|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 22.02.2006 22:51:22 » |
|
Juuh, tuttu on minulle tuo sivusto ! Ja kyllä nauroin makeasti tuolle Härkä-horoskoopilleni... Helmikuussa härät ovat etuajassa kaikesta. He menevät tuntia aiemmin työpaikoilleen ja hämmästyttävät lajitovereita pirteällä olemuksellaan. Härkien vetohalut ovat helmikuussa kovat. Onnistut lähes kaikessa mihin ryhdyt. Ainoa epäonnistumisen mahdollisuus sijoittuu kuun puoleenväliin, jolloin olet apteekissa hakemassa Cipramileja, mutta huomaatkin, että reseptisi on vanhentunut! Eipä hätää! Nyt voit heittää huoletta psyykepurkkisi kinoksiin sillä ratkaisu löytyy ladulta. Menet sinnekin tuntia aikaisemmin kuin muut ja pystyt nauttimaan yksin luonnon rauhasta ja tulet keksineeksi uuden liikeidean, joka on Maidosta tehty kivennäisvesi. Se on valkoista ja sen nimeksi tulee Bilk! Härkä olet nero! Ja tuota pikaa myös miljonääri!!! Me muut olemmekin aina kaivanneet maitoa hiilihapoilla! Kuukauden paita: Hyväksyn itseni projektipäällikkönä
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.02.2006 21:47:04 kirjoittanut Princess of Darkness »
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #2 : 22.02.2006 22:52:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3 : 23.02.2006 00:22:27 » |
|
Ja ehdottomasti luen vain tätä horoskooppia tästä lähin.Osuvin kaikista ja vihdoinkin kauriillekin jotain säpingiä luvassa. Eli olen kuin olenkin oikea hullu!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cleome
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 23.02.2006 11:16:18 » |
|
pelottavaa miten oikeaan tuo osui.... pitäisikö lähteä sitten sinne aasian matkalle? taide kurssit on tullut jo käytyä mutta voisin muistella saamiani kikkoja vaikka piirtelemällä seinille hullunnäköisiä vesimiehiä ja naisia. kukakohan on se jellona joka mulle luvattiin...? ja veskaritko muka hitaita? ei kai sentään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 25.02.2006 21:15:47 » |
|
ai että leijonaa olis tarjolla....mutta skorppari kannattais ensin kopasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hecate
Satunnainen astroilija
Pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa
|
|
« Vastaus #6 : 25.02.2006 22:38:41 » |
|
Jousimies on helmikuun alussa todella väsynyt. Vaalitappio ahdistaa ja seuraavat kuusi vuotta tuntuvat etukäteen kovin raskailta. Jousimies, älä hermostu! Vaikka oletkin jousiMIES, niin meidän presidenttimme ajaa myös sinunkin asioita. Voit olla ihan rauhassa. Vaihda vaikka työpaikkaa tai aloita ompeleminen. Oikeastaan sinä voisit harkita sairaanhoito-oppilaitosta ja hoitajan uraa. Oppisit vihdoinkin ompelemaan myös ihmisiä! He nimittäin kaipaavat sinun kosketustasi!
Mulle tuli tommonen, sinällään aika osuva koska mä olen aivan julmetun väsynyt työ ja muiden kiireiden sekä raskauden ja lastenhoidon ohella, ja itseasiassa, ompelen työkseni. En ole politiikassa mutta harjoitan yhdistystoimintaa ja olen oman alueeni vastaava ja järjestämässä ensi kuuksi messuja joiden vetovastaavana olen jne... ei se nyt ihan hakoteille mennyt siis sattumalta minun kohdallani...
|
|
|
tallennettu
|
Jousimiesäiti kera Kaurismiehen, leijonapojan, kalatytön ja masuasukin.
-väärinkäsitykset johtuvat aina sanoista-
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #8 : 29.04.2006 14:23:04 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2006 14:45:12 kirjoittanut Ikitosi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 29.04.2006 16:28:47 » |
|
Rapu 22.6. – 22.7.
Sisäinen jukeboxisi aktivoituu aina kevään kynnyksellä, ja vuoden 2006 teemana päässäsi raikaavat vuosien 1939-1942 suomalaiset kupletit. Voitkin ilahduttaa ystäviäsi iloisissa illanvietoissa laulamalla ääneen näitä sotavuosien hittejä! Sitä paitsi, pitäähän sitä simareseptiä hioa vielä, joten aika monta satsia on käytettävä ja testattava tutuilla, ja näin voitkin huhtikuussa lyödä maukkaasti kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Seuraelämäsi vilkastuu erityisesti pääsiäisen jälkeen, vaikkakin on mahdollista, että joku tulisi kyläilemään luoksesi myös pääsiäisenpyhinä ainakin, jos lupaat tarjota herkullista kotitekoista pashaasi!
Kuukauden Mentalwear- paita: Äänet käskee Juu-u, onhan tuota tullut taas laulettua ja seuraelämääkin nähty Tuo Äänet Käskee-paita on pakko saada -MillaMiuMau
|
|
|
tallennettu
|
Askendentti Härkä Aurinko Rapu Kuu Kaksoset Merkurius Rapu Venus Kaksoset Mars Neitsyt
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #11 : 02.05.2006 10:06:36 » |
|
Kalat Kalat! Te olette niin ihania! Minä, astrologinne Kuisma, tulen juttuun teidän kanssanne tod hyvin. Sen vuoksi, rakkaat kalat, olen hiukan jäävi ennustamaan teille. Olen rakastanut erääseen kalaan. Hänen nimensä on Eeva ja pidän hänestä kovin paljon. Siksi, rakkaat kalat, voitte ymmärtää tuskani. Minä EN VOI ennustaa teille. Silloinhan tietäisin miten Eevan ja minun käy toukokuussa. Ja en halua tietää sitä. Olen niin rakastunut ja haluan, että asiat menevät omilla painoillaan. Siksi, ystäväni Kalat. Minulla on teille neuvo. Koittakaa elää toukokuu siten, että ette mieti lainkaan astrologiaa. Eläkää tämä kaunis kuukausi siten kuin jokainen päivä olisi Uusi Mahdollisuus. Nimittäin minulla on sellainen kutina, että teilläkin (kuten Eevalla ja minulla) on tulossa elämään uusi rakkaus. Tässä mielessä kannattaa pitää öisin ulko-ovi auki sillä rakas ihminen saattaa osoittautua Postinjakajaksi! Vaikkakaan Eeva ei ole postinjakaja sillä hän on tatuointiliikkeen omistaja. Josta tulikin mieleeni, että Kalojen kannattaisi vierailla tatuointiliikkeissä pikaisesti kuten itsekin tein toissapäivänä, jolloin siis rakastuin. Menkää Kalat tatuoitaviksi, jos ette halua tatuointia, voitte toki vain selata niitä kansioita siellä ja sanotte henkilökunnalle ihan mitä vaan (small talk), esim. ”no mä tulin vaan kattoon näitä kuvia, kun mun siskolla on kohta synttärit, se on kaavaillut kesäks saavansa tatuoinnin, jos kattelisin tässä niitä, joo-o, onks muuten tripaalikuviot jo ihan aut?”. Niin, kukapa tietää, jos tällä tavoin saatte uuden tatuointeja tekevän ystävän, ehkä myös romanssin? It’s up to you!
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 02.05.2006 10:09:29 » |
|
Toukokuulle:Kaksoset
No siinähän se onkin. Kaksoset oottavat synttäreitään jo toukokuussa. Kyä te ootte kans ihmeellistä porukkaa. Järki käteen ja plon korkit kiinni. Vappukin oli just ja te vaan haluatte pailata. Tässä kuussa PITÄÄ LEVÄTÄ JA KUNTOILLA! Ei hitto, mikä teille iskee aina toukokuisin? Se on kyllä minulle aivan mysteerio (en ole vielä suorittanut minun astrolog.syventäviä opintoja, tai siis olen mutta Kaksos-jakson aikana olin Mallorcalla ja seuraava Kaksos-jakso on vasta toukokuun lopussa!!!) Ootte kovin tyytymättömiä ja levottomia vaikka kaikki asiat ovat aivan mainiosti kohdallanne. Jos mitenkään mahdollista, muistakaa kaukomailla asuvaa ystäväänne ja lähettäkää hänelle salmiakki-ruisleipä-paketti. Ja mitä tulee seurusteluun ja ihmissuhteisiin, niin tässä kuussa kumppaninne saa puhelun, joka koskee teitä. Te olette olleet vispilänkaupassa ihan väärän ihmisen kanssa ja lähestulkoon pettäneet omaa puolisoanne. Ainakin ajatuksen tasolla. Kaksoset, muistakaa että pettäminen voi olla myös kuvitteellista. Älkää toukokuussa antako mitään signaaleja kenellekään. Siis sellaisia eroottisia viestejä. Ne meinaten johtavat hyvin äkkiä sukupuoliseen aktiin, josta jommallekummalle seuraa paha mieli. Kumpi se teistä on, joka pahan mielen saa, niin se ei näy tässä minun kartoillani. Siksi teidän tulee olla varuillaan kaikkien sukupuolien kanssa. Kiitos. Hih hih...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #13 : 03.05.2006 14:55:18 » |
|
Toukokuulle: Lion
Eläinkunnan queen/king! Aina leijonain kohdalla mulla tulee sellainen fiilis kuin kirjoittaisi ystävälle. Tässäkin on se vaara, että leijonan horoskoppi on jotenkin parempi kuin muiden. Suokaa anteeksi sillä minulla on kuu leijonassa ja olen aikamoinen peto itsekin! Ja olen kelaillut tätä leijonuutta aika paljon. Mistäköhän mahtaa johtua, että kaikki ex-puolisoni ovat olleet leijonia? Skorpionit ja leijonat. Ne on tosi dynaaminen pari, etten sanois. Siis yhteys toimii without words and life feels like dancing with lions! Tanssii leijonien kanssa. Siis ei oo mitään kauniimpaa katseltavaa kuin skorpionin ja leijonan tanssi!!! Puhumattakaan erotiikasta. Mä olen niin nostalgisessa tilassa nyt, että en pysty ees ennustamaan. Jotenkin kaipaan nimenomaan sitä tanssimista. Kun leijonan kanssa voi vaan heittäytyä, antaa musiikin virrata suoniin ja tuntea kiihko ja rytmi (usein tai no, myönnetään nyt, lähes aina, tanssikappale johtaa seksiin). Niin, se ennuste. Mä en pysty tähän! Sen vain sanon, että nyt leijonat menkää toukokuussa tanssimaan. Mutta vain skorpionien kanssa. Ai että, oikein sielusta asti ottaa nyt. Viel pitäs muutama horoskooppi kirjoittaa (nyt on siis vappuaatto; saan tästä palkaksi 240 EUR MIINUS verot; aivan oikein 20 EUR per tähtimerkki; aika hyvin?). Ja sit lähen leijonain kanssa tanssiin laivalle. Kirjotellaan! Leijonat, laittakaa mulle postia jos haluutte tanssimaan (maksan viulut), osoite info@mentalwear.fi ja otsake KUISMA. Parhaiten pääsen liikkeelle Helsingissä ja perjantait ja lauantait on mulle ok.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 03.05.2006 15:39:09 » |
|
Härkä 21.4. – 20.5. Härät sen sijaan eivät ole moksiskaan, vaikka kevään tulo hiukan viivästyisikin, sillä Härkä- tyypit eivät keskimäärin ihan vähästä muutenkaan viitsi suivaantua. Itse asiassa aina parempi, mitä pitempään saa olla sisätiloissa TV:n ääressä, vaikkakin se Kaksnelonen nyt loppuikin (mutta onneksi Tehis tuli takaisin!). Ehtiihän ne juoksulenkit aloittaa sitten myöhemminkin! Jupiterin ja Saturnuksen neliö merkissäsi kuun 8. päivä saattaa aiheuttaa tarpeen lukea erään venäläisen klassikkokirjailijan koko tuotanto viikonlopun aikana (vrt. erään poliitikon taannoinen kommentti, itse asiassa siitä on jo tosi kauan aikaa), MUTTA: elähän hötkyile, vaan pyri rajaamaan mielihalusi järkevällä tavalla. Pääsiäisenä kannattaa kuitenkin jo hiukan alkaa kiinnittää huomiota siihen, kuinka paljon pashaa aiot sy ödä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|