Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unet joissa sielu oppii jotain??  (Luettu 4243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 21.02.2012 10:47:50 »

Hei.

Minulla on aina silloin tällöin unia, joiden jälkeen herään, enkä oikeastaan tiedä minkälaista unta olen nähnyt, mutta olo on tosi hyvä ja mukava, sekä jos muistelee sitä unta niin tulee sellainen olo niinku  olisi ollut jonkun opetettavana, aivan kun joku olisi kuljettanut käsipuolessa ja kertonut asioita ja näyttänyt asioita.  aivan kun olisi nähnyt uusia asioita ja ymmrätänyt niitä ihan uudella tavalla.
Herättyä on myös usein sellainen olo, ninkun joku pulma olisi ratkennut ja sellainen, aivan kun olisi jotain uutta ja jännittävää elämässä.

Onko teillä mitään selitystä tälle unelle?

Itse olen miettinyt, että sielu ihan oikeasti lähtee johonkin matkalle jonkun kanssa ja oppii jotain uusia asioita ja en muista niitä siksi että jotenkin, joku ylempi minä tajuaa ne, mutta ne ei ole tarkoitettu tämän hetkisen tajuntani käsiteltäviksi. Olipa hankalasti kirjotettu, toivottavasti tauatte mitä tarkotan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.02.2012 11:01:59 »

Minulla on ollut ajoittain tällaisia koulutusunia tai unikouluja ja olen oppinut olemaan niissä tosi tarkkaavainen. Yleensä ne näytetyt asiat ja opit tulevat myös tosielämässä eteen ja niitä pitää hyödyntää ehkä jo piankin sen jälkeen, kun oppia on unessa taottu päähän.

Unen kouluttajia ovat mielestäni omat henkioppaasi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2012 11:05:01 »

Mulla on just samanlaisia Smiley
Ei mitään tarkkaa mielikuvaa, mutta usein sitten ihan arkipäivän tasolla tiedän, että jaa, tätä ne mulle öisin on nyt opettaneet Smiley
Ja tosi moni ongelma joka on illalla nukkumaan käydessä ylitsepääsemätön, on ratkennut kuin itsestään yön aikana monta kertaa Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.02.2012 12:07:18 »

Samanlaisia täälläkin.
Osa niistä on niin vaikuttavia, että pystyy jälkikäteen hereillä niihin palaamaan ja "näkemään" uudestaan, osasta jää vain tunne.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2012 15:36:51 »

Sama vika täälläkin, tosin enemmän sellaisena epämääräisenä tuntemuksena, että jotain on taas opittava "kantapään kautta". Itse oon tiedostanut asian melko lyhyen aikaa, vaikka isä-vainaani kertoili joskus sairasvuoteellaan reissailleensa ympäri Eurooppaa, niin en silloin vielä ollut ihan näin "hereillä", edes nukkuessani  Cheesy

Smiley K
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 21.02.2012 23:03:41 »

joo tämä on kyllä ihan uutta mulle, enkä osaa soveltaa tätä mitenkään arkipäivässä, jotenkin tuntuu että se opittu on ehkä jotain sellaista mitä minun ei kuulukkaan tietää tietoisesti tai sitten että en edes pystyisi tajuamaan sitä minun rajoittuneilla aivoilla. mutta hirveän mukava olo oli ja tosi hyvällä mielellä olin kyllä sen jälkeen, oikeastaan toivon lisää näitä tällaisia Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: