Hiisitär
|
|
« Vastaus #285 : 31.05.2012 15:22:01 » |
|
Hei AthaMaarit,
niin kuin heiluri sanoi aikaisemmin, että parisuhde kehkeytyy jommankumman miehen kanssa, näin kävi. Tai sanotaanko, että tämä homma on todella kevyissä kengissä vielä, ja enemmän tapailu asteella.
Kysyisn, tuleeko tästä suhteesta vielä kunnon parisuhde, mahdollista yhdessä asumista esim?
Kiitos AthaMaarit!
Ooo, palautetta! Kuinka mukavaa, kiitos siitä KYLLÄ. Asiat etenevät kuten pitääkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
m.magia
|
|
« Vastaus #286 : 31.05.2012 17:33:27 » |
|
Heissan, vaihteeksi kysyttävää. Edelliset kysymykset tai se mihin päällimmäinen epäröinti liittyi, ratkesi edukseni, kunhan vain päästin irti epävarmuudesta ja uskalsin luottaa. Eli ihan niin kuin neuvoit! 1. Onko minulla kilpirauhastulehdus? 2. Onko lapsuudessani tapahtunut jokin traumaattinen asia, jota en pysty muistamaan? 3. Onko miehelläni sivusuhde?
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 17:24:55 kirjoittanut m.magia »
|
tallennettu
|
|
|
|
mesolet
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #287 : 31.05.2012 21:33:02 » |
|
Kiitos Ja palautetta: Heilurin vastaukset tekivät tilanteen hieman entistäkin kinkkisemmäksi, sillä ainoa syy haluumme muuttaa on taloudellinen, töitä kun ei ole paljon, mutta tämä koti on monivuotisten hartaiden toiveiden tulos ja siunaus. Eli jos siis saamme maata myydyksi ei ole tarvetta muuttaakaan, hmm...mutta ehkä asia vielä selviää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkukka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #288 : 31.05.2012 22:05:47 » |
|
Saanko omia lapsia 2 vuoden sisällä? Jos tuohon ei, niin 5 vuoden sisällä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sandres
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #289 : 01.06.2012 05:30:42 » |
|
Hei AthaMaarit, olisin kiitolline, jos ehtisit vastata. Kaikki kolme kysymystäni liittyvät rakkauteen. 1. Rakastaako hän minua? 2. Tuleeko hän olemaan osa minun ja lapseni elämää? 3. Menenkö hänen kanssani vielä joskus naimisiin? Kiitos jo etukäteen! 1. EI (jos mies on jo poistunut elämästä, on se selkeä merkki siitä missä mennään) 2. EI ainakaan romanttisessa mielessä. (Jos kyseinen mies on lapsesi isä, silloin hän on automaattisesti aina osa teidän molempien elämää, vaikka ette olisikaan tekemisissä hänen kanssaan) 3. EI Lohdutukseksi heiluri sanoo, että uusi kumppani tulee elämääsi, kun aika on oikea. Hei, ja kiitos kovasti vastauksista. Eivät ehkä olleet niitä vastauksia, joita halusin kulla, mutta kuitenkin. Oikein mukavaa ja aurinkoista kesää sinulle! Uskon, että minunkin elämässäni aurinko alkaa taas paistaa! Kiitos vielä kerran!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tari73
|
|
« Vastaus #290 : 01.06.2012 14:10:03 » |
|
Heippa pitkästä aikaa 1.Syntyykö meille vauva 2013? 2.Saanko tehdä sitä työtä mistä tykkäisin? 3.Alkaako mulla työt 2012? Kiitos jos jaksat katsoa näihin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaden
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #291 : 02.06.2012 10:30:36 » |
|
Hei! Tulenko sitoutumaa tämä hetkisen sutinan kanssa? Muutanko tämän vuoden aikana? Pitäisikö minun lähestyä minua vanhempaa miestä romanttisessa mielessä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 18:55:54 kirjoittanut Jaden »
|
tallennettu
|
|
|
|
phoenix_one
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #292 : 02.06.2012 10:33:46 » |
|
Hei!
Astro-Seppo ennusti minulle viime syyskuussa kahden vuoden talouskurimusta. Nyt tuntuu, että tilanne menee vain ojasta allikkoon. Joten kysynkin, paraneeko tilanne tuon kahden vuoden jälkeen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sasape
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #293 : 02.06.2012 14:28:30 » |
|
Onko parisuhteeni tullut päätökseensä?? Onko muutto edessä?? Onko mieheni minulle rehellinen??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
starless
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #294 : 03.06.2012 23:13:29 » |
|
Hei Kiiitos kaunis sinulle, jos jaksat katsoa 1. Järjestyvätkö perheeni raha-asiat? 2. Tapahtuuko rakkauselämässäni muutos parempaan?
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.06.2012 11:09:49 kirjoittanut starless »
|
tallennettu
|
|
|
|
Godiva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #295 : 04.06.2012 09:40:59 » |
|
Kiitos AthaMaarit! On se vain jännä juttu, että kyllä sitä itsekkin tietää tai saa "oikeat" vastaukset selville. Esimerkiksi tuon miehen merkityksen/tehtävän elämääni tajusin jo ennen vastaustasi, sun vastaus varmistin sen. Ja kyllä mä luultavasti haen sinne opiskelemaan heti, kun taloudellisesti se on mahdollista. Tai ehkäpä asiat vain järjestyvät, jos niin on tarkoitus. Teen sen mitä voin ja asiat lähtevät pyörimään, jos niin on tarkoitus.
Hyvää kesää!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #296 : 06.06.2012 19:18:05 » |
|
Hei, kysyisin poikani asunnosta, mitä heiluri näyttää. 1. onko asunto myyty, josta poikani on kiinnostunut? 2. ostaako hän kyseisen asunnon? 3. tuleeko kaupat kesän aikana? Kiitos, jos jaksat katsoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #297 : 06.06.2012 23:02:55 » |
|
KYSÄISEN VALMISTUUKO vinttiprojekti koskaan? onko lapsiemme kaverisuhde näihin nyt lopullisesti loppu/ vai alkavatko kaveeraamaan vielä uudelleen? onko edessä päin iso tai pieni yhteenotto lapsiemme kaverien äidin kanssa? nöyrä kiitos ja kumarrus etukäteen jos jaksat katsoa!!! hyvää kesää!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 09:03:46 kirjoittanut r-o-s-e »
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #298 : 10.06.2012 18:26:58 » |
|
jonon jatkona taas. 1. onko tämä "sielunsopimusmies" ennestään tuttu? 2. saanko asunnon pian
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Taavikka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #299 : 13.06.2012 15:57:45 » |
|
Pitkähköltä vaikuttaa jono, mutta silti tungen mukaan kysymyksineni Tyttäreni on nyt ilmaissut enenevää kiinnostusta omaa harrastustani kohtaan, joten 1) onko hänen kiinnostuksensa lyhyessä ajassa (esim. vuodessa) ohimenevää? 2) Kannattaako siis panostaa yhteiseen harrastus"kappaleeseen"? (tässä tapauksessa poniin?) vai 3) onko uuden ponin/hevosen hankinta lainkaan ajankohtaista (itselle)? Kiitos, jos ehdit vastaamaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|