Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eri maailmaan..  (Luettu 2373 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tinttariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 22.02.2012 08:05:38 »

Mitä ihmettä eilen tapahtui?

Meillä on kotona jokseenkin tulehtunut tilanne ja enkeleiltä olen pyytänyt opastusta ja apua tilanteeseen,
eksyin sivuille joissa oli aktivoinnit violettihopeaan liekkiin sekä ruusunpunaiseen liekkiin,
Ennen nukkumaan menoa aloin visualisoida ympärilleni violettia väri ja pyysin enkeleitä mukaan puhdistamaan negatiivisuutta itsestäni, kodistamme ja pyysin miehen korkeimmalta minältä lupaa puhdistaa myös häntä, energia jonka tunsin oli todella voimakasta, nousi läpi kehon voimakkaana, siirryin sitten visualisoimaan vaaleanpunaista valoa ympärilleni ja samalla tavalla pyysin lupaa taas, tunsin kuinka energia täytti voimakkaana kehon sekä ympäristön jossa olin.
"kuvittelin" itseni ja mieheni valoon sisälle ja energia tuli taas läpi ja kasvoi sydämessä kauniisti säteileväksi energiapalloksi, sitten....
ihan yht´äkkiä oltiinkin ihan jossain muualla, kauniissa paikassa, jollaista en ole ikinä osannut edes kuvitella, tunsin hyvin suurta rakkautta ja iloa siinä "maassa", joka oli kuin universaali piilopaikka, kuin satumainen laakso jossa taivas hohti samanlaista valoa kuin auringon kajastuksessa. Siellä otimme käteemme isoja harkkoja ja aloimme valaa perustuksia yhdessä, tätähän nimenomaan meidän pitäisikin tehdä, mutta se oli jotain aivan uskomattoman ihanaa...
Mitä tapahtui? Osaisiko joku selittää? En osaa muuta sanoa kuin tunsin ääretöntä rakkautta ja hyvää oloa. jollain ihmeellisellä tavalla mieleeni tulee yhdistää paikka joksikin "rakkauden laaksoksi" tai vastaavaksi...

 smitten
tallennettu
tinttariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2012 19:48:53 »

voit olla oikeassa  smitten sisäistä kasvua käyty läpi ja olen taas löytänyt itseni, ehkä tämä oli se matka sisimpääni joka oli tehtävä
sen sijaan että katsoisi peiliin, piti mennä sisälle Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: