Hiisitär
|
|
« Vastaus #300 : 14.06.2012 00:27:21 » |
|
Heissan, vaihteeksi kysyttävää. Edelliset kysymykset tai se mihin päällimmäinen epäröinti liittyi, ratkesi edukseni, kunhan vain päästin irti epävarmuudesta ja uskalsin luottaa. Eli ihan niin kuin neuvoit! 1. Onko minulla kilpirauhastulehdus? 2. Onko lapsuudessani tapahtunut jokin traumaattinen asia, jota en pysty muistamaan? 3. Onko miehelläni sivusuhde? 1. EI 2. KYLLÄ. 3.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #301 : 14.06.2012 00:28:51 » |
|
Heissan, vaihteeksi kysyttävää. Edelliset kysymykset tai se mihin päällimmäinen epäröinti liittyi, ratkesi edukseni, kunhan vain päästin irti epävarmuudesta ja uskalsin luottaa. Eli ihan niin kuin neuvoit! 1. Onko minulla kilpirauhastulehdus? 2. Onko lapsuudessani tapahtunut jokin traumaattinen asia, jota en pysty muistamaan? 3. Onko miehelläni sivusuhde? 1. EI 2. KYLLÄ. Voi olla joku vauvaiän juttu, jonka keho muistaa. 3. KYLLÄ, väittäisi näin. Varmaan itsekin epäilet asiaa, kun kysyt - intuitiosi on siis puhunu sinulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #302 : 14.06.2012 00:31:05 » |
|
Saanko omia lapsia 2 vuoden sisällä? Jos tuohon ei, niin 5 vuoden sisällä? Ei, kahden vuoden sisään, kyllä 5 vuoden sisään. Mietti tosin pitkään eli raskautta joutunee joko odottamaan tai yrittämään useamman kerran.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #303 : 14.06.2012 00:34:46 » |
|
Heippa pitkästä aikaa 1.Syntyykö meille vauva 2013? 2.Saanko tehdä sitä työtä mistä tykkäisin? 3.Alkaako mulla työt 2012? Kiitos jos jaksat katsoa näihin 1. EI, kärsivällisyyttä - heiluri sanoo,että jälkikasvua tulee ajallaan. 2. KYLLÄ, ajallaan pääset työhön josta nautit. 3. EI
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #304 : 14.06.2012 00:36:39 » |
|
Hei! Tulenko sitoutumaa tämä hetkisen sutinan kanssa? Muutanko tämän vuoden aikana? Pitäisikö minun lähestyä minua vanhempaa miestä romanttisessa mielessä? 1. EI 2. EI vielä, kärsivällisyyttä :3 3. Hyvin selkeästi EI
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #305 : 14.06.2012 00:37:43 » |
|
Hei!
Astro-Seppo ennusti minulle viime syyskuussa kahden vuoden talouskurimusta. Nyt tuntuu, että tilanne menee vain ojasta allikkoon. Joten kysynkin, paraneeko tilanne tuon kahden vuoden jälkeen?
Hyvin selkeästi KYLLÄ. Nyt menossa oleva vaihe on ohimenevä. Tsemppiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #306 : 14.06.2012 00:39:32 » |
|
Onko parisuhteeni tullut päätökseensä?? Onko muutto edessä?? Onko mieheni minulle rehellinen??
1. KYLLÄ, selkeästi 2. KYLLÄ 3. KYLLÄ, jollain tapaa. Heiluri mietti vastausta hyvin pitkään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #307 : 14.06.2012 00:42:01 » |
|
Hei Kiiitos kaunis sinulle, jos jaksat katsoa 1. Järjestyvätkö perheeni raha-asiat? 2. Tapahtuuko rakkauselämässäni muutos parempaan? 1. KYLLÄ, tsemppiä ja posiitivista asennetta! 2. EI ainakaan lähiaikoina, kärsivällisyyttä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #308 : 14.06.2012 00:45:17 » |
|
Hei, kysyisin poikani asunnosta, mitä heiluri näyttää. 1. onko asunto myyty, josta poikani on kiinnostunut? 2. ostaako hän kyseisen asunnon? 3. tuleeko kaupat kesän aikana? Kiitos, jos jaksat katsoa. Nämä saattavat tulla jo myöhässä: Heiluri väitti, että asunto olisi myyty jo jollekulle toiselle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #309 : 14.06.2012 00:50:38 » |
|
KYSÄISEN VALMISTUUKO vinttiprojekti koskaan? onko lapsiemme kaverisuhde näihin nyt lopullisesti loppu/ vai alkavatko kaveeraamaan vielä uudelleen? onko edessä päin iso tai pieni yhteenotto lapsiemme kaverien äidin kanssa? nöyrä kiitos ja kumarrus etukäteen jos jaksat katsoa!!! hyvää kesää!! 1. EHKÄ. Riippuu ilmeisesti siitä miten kovasti ottaudutte siihen? Onko se jäänyt liian vähälle huomiolle tai muuttunut iloprojektista hermojenkiristelyprojektiksi jonka kanssa ei tahtoisi enää puuhata? 2. Väittäisi, että KYLLÄ kaeeraisivat vielä. Heiluri oli kuitenkin sitä mieltä, että olisi parempi olla kaveeraamatta liikoja kyseisen lapsen kanssa. Kyseinen kaveeraus ei johdu siitä, että se olisi sinun tai tyttäresi oppiläksy - itse asiassa kyseessä on toisen lapsen oppiläksy! 3. EI. ei ole tulossa yhteenottoa negatiivisessa mielessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #310 : 14.06.2012 00:54:39 » |
