Artemis
|
|
« Vastaus #15 : 23.02.2006 15:47:58 » |
|
Taiska, sama täällä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #16 : 23.02.2006 15:49:36 » |
|
Taiska, sama täällä On se mukava, kun saa aina kohtalotoverin
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 23.02.2006 16:02:49 » |
|
Oinaassa mullakin. Nikin kuvaus osu aikas hyvin kohilleen.... tosin oon mää vähän tässä iän myötä löijjääntyny
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #18 : 23.02.2006 16:25:40 » |
|
IC löytyy kaloista. Se näkyy hyvinkin selvästi nyt aikuisena, kun kodista on tullut ERITTÄIN tärkeä paikka. Nuorempana asustelin kommuuneissa ja matkustelin. Kotona haluan ylläpitää rauhaisan, hyväksyvän fiiliksen yllä. Ajatukset liikkuu paljon filosofisissa ja henkisissä jutuissa. Tunteita pitää ja saa näyttää, julkisesti kun pitää olla niin cool! Yksin pitää saada olla paljon, vain siten voin ehjätä itseni taas maailman kohtaamaan. Olen onneksi oppinut vetäytymään omiin oloihini muunkin perheen läsnäollessa. Nythän Uranus liikuskelee kalojen merkissä, 10:ssä asteessa. Lähenee IC akseliani, odotan kiinnostuneena, mitä tuleman pitää! Heippa. Mullakin on IC kaloissa ja kotoihminen ollaaln... MC neitsyessä ja paikkansa pitää toi pakollinen COOLius. Kalojen tunteellisuus kyllä on sinänsä ihanaa mutta kun en näytä tunteellisuuttani ulospäin, ymmärtävät monet ihmiset mut väärin, tai no, vahingossa loukkaavat . Tiedän että pitäisi enemmän näyttää "herkkyyttä" ulospäin mutta se on todella vaikeaa... Vaikuttaako tuo MC neitsyessä siten että ulkokuori on ns. jämerä ja siisti.. kova?
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #20 : 23.02.2006 17:17:12 » |
|
IC ravussa. Hmmm...Kaikki täällä kodissani on sellasta tavaraa jonka vois jo heittää kaatopaikalle ja ostaa uudet, mutta kun niillä on tunnearvoa . Asun aika erakkona, enkä pidä jos vieraita käy liikaa. Mutta niitä harvoja kävijöitä sitten paapotaan leivoksilla, ruualla, saunalla...tms Toisaalta taaja muuttamiseni ei oikein istu tähän IC rapuun.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #21 : 23.02.2006 17:30:29 » |
|
..Tiedän että pitäisi enemmän näyttää "herkkyyttä" ulospäin mutta se on todella vaikeaa... Vaikuttaako tuo MC neitsyessä siten että ulkokuori on ns. jämerä ja siisti.. kova?
Hei Meruska Mahtaako sinullakin olla skorpioni nousumerkkinä? Sekin vaikuttaa "kovaan" ulkokuoreen tuon kriittisen neitsyt-mc lookin myötä. Ja kuumerkillä lienee vaikutusta tässä myös. Vilkaisin Sepon luonneanalyysistä IC kaloissa, jotain poimintoja siitä: -Elämän syvä ja uutta synnyttävä prosessi tapahtuu sinulla neptunusmaisessa usvassa ja kaiken ymmärtävässä hiljaisuudessa. -Kotona sinun on vaikea hyväksyä muiden surua ja pahanolontunteita. Jostain syystä syyllistät itsesi läheistesi hätään ilman todellista syytä. -Vasta ilman paineita syntyvä koti pitää sisällään onnistumisen mahdollisuuden. Rakastan muuten kylpyammeessa lekottelua, liittyskö sekin tähän teemaan?! (http://www.smilies-and-more.com/pics/smilies/household/009.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #22 : 23.02.2006 17:50:50 » |
|
Jep Neuvon miestä jopa tiskikoneen käytössä, ihan kuin aikuinen mies ei siihen kykenisi ilman minua... Taidan olla todella rasittava.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marzukka
Kohtuuastroilija
Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!
|
|
« Vastaus #23 : 23.02.2006 18:43:02 » |
|
Mulla ic leijonassa... Muttas artemis...mulla ei tod avoimet ovet...olen mieluummin yksin. En tykkää pitää kutsuja enkä halua vieraita...ehkä kerran kuussa jaksaa jotain ihmistä katsoa kotona...ulkona sitten käyn tuttujen kaa ja heillä vierailen... Outoako? Mikäs mulla sen tekee ettei se menkään niinkuin kuvailit
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Rapu chiron-härkä-h.12 Aurinko Skorpioni Kuu Kauriissa Merkurius Skorpionissa Venus Jousimiehessä Mars Kauriissa
|
|
|
Q
|
|
« Vastaus #24 : 23.02.2006 20:28:10 » |
|
Mulla ic leijonassa... Muttas artemis...mulla ei tod avoimet ovet...olen mieluummin yksin. En tykkää pitää kutsuja enkä halua vieraita...ehkä kerran kuussa jaksaa jotain ihmistä katsoa kotona...ulkona sitten käyn tuttujen kaa ja heillä vierailen... Outoako? Mikäs mulla sen tekee ettei se menkään niinkuin kuvailit No monikin tekijä voi vaikuttaa tuohon, mutta näin esimerkkinä mulla tulis mieleen toi aurinko ja nousu . Ne on ehkä sellasia merkkejä, jotka arvostaa kodin rauhaa enemmän kuin ainaista ystävien kestitsemistä. Skorpionille yksityisyys on tärkeää ja rapu taas viettää mielummin kotona aikaa perheensä/puolisonsa kanssa kuin suuren, meluavan ystäväseurueen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 23.02.2006 21:20:46 » |
|
IC kauriksessa, mutta ei uskoisi ihan ensimmäiseksi näin.
Tosin neppis on ollut melkein koko aikuisikäni nelosessa, joten kämppää on vaihdettu usein ja ajoittain paikkaa voisi kutsua enemmänkin lääväksi kuin miksikään sisustuslehtien idylliksi. Alkukodistani lähdin omalle tielleni jo 16-vuotiaana ja eikös sellainen itsenäistymisen tarve liitetä kauriisiin? Kaurista lienee myös se että aika paljon haluan itse päättää yksityisasioistani enkä hirveän usein kutsu ihmisiä kylään, varsinkaan puolituttuja. Koti on eräänlainen retriitti, olipa missä tai minkälaisessa kaooksessa tahansa, se on silti paikka jossa olen rennoimmillani ja teen mitä ikinä haluan (tietty naapureista riippuen) Koti on minulle käsitteellinen asia jollain tapaa esim. jos en ole viihtynyt siellä enää tai jos se ei vaan jostain syystä tunnu kodilta, olen sanonutkin tutuille että lähenpäs tästä asunnolle tai meenpä koulukadulle, ihan kuin en enää asuisi siellä.. