Hihii, onnee vaan dawnchild, niin joo luet tän onnituksen vasta huomenna :
Jos se lakko pitää...
Mulla on IC oinaassa, en tiedä miten se näkyy sitten
Kovasti mä yritän tehdä mun kotia mutta se ei oikeen näytä valmistuvan koskaan.
Mutta on sitä paitsi jo muuttohaaveita puolen vuoden-vuoden päähän, joten en tiedä aionko sitten kalustaa tätä kämppää tän kummoisemmaksi...
Mulle noi tekniset vermeet ei kyl merkkaa mitään, läppäri ja internet on elintärkeitä kyllä jo ihan koulujuttujen puolesta, mutta sen lisäksi täällä ei muuta olekaan, kuin joku ikivanha kannettava CD-soitin joka on kaverilta lainassa koska se sääli mua kun mulla ei ole musavehkeitä.
Eli TV:tä ei ole...
Rakastan sisustamista mutta nyt en näe järkeä sisustaa tämän kummemmin, jos ja kun muutan ja alotan sitten uuden elämän ja sisustamisen siellä uudessa paikassa, jossa tulen ehkä asumaan vähän kauemmin kuin tässä tai kahdessa edellisessä paikassa...
Mulle on kyllä siisteys tärkeää ja siivoan kerran viikossa ihan raivona. Imuroin, pyyhin pölyt, pesen lattiat, vessan, peilit, tiskaan viikon aikana kertyneet tiskit, pesen viikon aikana kertyneet pyykit... Eli ihan hullu raivauspäivä aina noin viikon välein, mikä on mun sotkusilla elämäntavoillani liian harvoin ilmeisesti...
Joskus kyllä imuroin esim eteisen tai keittiön parin päivän välein jos tulee sisälle hiekkaa tai keittiön lattialla on muruja...
Pahin ongelmani on vaatehuolto.
Vaatteet nimittäin jäävät juuri siihen mihin riisun ne, tai siis no päällivaatteet ainakin... Sitten kun minulla on jonnekin lähtiessäni tapana sovitella kymmenen eri asuyhdistelmää ennen kuin löydän miellyttävän, niin kaikki vaatteet ovat sitten hujan hajan ja kohta en muista mitkä vaatteet ovat puhtaita ja mitkä käytettyjä.. Ja jos joku sovitettu vaate makaa viikon mun makuuhuoneen lattialla niin kyllä se siitä pyykkiin menee eikä takasin kaappiin.. Joten pyykkimäärä on valtava......
Mullahan on venus oinaassa 4. huoneessa ja olen jotenkin huomannut sen että kun asuin miehen kanssa niin musta kehkeytyi kyllä kunnon emäntä joka piti huushollin melkein aina siistinä ja tein siitä onnettomasta poikamiesboxista kotoisan kodin!
Nyt kun asuu yksin niin on vähä niin ja näin, toisaalta mulla on nyt paljon vähemmän aikaa siivoomiseen.....