|
jonon jatkona taas. 1. onko tämä "sielunsopimusmies" ennestään tuttu? 2. saanko asunnon pian
1. KYLLÄ menneistä elämistä - he ovat aina. 2. KYLLÄ, tämän vuoden aikana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #311 : 14.06.2012 00:57:29 » |
|
Pitkähköltä vaikuttaa jono, mutta silti tungen mukaan kysymyksineni Tyttäreni on nyt ilmaissut enenevää kiinnostusta omaa harrastustani kohtaan, joten 1) onko hänen kiinnostuksensa lyhyessä ajassa (esim. vuodessa) ohimenevää? 2) Kannattaako siis panostaa yhteiseen harrastus"kappaleeseen"? (tässä tapauksessa poniin?) vai 3) onko uuden ponin/hevosen hankinta lainkaan ajankohtaista (itselle)? Kiitos, jos ehdit vastaamaan! 1. EI 2. EI - heiluri oli sitä mieltä, että ihan talleilla käyminen olisi nyt paras/riittävä vaihtoehto 3. EI ainakaan vielä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #312 : 14.06.2012 08:26:27 » |
|
Kiitos AM (Tosin tarkoitin että voisko tämä mies olla eräs ex ja asunto todella tarvitaan kun avioeropaperit tuli viimeviikolla, ei huvottas jäädä tähän eksän ja sen nykysenk kanssa )
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Vagabond
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #313 : 14.06.2012 09:55:30 » |
|
Oon täs sivusta seurannut tätä ketjua ja anteeksi nyt vain, mutta eikö teistä ole vähä epäeettistä vastata kysymyksiin "valehteleeko hän, pettääkö hän" jne. joka saattaa vaikuttaa ihmisten välisiin suhteisiin? En epäile heilurin kykyjä, mutta silti on olemassa mahdollisuus että heiluri saattaa olla väärässä.
Tietysti on jokaisen omassa harkinnassa että kuinka todesta nämä neuvot ottaa, mutta ainahan nämä vaikuttaa vaikka ajattelisikin että "no ei välttämättä". Jos ei nyt sitte mennä siihen että silläkin on jokin tarkoitus että esim. suhdetta koetellaan sitä kautta että nostetaan epäilyksiä. Tiedän ihmisiä jotka ottaa tämäntyyppiset tiedot erittäinkin tosissaan (ja huom. itse lukeudun myös tähän ryhmään).
Vaikkakin kaikki on aina vastuussa omista päätöksistään, sanoi tai epäili kuka tai mikä mitä tahansa niin on se silti ainakin minusta pikkusen kyseenalaista.
Pitää ottaa sekin huomioon että (kysyjän epäilyksien) alkuperänä saattaa olla se oma "ego" tai millä nimellä sitä ns. kehon minää voisi kutsua. Joskus voi luulla intuitioksi jotain joka onkin peräisin ihan puhtaasti ajattelusta tai alitajunnasta. Minä luokittelen tuon intuition itseni ulkopuolelta tulevaksi, en siis alitajunnasta tulevaksi.
Epäily ei ole tiedon väärti.
Mietippä omalle kohdalle miltä tuntuu jos sinua epäillään jostain joka ei pidä paikkaansa ja sen seurauksena tulee vähintäänkin sotkua, jollei jopa välirikko. Ei pidä toki liiankaan sinisilmäinen olla, mutta mun mielestä ei koskaan pitäis olettaa mitään mitä ei varmaksi tiedä, tai ainaskaan ilman pitäviä syitä epäillä.
Ja lisään vielä että tämmöisenä viimeksi tänä aamuna vahvaa telepatiaa kokeneena en ole mikään epäilijä tai skeptikko.
Anteeksi vielä kerran mutta oli tarvetta kommentoida tähän väliin kun aloin ajattelemaan että mitä sotkua nämä vastaukset saattaa saada aikaiseksi.
Hyväntahtoisesti, VB
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #314 : 14.06.2012 10:29:57 » |
|
Hei, kysyisin poikani asunnosta, mitä heiluri näyttää. 1. onko asunto myyty, josta poikani on kiinnostunut? 2. ostaako hän kyseisen asunnon? 3. tuleeko kaupat kesän aikana? Kiitos, jos jaksat katsoa. Nämä saattavat tulla jo myöhässä: Heiluri väitti, että asunto olisi myyty jo jollekulle toiselle. Kiitos AM vastauksesta, katellaan, vielä näyttää tyhjältä, soittamallahan se selviäisi, mutta ei halua olla liian innokas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|