cosmopaisti
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #165 : 20.03.2012 17:11:31 » |
|
Hei,
1. Joutuuko koirani leikkaukseen patin vuoksi? 2. Pääsenkö nykyiseen kotipaikkakuntaani kesätöihin? 3. Lähteeko patti koirani niskasta pois itsekseen?
Kiitos jo etukäteen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #166 : 20.03.2012 21:19:24 » |
|
Hei,
1. Joutuuko koirani leikkaukseen patin vuoksi? 2. Pääsenkö nykyiseen kotipaikkakuntaani kesätöihin? 3. Lähteeko patti koirani niskasta pois itsekseen?
Kiitos jo etukäteen!
1. Koira = EI 2. Kesätyöt = KYLLÄ 3. Patti = EI. Ilmeisesti kyseessä on harmiton juttu, esimerkiksi rasvapatti. Eläinlääkäri osaa kuitenkin kertoa heiluria paremmin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MarianneP
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #167 : 20.03.2012 21:46:53 » |
|
Hei, Minun kysymykseni: 1. Saako mieheni paremman työpaikan ennen kesää? 2. Koittaako perheellemme taloudellisesti vakaammat ajat lähitulevaisuudessa? ( 2-3 kk jaksolla - nyt siirrymme kriisistä kriisiin...) Kiitos etukäteen 1. Miehen työ = KYLLÄ 2. Talous = Tämä oli vaikeampi, konsultoin heilurilta useamman kysymyksen eli EI ole paranemassa, mutta vika nykyisessä taloustilanteessa ei ole teidän, eikä se ole karmallista perua. Jotain opiskeltavaa siinä kuitenkin on, ainakin jollekulle teistä jos ei kaikille. Hei, Lisäkysymys perheemme rahatilanteesta: Käyttääkö avomieheni tavallaan minun hyvätahtoisuuttani hyväkseen näissä raha-asioissa? Minä osaan säästää, hän ei (Tosin hänellä pienemmät tulot tällä hetkellä). Tavallaan hän ei tunnu sellaiselta (käyttäisi hyväksi), mutta nyt olen ruvennut pohtimaan asiaa tarkemmin, enkä ole niin varma enää. Pitää minun rahojani itsestään selvyytenä. Olen ruvennut pelkäämään, että tämä kostautuu parin vuoden kuluttua...
Kiitos, jos ehdit vastata.
Konsultoin heiluria selveentääkseni tätä. Heilurin mukaan hyväksikäyttöä taloudellisesti on, mutta se ei näyttäisi olevan mitenkään suunnitelmallista tai tahallista. Olette vain tottuneet meneillä olevaan kaavaan. Heilurin mukaan olette - kuten sanoit itsekin - taloudellisesti erilaisia. Mies ei pidä taloustilannetta itsestäänselvänä, mutta hän ei vain halua säästää rahaa. Sinä et heilurin mukaan ole kitsas, vaan järkevä talousasioissa. Hei, Lämmin kiitos vastauksestasi . Eipä tuota olisi voinut paremmin sanoa. Olet todella taitava. Olen yhteydessä sinuun myöhemmin yksityisviestitse. Kiitos vielä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #168 : 21.03.2012 08:57:55 » |
|
Sanookos heiluri mitään noista viikko sitte otetuista luominäytteistä, tuleeko melanoomatuomio?
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #169 : 21.03.2012 09:32:47 » |
|
Minä haluaisin tiedustella milloin meidän syntymätön sielumme suvaitsee saapua pariimme? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #170 : 21.03.2012 11:34:00 » |
|
Sanookos heiluri mitään noista viikko sitte otetuista luominäytteistä, tuleeko melanoomatuomio?
1. Luominäyte = EI kuulemma ole heilurin mukaan negatiivinen tulos, labrassa osaavat kertoa paremmin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #171 : 21.03.2012 11:37:54 » |
|
Minä haluaisin tiedustella milloin meidän syntymätön sielumme suvaitsee saapua pariimme? : Heiluri ei tunne aikaa, joten joudun vähän luovimaan tämän asian kanssa. Heiluri väittäisi, että 2 vuoden päästä olisi uutta asukasta pukkaamassa - näillä näkymin siis. Vapaan tahdon mukaisesti sielu voi päättää syntyä aiemmin/myöhemmin ja samoin te voitte vapaan tahdon mukaisesti päättää nopeuttaa/hidastaa syntymäprosessia. Esimerkiksi ystäväni ystävä tuli raskaaksi 16-vuotiaana. Hän päätyi aborttiin ikänsä ja elämäntilanteensa puolesta. 10 vuoden päästä hän tuli uudelleen raskaaksi ja piti lapsen. Kun lapsi (poika) oppi puhumaan, hän tivasi äidiltään "Miksi sä odotit näin kauan?! Mä olisin halunnu tulla jo sillon ekalla kerralla" :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #172 : 21.03.2012 11:43:46 » |
|
Esimerkiksi ystäväni ystävä tuli raskaaksi 16-vuotiaana. Hän päätyi aborttiin ikänsä ja elämäntilanteensa puolesta. 10 vuoden päästä hän tuli uudelleen raskaaksi ja piti lapsen. Kun lapsi (poika) oppi puhumaan, hän tivasi äidiltään "Miksi sä odotit näin kauan?! Mä olisin halunnu tulla jo sillon ekalla kerralla" : Oi vau!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #173 : 21.03.2012 12:02:25 » |
|
Minä haluaisin tiedustella milloin meidän syntymätön sielumme suvaitsee saapua pariimme? : Heiluri ei tunne aikaa, joten joudun vähän luovimaan tämän asian kanssa. Heiluri väittäisi, että 2 vuoden päästä olisi uutta asukasta pukkaamassa - näillä näkymin siis. Vapaan tahdon mukaisesti sielu voi päättää syntyä aiemmin/myöhemmin ja samoin te voitte vapaan tahdon mukaisesti päättää nopeuttaa/hidastaa syntymäprosessia. Esimerkiksi ystäväni ystävä tuli raskaaksi 16-vuotiaana. Hän päätyi aborttiin ikänsä ja elämäntilanteensa puolesta. 10 vuoden päästä hän tuli uudelleen raskaaksi ja piti lapsen. Kun lapsi (poika) oppi puhumaan, hän tivasi äidiltään "Miksi sä odotit näin kauan?! Mä olisin halunnu tulla jo sillon ekalla kerralla" : Voi ihana pieni poika Kiitos paljon AthaMaarit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #174 : 21.03.2012 17:27:57 » |
|
Hei AthaMaarit, Olen kyllä jo kolme kysymystäni kysynyt (ensimmäisellä sivulla ), mutta nyt mietin onkohan terveyteni aivan kohdallaan, saanko siis kysyä vielä yhden kysymyksen, joka siis on; Onko terveydentilassani tapahtunut muutoksia, olenko siis sairastumassa? Ymmärrän kyllä jos vedät tiukkaa linjaa, etkä hyväksy enempää kuin ne kolme jo aiemmin kysymääni Sairastuminen = EI, et ole sairastumassa heilurin mukaan. Kiitos sulle kun jaksoit kysyä heilurilta! Jokin muu aiheuttaa siis tämän hetkisen tilani, kuin sairaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #175 : 21.03.2012 19:29:46 » |
|
Kynsyn tässä nyt muutaman hassun kysymyksen jos haluat vielä heilutella. 1. Onko minulla joku muu kumma kytkös romanikulttuuriin kuin tumma tukka? Nyt tuli mitta täyteen kun viikonloppuna taas joku (valtaväestön edustaja) kysyi olenko romani. Silmistäni kuulemma näki. Olen samaiseen kysymykseen vastannut kieltävästi ensimmäisen kerran 6-vuotiaana ja tämä on toistunut aika ajoin sen jälkeen. Olen alkanut epäillä josko veressäni on isän puolelta ihan oikeasti salattua romaniverta (olen leikitellyt ajatuksella koko ikäni) tai sitten onko kyseessä esim entinen elämä? 2. Onko ikuisesti näemmä jatkuvilla niska-hartiakivuillani jokin karminen syy vai johtuuko vain huonoista työ/nukkumisasennoista? Kiitos taas!
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.03.2012 22:31:30 kirjoittanut Lilim* »
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
SSMoonSS
|
|
« Vastaus #176 : 26.03.2012 20:48:13 » |
|
Jos halua harjoitella heiluria, täs olis muutama mielenkiintoinen kysymys:
1) Onko jotain suurta tiedossa parin kuukauden aikana parisuhteessani?
2) Saanko kesätöitä?
3) Tuleeko minusta joskus kirjailija?
Siinä nyt nämä max. 3 kysymystä per henkilö =) vastaile, kun kiireiltäsi kerkeät =)
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Vaaka Kuu Kalat Merkurius Skorpioni Venus Skorpioni Mars Rapu
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #177 : 30.03.2012 13:37:21 » |
|
Kynsyn tässä nyt muutaman hassun kysymyksen jos haluat vielä heilutella. 1. Onko minulla joku muu kumma kytkös romanikulttuuriin kuin tumma tukka? Nyt tuli mitta täyteen kun viikonloppuna taas joku (valtaväestön edustaja) kysyi olenko romani. Silmistäni kuulemma näki. Olen samaiseen kysymykseen vastannut kieltävästi ensimmäisen kerran 6-vuotiaana ja tämä on toistunut aika ajoin sen jälkeen. Olen alkanut epäillä josko veressäni on isän puolelta ihan oikeasti salattua romaniverta (olen leikitellyt ajatuksella koko ikäni) tai sitten onko kyseessä esim entinen elämä? 2. Onko ikuisesti näemmä jatkuvilla niska-hartiakivuillani jokin karminen syy vai johtuuko vain huonoista työ/nukkumisasennoista? Kiitos taas! 1. Entinen elämä = KYLLÄ, romanielämä löytyy tosin heiluri väittää, että sukuhaarasta löytyy myös romaneja. Miten läheltä tai kaukaa, sitä heiluri ei sano. 2. Kivut = Heilurin mukaan kivut ovat fyysisiä että psyykkisiä. Tarkastele kannatko harteillasi ylimääräisiä taakkoja tai huolia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #178 : 30.03.2012 13:40:01 » |
|
Jos halua harjoitella heiluria, täs olis muutama mielenkiintoinen kysymys:
1) Onko jotain suurta tiedossa parin kuukauden aikana parisuhteessani?
2) Saanko kesätöitä?
3) Tuleeko minusta joskus kirjailija?
Siinä nyt nämä max. 3 kysymystä per henkilö =) vastaile, kun kiireiltäsi kerkeät =)
1. Parisuhde = EI KOMMENTOI. 2. Kesätyöt = Väittäisi, että EI 3. Kirjailija = Ennen kuin otan heilurin käyttöön muistutan, että mikä tahansa, johon keskitämme energiamme, tunteemme ja ajatuksemme, tulee käymään toteen - niin hyvässä kuin pahassa. Jos tahdot kirjailijaksi, pidät siitä kiinni ja luotat siihen, että kun aika on oikea, niin käy. Heilurin mukaan voit kirjoittaa ja julkaista ainakin yhden kirjan, jos tahdot niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tari73
|
|
« Vastaus #179 : 30.03.2012 14:35:15 » |
|
Pakko kysyä miä heiluri sanoo tähän,tulenko saamaan kesällä anaflyktisen shokin,sillä tänään olin sairaalalla ihan tavan ihopricktestissä,ja sain testin aikana tämän shokin, ampiaista ja mehilästä siis testattiin,ja nyt alkoi pelottaan koko kesä,mutta tietysti tästä päivästä lähtien myös adrealiini injektiokynä aina mukana... ELI 1.Saanko kesällä anaflyktisen shokin näiden raitapaitojen takia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|