Hiisitär
|
|
« Vastaus #270 : 31.05.2012 14:55:05 » |
|
Hei AthaMaarit, olisin kiitolline, jos ehtisit vastata. Kaikki kolme kysymystäni liittyvät rakkauteen. 1. Rakastaako hän minua? 2. Tuleeko hän olemaan osa minun ja lapseni elämää? 3. Menenkö hänen kanssani vielä joskus naimisiin? Kiitos jo etukäteen! 1. EI (jos mies on jo poistunut elämästä, on se selkeä merkki siitä missä mennään) 2. EI ainakaan romanttisessa mielessä. (Jos kyseinen mies on lapsesi isä, silloin hän on automaattisesti aina osa teidän molempien elämää, vaikka ette olisikaan tekemisissä hänen kanssaan) 3. EI Lohdutukseksi heiluri sanoo, että uusi kumppani tulee elämääsi, kun aika on oikea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #271 : 31.05.2012 14:57:16 » |
|
1. Onko mulla vielä joku tehtävä tms. kesken tuon yhden ihmisen kanssa, kun ei jätä rauhaan? 2. Onko kouluni sellainen että se vie minua oikeaan suuntaan? 3. Saanko tänä vuonna töitä? 1. EHKÄ. Oletko esimerkiksi itse päästänyt irti jo kokonaisuudessaan, myös tunnetasolla (niin, että et suo edes ajatusta kyseiselle henkilölle)? 2. KYLLÄ 3. EI Olenko? Kyselenhän täälläkin hänen peräänsä? Siltä se on tuntunutkin, kaikki on käynyt niin helposti Noh, ei pidä siittä sitten suotta ahdistua. KIITOS
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #272 : 31.05.2012 14:58:13 » |
|
1. Löydänkö pian itselleni oikean paikan työelämässä? 2. Selkeneekö asiat ja elämän suunta? 3. Löydänkö (pian) hyvän parisuhteen?
Kiitos.
Heiluri ei tunne aikaa. "Pian" voi tarkoittaa minuuttia tai 15 vuotta. Olen laittanut kysymyksiisi ajalliseksi ajaksi 2 vuotta (2 vuoden sisään). 1. KYLLÄ 2. EHKÄ. Riippuu miten paljon olet valmis selvittelemään asioitasi (pelot, huolet, murheet, toiveet, ilot, muistot, asenteet jne.) itse Itsesi kanssa. Pallo on sinulla ja sinä teet muutoksesi omaan elämääsi. 3. KYLLÄ
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #273 : 31.05.2012 15:01:36 » |
|
1. löydänkö töitä omalta alaltani lähitulevaisuudessa 2. onnistuuko maaomaisuuden kauppa? 3. onko parempi jäädä vai muuttaa?
Kiitos!
1. Heiluri ei tunne aikaa, joten "lähitulevaisuus" voi olla huomenna tai 10 vuoden päästä. Laitoin ajaksi 2 vuotta ja vastaus oli EI 2. KYLLÄ, voit olla tyytyväinen kauppoihin. 3. Muuttoon = KYLLÄ
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #274 : 31.05.2012 15:03:42 » |
|
Heips,
Kyselisin minäkin uteliaisuuttani tälläisiä.
1. olemmeko tunteneet mieheni kanssa entisissä elämissä? 2. saammeko yhdessä lapsia? 3. tulenko raskaaksi tänä vuonna?
- mimu
1. KYLLÄ (joka on normaalia. Harvoin puolisona tai ylipäätään elämässä on entuudestaan tuntemattomia sieluja läheisinä ihmisinä). 2. Heiluri EI KOMMENTOI tähän mitään, joten en myöskään voi vastata sinulle kysymykseen 3.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #275 : 31.05.2012 15:04:55 » |
|
Hei. Haluaisin kysyä yhtä asiaa 1. Minä, ja sydämen tykytyksiä aiheuttava uusi tuttavuuteni, kehkeytyykö tästä jotain läheisempää kanssakäymistä vai jääkö flirtti tasolle? Kiitos etukäteen! Parisuhteelle KYLLÄ kun aika on oikea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #276 : 31.05.2012 15:07:07 » |
|
jos saa vielä kysellä: 1. Haluaako tuo mies nyt erota? 2. saanko mitään töitä kesä ja heinäkuulle
1. Vastaus on jo myöhässä tähän mennessä, joten ei siitä sen enempää. Muista, että asiat tapahtuvat AINA kuten niiden pitääkin, juuri oikealla tavalla oikeaan aikaan. Vahinkoja tai virheitä ei ole. 2. EI, mutta väittäisi, että myöhemmin tänä vuonna tärppää. Monelle muullekin on luvattu töitä vasta syksyllä (ja itsekin varmaan saan vasta syksyllä töitä), joten ehkä se kuuluu asiaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #277 : 31.05.2012 15:08:47 » |
|
Kiitos AM. Mä elättelen silti toivoo vielä vaikka nyt akuutisti näyttääkin että ero tulis. mutta koska tunteet on vielä niin ajattelin että olis toivoakin.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #278 : 31.05.2012 15:09:51 » |
|
Moi!
Mulla olisi pari kysymystä!
1. Kannattaako pyrkiä opiskelemaan heti? 2. Onko äsken tapaamalla miehellä ja minulla yhteistä tulevaisuutta?
Tänks!
1. Heiluri ei tunne aikaa. "Heti" voi olla juuri tällä sekunnnilla tai ensi kuussa. Kysyn ylipäätään opiskelua = EI. Ilmeisesti miettimäsi ala ei ole nyt sopiva tai opintojen aika on vasta vähän myöhemmin. Mene opiskelemaan, jos sydämestäsi tahdot sitä, ei siksi, että muut olettavat sinun opiskelevan. 2. Selkeä EI.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #279 : 31.05.2012 15:11:08 » |
|
Hei, tämä on toinen kysymykseni tässä topikissa:
Paranevatko raha-asiani tänä vuonna?
EI. Raha-asiat ovat kuitenkin heilurin mukaan paranemassa jossain vaiheessa elämääsi, joten pysy kärsivällisenä ja luottavaisena.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #280 : 31.05.2012 15:13:50 » |
|
ihan pakko kysyä...
1. kesämökkiä meille? lähitulevaisuudessa ehkä??
2. tarvittais isompi asunto mutta mies ei vaikuta olevan innokas muuttamaan, onko niin että EI KOE TARPEELLISEKSI MUUTTOA?
3. onko eräät miehen lähisukulaiset jollain tavalla mahdollista muuttoa vastaan??
1. Heiluri ei tunne aikaa. "Lähitulevaisuus" voi olla ensi viikolla tai 20 vuoden päästä. Kysyn siis ylipäätään mökkiä = EHKÄ. asia ei ole vielä lukkoon lyöty. 2. KYLLÄ. Hän on tyytyväinen nykyjärjestelyihin. 3. EI. Ei ainakaan niin, että se vaikuttaisi puolisoosi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #281 : 31.05.2012 15:14:48 » |
|
voisitko katsoa 1.valehteleeko poikaystäväni minulle 2.kannattaako jättää hänet
1. KYLLÄ 2. KYLLÄ
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #282 : 31.05.2012 15:17:57 » |
|
Hei Atha-Maarit, kiitos ensiksikin kommenteistasi ja ajatuksistasi täällä palstalla yleensäkin. Saan niistä paljon opastusta, voimaa ja iloa! ISO KIITOS SINULLE! Ja ne kysymykset: 1. Toteutuuko unelmani talosta lähitulevaisuudessa? 2. Saammeko rahoituksen yrityksellemme? 3. Tuleeko minulle yllättävää menestystä/rahallista etua lähtitulevaisuudessa? T. Rosukka Oi, kiitos paljon! Harmi, ettei täällä ole halaavaa emoticonia, laittaisin sen tähän. 1. Heiluri ei tunne aikaa. "Lähitulevaisuus" voi olla viikon tai 20 vuoden päässä. Kysyin ylipäätään taloa = KYLLÄ 2. KYLLÄ 3. Kysyin 2 vuoden sisään = EI
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #283 : 31.05.2012 15:19:10 » |
|
Hei AthaMaarit,
niin kuin heiluri sanoi aikaisemmin, että parisuhde kehkeytyy jommankumman miehen kanssa, näin kävi. Tai sanotaanko, että tämä homma on todella kevyissä kengissä vielä, ja enemmän tapailu asteella.
Kysyisn, tuleeko tästä suhteesta vielä kunnon parisuhde, mahdollista yhdessä asumista esim?
Kiitos AthaMaarit!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #284 : 31.05.2012 15:20:13 » |
|
Kiitos AM. Mä elättelen silti toivoo vielä vaikka nyt akuutisti näyttääkin että ero tulis. mutta koska tunteet on vielä niin ajattelin että olis toivoakin.
Ahaa! Kysyinpä uudestaan eli avioero = KYLLÄ, mutta laiskasti. Kertoo tosiaan siitä, että asiat ovat levällään eikä selkeyttä oikein ole vielä kummallakaan tarpeeksi.Ero on silti oikein ja tapahtuu ajallaan. Heilurin mukaan ero tapahtuu, jotta uusi kumppani voisi astua elämääsi, aivan kuten olet karmallisesti sopinutkin ennen syntymääsi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|