Meillä on vähän tähän tyyliin, eri huoneissa erilaisia värejä.
Itsellänikin IC
ja puolisolla IC
, eli molemmat Merkuriuksen merkkejä. Minulla vielä
, eli kun kuu kuvaa kotia myös ja Merkurius liikettä/liikennettä, niin pidän myös "liikkuvista kodeista" kuten asuntovaunut. Puolisolla taas kuu on Kaksosissa.
Kannattaa katsoa missä IC:n hallitsija, eli sinunkin tapauksessasi Merkurius, majailee, se voi antaa lisävalaistusta asiaan.
Kiitokset selvyyden antamisesta, Ajatus
Mulla kun on myös IC
, niin meillä myös joka huoneessa on hiukan eri teema, tai enemmänkin värimaailma. Miehellä IC
ja vaikka IC:t ovatkin vastamerkeissä, jotain samaa tuntuu löytyvän kotimielikuvista... No, mähän olen moninkertainen
, joten tämä vain passaa
Sisustuksesta ei juurikaan ole riitaa syntynyt, vähemmän kuin monista muista asioista...
Mulla IC:n hallitsija
sijaitsee
:ssä ja 11. huoneessa.
Aspekteja Merkkarille:
Mä olen aika kiinnittynyt kotiini loppupeleissä. Vaikka tykkään touhuta kaiken maailman tapahtumissa ja päästä pois kotoa, päivän lopussa palan halusta palata omaan, yksityiseen pesäkolooni
Sisustus on tosiaan hyvin suoralinjaista, kulmikasta, aika modernia ja kaiken maailman teknologiset vimpeleet ovat kivoja
Läppäreitä löytyy kaksin kappalein, on mp3-soitinta ja tykkään hankkia liian usein uusia kännyköitä
DVD-hyllyt lisäksi pullistelevat leffaa jos toista ja mulla on myös taipumusta kirjojen keräilemiseen (no, osa pitäisi viedä divareihin, kun ei tule enää luettua
).
Tykkään kutsua kavereita kotiini ja kestitä heitä hyvin
On ihanaa, kun kotona on ihmisiä! Keskustelut muiden kanssa ovat elämän suola. Mielummin istuskelen kavereiden kanssa kahvikupin ääressä ja puhun kuin käyn juhlimassa tai shoppailemassa, missä ei niinkään pysty keskittymään juttelemiseen. Keskustelu on elintärkeää mulle. Puhelimessa en niinkään tykkää puhua, mielummin kasvotusten.
Miehen ansiosta meiltä löytyy pelikonsoleita useammin kappalein sekä miehelle niii-in tärkeä, iso Full HD-telkkari
Mies on myös teknologiahöperö, tosin hän on enemmän kiinnostunut telkkareista, peleistä ja tietokoneista ja muusta kotona näkyvästä. Mä taas kuolailen kännyköitä sekä mp3-soittimia
Miehellä IC:n hallitsija
5. huoneessa. Varmaan tuo Veskari-sijainti viittaa miehen teknologiahöperyyteen ("pitäähän sitä kotona olla oikeat laitteet"
). Mutta sisustusmaku liippaa tosi yksiin mun vastaavan kanssa. Sekä mies tykkää myös kutsua kavereita kylään ja kestittää heitä. Mies viihtyy kotona hyvin silloin, kun on jotain hommaa tekeillä, eli kavereita kylässä, remppaamista tms. Pitkästyy tosi nopeasti, jos ei ole mitään järkevää tekemistä.
Ja miehen Jupiterin aspekteja:
(väljä!)
(väljä!)