K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #120 : 17.07.2008 18:35:40 » |
|
Voi hyvänen aika! Kyllähän tässä astro-foorumissa on jo leijonaakin oppinut ymmärtämään! Jos se ei saa loistaa, niin se sairastuu! Juuri näin!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #121 : 13.03.2009 15:23:14 » |
|
Minulla on IC En tiiä, en siis osaa tulkita kuinka se näkyy jousimiehessä. Osaako joku muu tulkita?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #122 : 13.03.2009 18:12:44 » |
|
Marix: Se voi olla enempi tuo , joka vaikuttaa.. Ei varmaan siivoaminen yms. pikkuseikat ole ensimmäisenä mielessä, kun juostaan pitkin maailmaa kengätpohjat vinkuen tekemässä maailmasta parempaa paikkaa.. Ja myös tuohon Tuuli-Hiuksissa kommenttiin: Mun miehellä on myös IC , enkä todellakaan osaa tulkita, miten se vaikuttaa Jonkinsortin kotifilosofi..? Jatkuvaa laajentumista kotiin liittyvissä asioissa, kotielämä kasvattaa ja opettaa koko ajan Meillä on muuten miehen kanssa suht tarkka IC IC, eli voipi tulla vähän riitaa kotiin liittyvissä asioissa Nyt enemmän, kun muutimme yhteen. Vaikka toisaalta olemme molemmat ihan yhtä kaoottisia kaikissa kodinhoitoon liittyvissä asioissa, kämppä näyttää nyt jo pommihyökkäyksen jäljiltä jääneelle Mä vielä kaoottisempi kuin mies. Miehellä edes joku siisteyskromosomi, kun on.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #123 : 13.03.2009 19:07:50 » |
|
IC ja siellä 4.h:ssa myös Laskusolmuni.
Kotini hankin itse, hallitsen sitä, määrään sitä ja Olen sen valtias!
Haluan itse sen rahoittaa, jotta saan sitä myös hallita. Se siitä Ic .
Mutta tuo Laskusolmu ( mennyt elämä, jo opittu, missä haluaisi olla ja pysyä, tutussa ja turvallisessa)ja vastassa siis MC ja , siinäpä se onkin elämäntehtävää meikäläiselle...ja siellä Juno ja Pallas...
Mitäpä tässä muuta sanoisin.... kuin Itselleni, että opettele suhteeseen.. itsekkyyttä vähentäen..
Vai...?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #124 : 17.03.2009 17:52:43 » |
|
Minulla se on Härässä, ja kyllähän minä kotona viihdyn. Pidän - ei vaan rakastan - kauniita tavaroita ja esineitä, varsinkin taiteellisia ja/tai antiikkisia. Tykkään myös itse tehdä kuvia seinille ym. pientä sisustusta. Sitten kun saan oman kodin ja paljon rahaa (totta kai), sisustan kotini oikein viimeisen päälle^^...
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #125 : 18.03.2009 15:06:06 » |
|
Kauriissahan tuo. Muutan usein ja asun kaikkialla niin askeettisesti, että kaverit ja tutut ihmettelevät huonekalujen olematonta määrää ja koristeiden täydellistä puuttumista. Erityisesti ottaa päähän kun muita vaivaa se niin paljon, että yrittävät väkisin roudata mulle ylimääräistä roinaa, kun mä nimenomaan haluan pitää mahdollisimman suuren osan vähäistä neliömäärää vapaana krääsästä. Mulle riittää, että kunhan on verkkoyhteydet ja jonkinlainen punkka.
(No, asetin värikkään pyyhkeen seinävaatteeksi mutta vain sen takia että se kuivuu silloin nopeammin.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #126 : 18.03.2009 16:07:14 » |
|
Kauriissahan tuo. Muutan usein ja asun kaikkialla niin askeettisesti, että kaverit ja tutut ihmettelevät huonekalujen olematonta määrää ja koristeiden täydellistä puuttumista. Erityisesti ottaa päähän kun muita vaivaa se niin paljon, että yrittävät väkisin roudata mulle ylimääräistä roinaa, kun mä nimenomaan haluan pitää mahdollisimman suuren osan vähäistä neliömäärää vapaana krääsästä. Mulle riittää, että kunhan on verkkoyhteydet ja jonkinlainen punkka.
(No, asetin värikkään pyyhkeen seinävaatteeksi mutta vain sen takia että se kuivuu silloin nopeammin.)
Sama meininki täällä ja IC Kauris! Mutta jos muuttaa usein eipähän tarvitse stressata siitä ylenmääräisestä roinasta niin paljoa. Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre? Samaa harrastan minäkin.. En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua? Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!) tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #127 : 18.03.2009 19:24:06 » |
|
Täällä taas ylempien IC Kauriiden vastapainoksi yksi IC Rapu! Hyvin menee tämäkin oppositiossa, nimittäin siinä missä IC Kauriilla tuntui olevan askeettista ja siistiä, niin sitä ei todellakaan täällä kämpässä ole. Tavaraa on kuin tavaratalossa ja kämppä lähes aina ainakin vähän sotkuinen - useimmiten ei ihan vähääkään. Minulla on Kuu 4.huoneessa (oppositiossa Neptunukseen ) ja kotini on kyllä todella "hengellinen" ja lämmin paikka - ystäväni sanovat aina, että kodissani on todella turvallinen ja lämmin olo. Minulle kodissa tärkeintä on mukavuus, lämpö ja rentouden tuntu. Pitää olla hyvä olla! Olen kodissani myös kaikille vieraille vähän sellainen äiti - laitan ruuat, hemmottelen ja pidän hyvänä. Tunteeni tulevatkin parhaiten esille kodissani ja koti piirissäni, jossa saan olla juuri sellainen kuin olen. Minulla on toisaalta myös kova yksityisyyden tarve ja ajatus esim. kimppakämpästä jonkun kanssa on ihan kauhistuttava.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 19:26:18 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #128 : 19.03.2009 15:49:35 » |
|
Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre? Luulenpa että ei, kyse on jostain muista tekijöistä. Mulla IC sisältää kokonaan Veskarin merkin, eli Uranus tavallaan hallitsee IC:tä yhdessä Saturnuksen kanssa. Ainakin mitä olen mun muuttoaikoja seuraillut, mukana vaikuttaa aina jokin raskas Uranuksen tai Pluton transiitti, erityisesti yhtäaikaa. Yleensä olen muuttanut sen takia että asunnossa tai asumisoloissa on jotain erityistä vikaa. (Periaatteessa nytkin pitäisi, koska kylppärin katto on homeen mädännyttämänä lähes romahtamaisillaan.) En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua?
Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!) tai luulee kotiani motelliksi: Tapan! Periaatteessa yksityisyydentarve on juu, mutta niin monenlaista kommuunityylistä asumista on kokeiltu, että ainoastaan sellainen systeemi ei enää vetele missä pitää jakaa huone sellaisen kämppiksen kanssa jonka kaverit vierailevat monta kertaa viikossa keskellä yötä, kun itsellä olisi aamuherätys kuudelta... ei kiitos. Tietty jos mulla joskus olisi omistusasunto niin sitten saattaisin hyvinkin heittäytyä "kotini on linnani"-tyyppiseksi, kyttäisin naapurin kakaroita ilmakiväärin kanssa jne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #129 : 19.03.2009 16:01:11 » |
|
Häthätää tunnistettavasti IC löytys eikä oo kyl mitään tietoa miten ton pitäs ilmentyä Ehkäpä joku haluaa valaista? Tossa jossain kohtaa joku sanoi jotain "kodin vaihdosta", mutta en kyllä tunnista itsessäni sellasta muuttajaintoa, mieluummin kiinnyn johonkin ja kestän siellä niin pitkään kunnes alan haista pahalle.
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #130 : 19.03.2009 17:11:42 » |
|
Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre? Luulenpa että ei, kyse on jostain muista tekijöistä. Mulla IC sisältää kokonaan Veskarin merkin, eli Uranus tavallaan hallitsee IC:tä yhdessä Saturnuksen kanssa. Ainakin mitä olen mun muuttoaikoja seuraillut, mukana vaikuttaa aina jokin raskas Uranuksen tai Pluton transiitti, erityisesti yhtäaikaa. Yleensä olen muuttanut sen takia että asunnossa tai asumisoloissa on jotain erityistä vikaa. (Periaatteessa nytkin pitäisi, koska kylppärin katto on homeen mädännyttämänä lähes romahtamaisillaan.) En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua?
Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!) tai luulee kotiani motelliksi: Tapan! Periaatteessa yksityisyydentarve on juu, mutta niin monenlaista kommuunityylistä asumista on kokeiltu, että ainoastaan sellainen systeemi ei enää vetele missä pitää jakaa huone sellaisen kämppiksen kanssa jonka kaverit vierailevat monta kertaa viikossa keskellä yötä, kun itsellä olisi aamuherätys kuudelta... ei kiitos. Tietty jos mulla joskus olisi omistusasunto niin sitten saattaisin hyvinkin heittäytyä "kotini on linnani"-tyyppiseksi, kyttäisin naapurin kakaroita ilmakiväärin kanssa jne. Katohan joo! Mullakin nuo muutot on olleet jollain tapaa pakon sanelemia ja kommuuni-asumistakin olen kokeillut pariin otteeseen (Supportaan myös squattausta jne) eli olisiko tuo Vesimies sitten joka vallitsisi enemmän eikä IC:n kärki? (Selittäisi kyllä senkin miksei rapu-urat MC:ssa uppoa tänne) Sellaista omistusasuntohommelia en hirveämmin haikaile vaikka eräässä kämpässä asuintoverini käyttikin ilmakivääriä naapuruussuhteiden hoitoon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #131 : 20.03.2009 14:53:06 » |
|
Mun IC on :ssä. Tosi vieras merkki mulle, enkä ole akaisemmin tullut tuota IC:n merkitystä pahemmin ajatelleeksi. Vieraalta tuntuu siksi, ettei siellä ole muuta kuin IC:n vieressä. Asteroidien merkitykset eivät ole kovin tuttuja... Osaisiko joku selventää? Mulle koti merkitsee paljon, se on se voimien keräyspaikka. Kodin pitää olla viihtyisä, olen aika tarkka väreistä ja materiaaleista. Tai sanotaan näin, että tiedän tasan tarkkaan mitä EN kotiini halua. Mua ei kiinnosta kalliit kynttilänjalat siksi, että ne voi sitten laittaa pöytään kun vieraita tulee, että näkevät mitä merkkituotteita kodistani löytyykään! Toi ihmistyyppi on TÄYSIN mun vastakohta. Mun kodista löytyvät esineet voi muiden mielestä olla hieman erikoisia tai mitäänsanomattomia, mutta mulle niillä on merkitys. Niillä on tarina, niissä "on" tunteita, ääniä, tuoksuja; tilanteita...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #132 : 20.03.2009 15:05:46 » |
|
Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!) tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!
Mulla taas on täysin päinvastoin, pidän siitä kun tullaan yllättäen käymään ja voisin vaikka pitääkin oveani auki. Kodin sijainnilla ei ole koskaan ollut minulle suurta merkitystä (onhan tuo lapsuuskin kulunut paikasta toiseen muuttaessa), koti on lähinnä korvien välissä. Mikä tahansa paikka voi olla hetken sellainen kotipesä, ja sellaisen paikan kyllä tarvitsen, muttei sen tarvitse aina olla samassa paikassa. Ja myöskin niin voisi sanoa, että koti on siellä missä on tärkeät ihmiset. ICni on siis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #133 : 20.03.2009 15:46:01 » |
|
rhodan kanssa samalla kannalla. Ei yllätysvieraita kiitos! Mä en jaksa aina olla sosiaalinen ja jos joku änkee mun kotiin sellasella hetkellä niin ärsytys on suurta! Mä pidän ovee aina lukossa ja jos joku kutsumatta ja ilmottamatta on tulossa kahvittelemaan niin saa jäädä ovea koputtelemaan. Jos mä oon viettämässä rauhallista koti-iltaa ylhäisessä yksinäisyydessäni, tai syventyneenä johonkin projektiini ajantajun hukanneena sotkun keskellä, en mä yht'äkkiä pysty vaihtaan vaihdetta. Menköön muualle sieltä, ei voi olla vaikeeta soittaa ja kysyä onko sopiva aika tulla kyläilemään. Mä tykkään kyllä ihmisistä! Mutta en yllätyksistä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aurorah
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #134 : 31.03.2009 13:00:40 » |
|
Yksi IC skorppari lisää. Pidän kamalasti mystiikasta, aasiasta tai yleensä itämaisesta ja kankaista, kynttilöistä ja himmeistä valoista. Silmäni eivät jotenkin vaan pidä voimakkaasta valaistuksesta, ja yleensä haluan vetää verhot puolikiinni päivisin, mutta onneksi avokkini availee niitä sitten sitä mukaa kun niitä suljen
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat. Nouseva Neitsyt.
|
|
|
|