Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 222356 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #45 : 20.02.2012 17:59:15 »

Täältä tulisi terveysaiheisia kyssäreitä. Smiley

1) Olen ajatellut vähentää kilpirauhaslääkitystäni. Onko tämä ok?

2) Työllistynkö tämän vuoden aikana?

3) Ruoka-aineiden sopivuus: Liha? Maitotuotteet?
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 20.02.2012 18:43:43 »

Hei AthaMaarit

En taida malttaa olla hyödyntämättä heiluritarjoustasi Smiley
Jos siis vielä tarvitset harjoitusmateriaalia, niin kysyisin, että onko uusi asunto jo näköpiirissä? Smiley

Kiitokset  smitten
@nne

Asunto = EI. Vielä pitää odotella asunnon kanssa, malttia siis! Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #47 : 20.02.2012 18:48:48 »

Haluaisin kysyä,että joko tämä kierto tuo meille sen iltatähden?
Onko mies nykyisessä työpaikassaan vielä kauan?
Pysynkö terveenä vai tuleeko uusia ongelmia?
Ja vielä yksi mitä heiluri sanoo siihen että pisteleekö mua ampparit kesällä,sillä olen vissiin allerginen sille pörrisäiselle,niin olis kiva varautua... Grin smitten

Pysyttelen nyt tiukasti kannassani eli 3 kysymystä max. per nenä. Jätän ampparikysymyksen pois, koska se ei ole kovinkaan "oleellinen". Jos tuntuu, että voi pistellä, varaudu. Jos odotat, että sinua pistetään, Universumi kyllä huolehtii, että näin käy, koska saat aina kaiken sen mihin keskität ajatuksesi Wink

1. Lapsi = Ei. Ei vielä, kärsivällisyyttä!
2. Miehen työpaikka = EI KANTAA. Kauan on käsitteellinen asia, joten heiluri ei voi todennäköisesti vastata siksi. Universumille minuutti ja miljoona vuotta ovat tismalleen saman pituisia asioita, koska sille aikaa ei ole olemassa. Heiluri voi jättää joskus myös vastaamatta, kun kysytään toiseen ihmiseen liittyviä asioita.
3. Pysytkö terveenä = EI KANTAA. Riippunee paljolti omasta asenteestasi miten terveytesi laita tulee olemaan. Tunnetko itsesi terveeksi vai sairaaksi? Odotatko terveyttä vai pelkäätkö sairautta? Saat sen, mihin keskität ajatuksesi, joten keskity paranemiseen, terveyteen ja moitteettomaan hyvinvointiin.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 20.02.2012 18:53:16 »

Täältä tulisi terveysaiheisia kyssäreitä. Smiley

1) Olen ajatellut vähentää kilpirauhaslääkitystäni. Onko tämä ok?

2) Työllistynkö tämän vuoden aikana?

3) Ruoka-aineiden sopivuus: Liha? Maitotuotteet?

1. Lääkitys = EI. Heikko EI, joten todennäköisesti olet lääkkeen vähentämisen kannalta ihan oikeilla jäljillä, mutta ihan vielä radikaaleja ratkaisuja ei kannattaisi heilurin mukaan tehdä. Terveysasioissa luota lääkäriisi ja omiin tuntemuksiisi, koska ne ovat heiluria pätevämpiä!
2. Työllistyminen = EI. Voi olla, että terveytesi vaatii nyt energiaasi ja huomiotasi, joten on parempi keskittyä siihen ensin.
3. Liha = KYLLÄ, voit syödä (syö sen mukaan, mikä tuntuu elimistössä parhaimmalle esim. itse en kestä sikaa lainkaan). Maitotuotteet = Aavistuksen enemmän EI:n suuntaan eli joko maitotuotteita kannattaa näiltä osin vähentää tai varmistaa, ettei kärsi esimerkiksi laktoosi-intoleranssista.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #49 : 20.02.2012 19:45:42 »

Huom Huom! Olen seuraavan viikon kiireinen, joten heiluri on todennäköisesti aika pitkälle lomalla tuon ajan. Palailen asiaan taas myöhemmin!
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #50 : 20.02.2012 20:53:48 »

Hei AthaMaarit

En taida malttaa olla hyödyntämättä heiluritarjoustasi Smiley
Jos siis vielä tarvitset harjoitusmateriaalia, niin kysyisin, että onko uusi asunto jo näköpiirissä? Smiley

Kiitokset  smitten
@nne

Asunto = EI. Vielä pitää odotella asunnon kanssa, malttia siis! Smiley

Kiitos AthaMaarit!  smitten
Ei auta sitten kuin vielä hetki lisää odotella & etsiskellä Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #51 : 20.02.2012 20:57:09 »

Heippa.Tässä olisi minun kysymykseni  :Smiley

Löydänkö vielä elämäni miehen?

Tulenko olemaan onnellinen?

Pysyykö terveys hyvänä?

1. Elämän mies = EI KANTAA, todennäköisesti asia riippuu täysin siitä miten määrittelet Elämäsi Miehen, miten paljot olet valmis työstämään itseäsi (jotta olet puhtaampi ja avoimempi hyvälle suhteelle), miten kovasti uskot saavasi sen mitä tahdot, sekä tietysti siitä mitä toinen tahtoo (mies).

2. Onnellisuus = EI KANTAA. Riippuu siitä, miten määrittelet itsellesi onnellisuuden, miten paljot olet valmis työstämään itseäsi (antamaan anteeksi, päästämään irti menneestä, voittamaan pelkoja - ylipäätään asennoitumaan positiivisesti). Onnellisuus on mielentila, joka lähtee meistä.

3. Terveys = KYLLÄ. Ei hätää siis!


Kiitos  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #52 : 20.02.2012 21:25:39 »

Mites mulla nyt ei tuu mieleen muuta ku se, että onko mulle tiedossa biologisia lapsia? No, se olkoon nyt sitten mun kysymys...  Smiley

Lapsia = EI. Väittäisi siis tällä hetkellä, että omia biologisia ei olisi tulossa. Asia voi kuitenkin muuttua, sillä meillä on aina valta vaikuttaa elämäämme - jos kyseessä ei sitten ole ennen syntymää sovittu lapsettomuus (oman sielumme kasvun tähden).

Kiitos. Jotenkin mä kyllä en yhtään yllättynyt, vaikkei tässä vielä olla ehditty huolestumaan.  Huh
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #53 : 20.02.2012 22:28:08 »

No tässä ois nää mun samat kysymykset niin että niihin voi vastata kyllä tai ei:

1. Kannattaako mun lähettää kirjoituksiani suoraan kustantajalle ?

2. Onko hyvä idea värjätä hiukset sen sijaan että jättäisin värjäämättä ?

3. Voinko kertaheitolla sanoa goodbye useimmille miespuolisille tuttavilleni ?
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #54 : 21.02.2012 13:58:42 »

Pyydän nöyrästi anteeksi, mut mulle tuli välittömästi aika voimakas visio noista Zilliumin kysymyksistä.

Vessaremonttisi onnistuu yli odotusten.

Tyttäresi ei löydä miesystävää vuoden sisään.

Sinä itsekään et löydä miesystävää vuoden sisään mutta vuoden sisään tajuat ettet haluakaan löytää, sen sijaan löydät paljon uutta onnea ja iloa monista asioista.
tallennettu

.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #55 : 21.02.2012 14:36:13 »

Tässä pari isompaa ja yksi "pienempi" asia, kiitos jos jaksat katsoa heilurilla!

Tulenko saamaan uuden työn lähiaikoina?
Joudunko sellaiseen tilanteeseen, että joudun valitsemaan työpaikkojen välillä?
Tuoko viikonloppu menestystä koiranäyttelyissä?

 Cheesy
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #56 : 21.02.2012 19:56:02 »

1. Sujuuko tämän kevään Espanjan matkani hyvin?
2. Tapaanko sielunkumppanini tämän vuoden sisällä?
3. Saadaanko tietokoneeni korjattua, jos ei joudunko ostamaan uuden?

kiitos paljon!  smitten
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #57 : 21.02.2012 20:18:31 »

Heippa Athamaarit Smiley

Minäkin uteliaisuuttani kysyisin muutaman kysymyksen heilurilta, jos se vain vastauksia minulle soisi.

1. Olenko menossa oikeaan suuntaan henkisessä kasvussani, eheämmäksi ihmiseksi?
2. Tuleeko vuonna 2012 uusi parisuhde elämääni?
3. Voiko minusta kehittyä vielä hyvä laulaja?

Kiitos näistä.  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #58 : 22.02.2012 00:28:05 »

Kiitos Atha! Saa nyt sitten nähdä, mitä tuleman pitää.

Itselleni tulee heilurin käytöstä usein levollinen olo, keskittyminen nollaa turhat ajatukset vähän samaan tapaan kuin meditaatio. Ja voi siitä tulla väsymyskin. Vältän heilurin käyttöä, jos omat energiani ovat valmiiksi matalalla tai epävakaat (kuten viime aikoina, kiitos hankalan jakson).

Toisille katson aika vähän, ja usein silloin tulee 'ei kantaa' -vastauksia. Jos katson läheisteni asioita, tulkitsen, että se tarkoittaa, ettei asia kuulu minulle.

Muutamaan otteeseen on tullut urkittua johonkin julkiseen tapaukseen liittyviä mysteerejä, ja niissä heiluri on vastaillut melko rehellisesti. Tosin en ikinä ole osannut asetella kysymyksiäni niin, että vastauksista olisi voinut olla hyötyä esim. poliisille.



tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #59 : 22.02.2012 14:04:37 »

Moi Atha!  Smiley

Minulla on sellainen kysymys, että, onko tuleva vauvani poika?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: