselleni miesystävän?
3. jos löydän,tunnenko hänet jo?

Kiitos vastauksestasi Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #36 : 19.02.2012 22:49:05 »

Hei AthaMaarit, kyselisin vähän samoja kun muutkin.
1. Olenko muuttamassa omaan asuntoon tänä vuonna?
2. Löydänkö tänä vuonna itselleni miesystävän?
3. jos löydän,tunnenko hänet jo?

Kiitos vastauksestasi Smiley

1. Muutto = EI. Varsinkin, jos kyse on asunnonostosuunnitelmista, ne näyttäisivät nyt venyvän pidemmälle.
2. Miesystävä, 2012 = EI. Ei siis miesystävää näyttäisi olevan näköpiirissä tämän vuoden aikana.
Jolloin  siis kysymys 3 on sellainen, johon ei voi vastata.
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #37 : 19.02.2012 23:48:28 »

Rohkea tapa treenata, ja näytätpä saavan mukaan sanallista tulkintaakin. Eli ei vain pelkkää kyllää ja eitä, joista aiemmin mainitsin.

Kysynpä myös:
1) Pääsenkö muuttamaan lasten kanssa Helsinkiin?
2) Minulla on netissä 'virtuaaliystävä', tuleeko tästä koskaan suhdetta reaalimaailmaan?
3) Kirjoitanko vielä uuden kirjan?

Tunnetko muuten, että heilurin käyttö veisi välillä energiaa, itselläni on välillä heilurisessioiden jälkeen uupunut ja uninen olo.
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #38 : 20.02.2012 00:38:51 »


Minullakin olisi kysyttävää...

1. Palaammeko yhteen miesystäväni kanssa?

2. Onko ala, jolle aion hakea opiskelemaan minulle oikea?

3. Saanko kirjani valmiiksi?

Kiitos paljon jo etukäteen Atha-Maarit!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #39 : 20.02.2012 00:49:52 »

Rohkea tapa treenata, ja näytätpä saavan mukaan sanallista tulkintaakin. Eli ei vain pelkkää kyllää ja eitä, joista aiemmin mainitsin.

Kysynpä myös:
1) Pääsenkö muuttamaan lasten kanssa Helsinkiin?
2) Minulla on netissä 'virtuaaliystävä', tuleeko tästä koskaan suhdetta reaalimaailmaan?
3) Kirjoitanko vielä uuden kirjan?

Tunnetko muuten, että heilurin käyttö veisi välillä energiaa, itselläni on välillä heilurisessioiden jälkeen uupunut ja uninen olo.


Yllättävän hyvinhän tämä on lähtenyt käyntiin, josta olen iloinen! Intuitiivisesti tulkkailen heilurin liikehdintää, joten yritän laittaa sanaa mukaan, jos se on mahdollista. Smiley

1. Muutto Helsinkiin = KYLLÄ. Hivenen voi joutua muuttoa odottelemaan, mutta ei suurempia huolia!
2. Virtuaaliystävän suhde = KYLLÄ. Hitaasti liikkuva heiluri antaisi ymmärtää, että suhde syntyy joko hitaasti tai sitten - kun suhteen laatua ei määritelty - ilmaisee vain, että jonkinlainen suhde on tulossa.
3. Uusi kirja = KYLLÄ. Hyvin hitaasti liikkuva, eli uusi kirja voi syntyä joko pitkällä aikavälillä tai tulla ajankohtaiseksi vasta vuosien päästä tulevaisuudessa.

Pitkät heilurisessiot (kolme tuntia pisin) tuovat nuutuneen olon. Yleensä kaikki tulkinnat alkavat väsyttää, enemmän tai vähemmän. Luulen, että tulkintojen vaatima syvä keskittyminen aiheuttaa eniten väsymystä.  
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 20.02.2012 01:22:03 »


Minullakin olisi kysyttävää...

1. Palaammeko yhteen miesystäväni kanssa?

2. Onko ala, jolle aion hakea opiskelemaan minulle oikea?

3. Saanko kirjani valmiiksi?

Kiitos paljon jo etukäteen Atha-Maarit!


1. Paluu yhteen = EI. Mitä on ollut, on ollut.
2. Opiskelu = KYLLÄ.
3. Kirja = KYLLÄ. Hetkinen voi mennä, mutta ei stressiä!
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #41 : 20.02.2012 04:08:29 »

Hyvä AthaMaarit,

kysyisin seuraavia kysymyksiä. Pohjustan niitä jonkin verran.

1. Minulla on ollut huolia kaiken suhteen ja varsinkin kaksi viimeisintä vuotta ovat olleet rankkoja kaiken suhteen. Tuleeko tämä vuosi 2012 olemaan helpompi kuin nuo edelliset?

2. Olen saanut opiskelupaikan sosiologiassa ja olen viihtynyt siinä. Kuitenkin olen saanut oikeuden vain kandidaatin tutkintoon. Pystynkö saamaan maisterioikeuden säilyttäen minulle tärkeät opiskelukaverini?

3. Olen laihtunut tässä huomattavasti viime vuoden aikana, erityisesti syksyllä. Syyt ovat moninaiset. Kuitenkin ylipainoa on yhä. Tulenko saavuttamaan normaalipainoni enää koskaan?

Kiittäen, JukkaV

1. Vuosi 2012 = EI KANTAA. Se miten rankkana tai helppona koet elämäsi, on kiinni sinusta, omista asenteistasi ja ajatuksista. Elämästään saa juuri niin rankan/helpon kuin tahtoo, sillä me valitsemme tunteemme ja reaktiomme meille tapahtuviin asioihin itse. On mahdollista, että sinulla on vielä työstettävää omien pelkojesi, anteeksi annon, irtipäästämisen ja positiivisemman asenteen kanssa, jotka ovat aina enemmän tai vähemmän vaativia läksyjä - aivan siitä syystä, että joudumme kohtaamaan niissä oma Itsemme, vikoinemme kaikkinemme, ennen kuin opimme rakastamaan itseämme täydestä sydämestä ja odottamaan elämäämme vain pelkkää hyvää. Sitä saa mitä tilaa - tilaa tänä vuonna parempaa elämää itsellesi ja ole valmis tekemään töitä sen eteen, itse Itsesi kanssa! Onnellisuus on asenne.

2. Tämä piti pätkiä kahteen osaan, joten : Maisterin tutkinto = KYLLÄ. Pysyvätkö vanhat, tärkeät opiskelukaverit prosessin aikana mukana = EI KANTAA. Tämä voi tarkoittaa sitä, että jos ihmiset ovat oikeasti rakkaita ja läheisiä, he pysyvät rinnallasi tuli mitä tuli. Painotatko liikaa omaa onnea sen nojaan, ketkä ihmiset pysyvät elämässäsi? Tuleeko onni määriteltyä siis ulkoisista asioista, kuten toisista ihmisistä? EI KANTAA kertoo myös, että meidän on aina kunnioitettava vapaata tahtoa, sekä omaamme että muiden. Jos opiskelukaverisi eivät seuraakaan mukanasi, kunnioita heidän päätöstään. Heillä on siihen oikeus.

3. Normaalipainon haave = KYLLÄ. Anna itsellesi aikaa ja ole kärsivällinen. Rakasta itseäsi ja kehoasi, sillä se tukee muutosprosessiasi!

Kiitos! Pyrin tuohon onnelliseen elämään ja myös muiden onnellistuttamiseen. Teenkin sen eteen työtä. Tuo oikeus maisteritutkintoon olisi tosi tärkeää minulle. Onnellisuuteen liittyvät toki muut ihmiset - suuri ilo ja onni tulee kuitenkin aina yllättäen. Se onni, mitä olen kokenut on sisäistä, mutta siihen vaikuttavat ulkopuolelta tulevat viestit. Vapaa tahto onkin tärkeä jokaiselle. Viimeiseen, toivon vain itsekuria naposteluihini.
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #42 : 20.02.2012 12:27:46 »


[/quote]


1. Paluu yhteen = EI. Mitä on ollut, on ollut.
2. Opiskelu = KYLLÄ.
3. Kirja = KYLLÄ. Hetkinen voi mennä, mutta ei stressiä!

[/quote]

Kiitos katsomisesta, näimpä se taitaa mennä Smiley
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #43 : 20.02.2012 12:30:11 »

Hei AthaMaarit

En taida malttaa olla hyödyntämättä heiluritarjoustasi Smiley
Jos siis vielä tarvitset harjoitusmateriaalia, niin kysyisin, että onko uusi asunto jo näköpiirissä? Smiley

Kiitokset  smitten
@nne
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #44 : 20.02.2012 17:35:17 »

Haluaisin kysyä,että joko tämä kierto tuo meille sen iltatähden?
Onko mies nykyisessä työpaikassaan vielä kauan?
Pysynkö terveenä vai tuleeko uusia ongelmia?
Ja vielä yksi mitä heiluri sanoo siihen että pisteleekö mua ampparit kesällä,sillä olen vissiin allerginen sille pörrisäiselle,niin olis kiva varautua... Grin smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: