Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 38 (9.2%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.2%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 362

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 128238 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #90 : 09.07.2008 10:27:17 »

IC skorppari täällä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #91 : 09.07.2008 10:49:24 »

Eihän siitä meinaa saada, tuo keltainen vain on niin leijonan väri, että oli pakko laittaa.
 Smiley

Kiva jos tuo "näkyni" herätti tunteita. Minustakin se oli voimakas kokemus. Onkohan muilla ollut tällaisia?

Muoks: tässä niitä on viljaa ja aurinkoa.  smitten

http://youtube.com/watch?v=e7KFZ2iLHkI

Huom. Jos et välitä lauri tähkästä niin älähä kahtele!  Grin

Muoks osa II lisää viljapeltoja.  Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=Pc4WpTp1q7I

Olisiko tämä jo sitten hieman sinne neitsyen puolelle, mutta kuitenkin...
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 11:07:04 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #92 : 09.07.2008 11:07:28 »

Tuosta keltaisesta väristä, mielletäänhän se kaksostenkin väriksi.  Smiley

Minä saan aina keltaisesta kicksejä, koen sen eheyttävänä ja valaisevana. Maalasinhan kämpässänikin yhden kokoineisen seinän tuollaiseksi pirteän keltaiseksi.

Minun sieluani hivelee kanssa nuo auringon kultaamat viljapellot ja auringonkukkapellot myös...
Ja mikäpä kauniimpaa kun elokuinen keltaoranssi aurinko joka luo viimeisiä hehkuvia säteitään männynrunkojen välistä metsäpolkua kulkiessa.... Ahh... Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #93 : 09.07.2008 11:09:18 »

Olisi todellakin oman aiheensa arvoinen keskustelunaihe nuo mielikuvat.  Smiley

Tuli vain mieleeni tähän liittyen, että kun monessa meditaatio "ohjeessa" tai sellaisessa missä neuvotaan meditoimaan niin yksi juttu on, että keksisi sellaisen "voimapaikan", johon menisi niin voisi rauhoittua jne.

Olisiko IC merkki yksi avain siihen millainen tämä voimapaikka voisi olla? Minulla se on kyllä tuo aurinkoinen viljapelto.  laugh

Edit: Kayleen viestiin pakko kommentoida että minäkin pidän auringonkukista.  Smiley Auringonkukista taas tuli mieleeni Vincent Van Goghin maalaus aiheesta. Van Gogh oli muistaakseni nousu rapu, olisiko IC ollut Leijonassa...  :Smiley

ja kyllä toki tuo keltainen on myös kaksosten väri hyvin vahvasti.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 11:12:28 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #94 : 09.07.2008 11:16:57 »

Minulla on  kuu-kivi riipus. Nousu rapuna sellainen piti tietysti hommata ja eikö sitä jossain sanota myös kalojen kiveksi?

Lars Johanssonin kirjassa Keltainen mainitaan Kaksosten ja Neitsyiden värinä. Liittyen varmaan tuohon merkuriukseen ja Kulta on leijonan väri sellaisenaan. hmm. Muoks. tämä varmaan selittää miksi hieman vierastan keltaista, mutta kulta on aina kulta.  :Smiley Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #95 : 09.07.2008 11:29:53 »

varmaan on aloitettu tai jos ei ole niin voisi aloittaa. Alkaa tämä juttu taas rönsyillä ihan holtittomasti.
 Grin Lips Sealed
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #96 : 09.07.2008 12:44:20 »

mulla vesimiehessä, miehellä oinaassa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
julyette
Vieras
« Vastaus #97 : 09.07.2008 13:31:15 »

IC  jousimies 

Koti on aika vähän aikaa paikallaan, eli muutan aika usein, tai ainakin haluaisin. Mitään ylimääräisiä tavaroita en säilyttele, kellarikomero on aina tyhjä. On sellainen olo aina, että pitää päästä suhteellisen nopeasti ja vaivattomasti siirtymään seuraavaan paikkaan.
En myöskään suosi sisustuksessa mitään perinnehuonekaluja tai antiikkia. Kodin pitää olla moderni ja aika niukasti sisustettu eikä ainakaan mitään pitsihörhelöitä ja kukkasohvia  Tongue

Mites muilla? Löytyykö yhteyksiä omasta IC merkistä lapsuuden vaikuttajiin tai oman jälkikasvun (tai ehkä kumppanin) kartoille?

Minulla ei ole mitään yhteyksiä IC:llä vanhempiin. Äidillä IC Ravussa ja sen kyllä huomaa  Cheesy  Perinteikästä meininkiä, talonpoikastyyliä ja rottinkia eikä mitään heitetä pois kun "niillä on tunnearvoa" (tai niitä voi vielä tarvita vuonna-jotakin)  Tongue
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #98 : 09.07.2008 14:21:05 »

ic vesimiehessä ja se näkyy  Smiley Siivoan kyllä kotona mutta... laugh

Kaapit ovat täynnä kaikenlaista roinaa, joita en ole saanut raahattua pois. Ehkä sitten kun muutan joskus pois... Vaatekaappini on aivan JÄRKYTTAVASSÄ kunnossa aina. Ikkunoita en ole pessyt kertaakaan, enkä mattoja vienyt ulos (olen asunut kys.kämpässäni jo muutaman vuoden..) Grin
Kun pesen pyykkiä, "unohdan" ne kuivumaan viikoksi tai kahdeksi enkä oikein jaksa imuroida sohvan tahi sängyn alta  Cheesy Huh...

Sisustuksessa pidän voimakkaista ja raikkaista värestä. Pelkistetty on nättiä  Smiley

Kotini on avoinna kelle vaan ja kestityksestä huolehtii itsepalvelu. Pulla ei kodissani tuoksu,  mutta siellä on rento meininki  Grin Grin Grin

Villakoirista viis, olen muutenkin eläinrakas  smitten smitten

hyvä, että löyty selitys tälle miks en osaa tehä kotitöitä eikä mulle oo muodostunu kodinhoidon jokapäiväsiä rutiineja. entä jos haluan sellaset rutiinit? olisinko epä-ic-vesimies jos onnistun siinä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 09.07.2008 22:54:37 »

Mulla on IC Skorpionissa. Enpä oikeen tiedä miten se vaikuttaa. Olen muuttanut viiden vuoden aikana ainakin 13 kertaa. Nyt olen asunut pari vuotta asunnossa, joka alkaa tuntua kodilta. Mulla on symbolistista ja voimapaikkoihin vieviä kuvia seinillä, ja vaihtuvia kämppiksiä, joista tulee aina hyviä ystäviä. Oikeestaan mun ei edes tartte lähteä kotoa, kun tutustun täälläkin vieraisiin  2funny Grin
Mulle alkaa tulla ihmefiiliksiä tosta skorpparista, on vielä laskusolmu, ja saturnus tossa neloshuoneessa (ja pluto vielä tuplaa kolmosen puolelta skorpionia, jeejee) , niin näyttää siltä ettei tällä koti/turvallisuusrintamalla hyvä heilu. Vai miten sitä pitäisi tulkita? Viisaammat, liekö teiltä tietoa?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #100 : 10.07.2008 13:14:37 »

Hihii, onnee vaan dawnchild, niin joo luet tän onnituksen vasta huomenna  :Smiley
Jos se lakko pitää... Grin

Mulla on IC oinaassa, en tiedä miten se näkyy sitten  idiot2

Kovasti mä yritän tehdä mun kotia mutta se ei oikeen näytä valmistuvan koskaan.  Grin
Mutta on sitä paitsi jo muuttohaaveita puolen vuoden-vuoden päähän, joten en tiedä aionko sitten kalustaa tätä kämppää tän kummoisemmaksi...

Mulle noi tekniset vermeet ei kyl merkkaa mitään, läppäri ja internet on elintärkeitä kyllä jo ihan koulujuttujen puolesta, mutta sen lisäksi täällä ei muuta olekaan, kuin joku ikivanha kannettava CD-soitin joka on kaverilta lainassa koska se sääli mua kun mulla ei ole musavehkeitä.  Grin

Eli TV:tä ei ole...

Rakastan sisustamista mutta nyt en näe järkeä sisustaa tämän kummemmin, jos ja kun muutan ja alotan sitten uuden elämän ja sisustamisen siellä uudessa paikassa, jossa tulen ehkä asumaan vähän kauemmin kuin tässä tai kahdessa edellisessä paikassa...

Mulle on kyllä siisteys tärkeää ja siivoan kerran viikossa ihan raivona. Imuroin, pyyhin pölyt, pesen lattiat, vessan, peilit, tiskaan viikon aikana kertyneet tiskit, pesen viikon aikana kertyneet pyykit... Eli ihan hullu raivauspäivä aina noin viikon välein, mikä on mun sotkusilla elämäntavoillani liian harvoin ilmeisesti...

Joskus kyllä imuroin esim eteisen tai keittiön parin päivän välein jos tulee sisälle hiekkaa tai keittiön lattialla on muruja...

Pahin ongelmani on vaatehuolto.  Grin 2funny Vaatteet nimittäin jäävät juuri siihen mihin riisun ne, tai siis no päällivaatteet ainakin... Sitten kun minulla on jonnekin lähtiessäni tapana sovitella kymmenen eri asuyhdistelmää ennen kuin löydän miellyttävän, niin kaikki vaatteet ovat sitten hujan hajan ja kohta en muista mitkä vaatteet ovat puhtaita ja mitkä käytettyjä.. Ja jos joku sovitettu vaate makaa viikon mun makuuhuoneen lattialla niin kyllä se siitä pyykkiin menee eikä takasin kaappiin.. Joten pyykkimäärä on valtava......

Mullahan on venus oinaassa 4. huoneessa ja olen jotenkin huomannut sen että kun asuin miehen kanssa niin musta kehkeytyi kyllä kunnon emäntä joka piti huushollin melkein aina siistinä ja tein siitä onnettomasta poikamiesboxista kotoisan kodin!  Grin Nyt kun asuu yksin niin on vähä niin ja näin, toisaalta mulla on nyt paljon vähemmän aikaa siivoomiseen.....
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 11.07.2008 15:05:23 »

Lainaus
Mulla on IC Skorpionissa. Enpä oikeen tiedä miten se vaikuttaa. Olen muuttanut viiden vuoden aikana ainakin 13 kertaa. Nyt olen asunut pari vuotta asunnossa, joka alkaa tuntua kodilta. Mulla on symbolistista ja voimapaikkoihin vieviä kuvia seinillä, ja vaihtuvia kämppiksiä, joista tulee aina hyviä ystäviä. Oikeestaan mun ei edes tartte lähteä kotoa, kun tutustun täälläkin vieraisiin   

Kuulostaapa elämäsi ihanan boheemilta...haluun sun elämän!!!!! (vitsi...)....paitsi tuo muuttotahti oli kyllä aika hurja Cheesy no ehkä elämässä on kausia....jolloin asiat muuttuu tiiviimmin....

Vaihetaanks? Elämiä?
Mä voisin vaikka opetella siellä IC-Rapu kodissa leipomaan pullaa. Meillä vois kompastua keskellä lattiaa olevaan syntsaan ja saada sielunhoitoa kämppikseltä.  Cheesy uglystupid2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 11.07.2008 15:35:11 »

Sellainen pullantuoksuhajuvesi voisi olla hyvä lanseeraus. "Kaikille naisille, jotka haluavat toimia äiteinä miehilleen."  Grin
Mulla se syntsa on tosiaan keskellä lattiaa: että opettelisin sitä soittamaan,  Grin ja pikkuhiljaapikkuhiljaa
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #103 : 12.07.2008 09:48:00 »

IC kaksoset :Smiley

Noh, kuvaa ainakin sitä, että mä en välttämättä ole semmoinen perinteinen pullantuoksuinen kotiäiti - ei, pahimmillaan olen liikkeellä melko kiivaaseen tahtiin ja kodinhoito sitten unohtuu ja mulla nyt on muutenkin tapana olla aika boheemi kodinhoitoon liittyvissä asioissa, kämppä on jotain sieltä kotoisan asutun ja totaalisen kaaoksen väliltä Tongue  Noh, jotkut kodinhoitoon liittyvät asiat on pitänyt sitten itse opetella ja kyllä sitä on hengissä pysytty, ainakin toistaiseksi angel

Mutta, pidän siitä, että kotona tapahtuu, jotain kiinnostavaa pitää tapahtua koko ajan myös kotioloissa. Tykkään siitä, kun kotona käy vieraita ja että on liikettä koko ajan ympärillä (osan liikkeestä tuovat mukanaan 2 kissaani), vaikka joskus viihdyn myös itsekseni ja nautin omasta ajastani. Ja nautin syvällisistä, sekä älyttömistä että joskus myös älyllisistäkin keskusteluista miehekkeeni kanssa, juttua pitää olla smiley6600
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #104 : 15.07.2008 11:50:46 »

Äh, laitoin väärin IC:ni tuohon äänestykseen, muistin kirjain-yhdistelmän väärin... *nolo*.
IC:ni on siis oikeasti Härässä eikä Ravussa. Mitäs tuosta voisi päätellä... haluan ainakin, että kotini on kaunis ja järjestyksessä, viihdyn siellä hyvin, enkä halua, että asiat paljoa muuttuvat (en pidä yhtään, jos huonekalujen paikkaa siirretään). Enkä myöskään pitäisi toiseen kotiin muuttamisesta.

Mikään "pullantuoksuinen kotiäiti" en kuitenkaan ole, tärkeintä on että saan olla kotonani rauhassa ja tehdä omia juttujani.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: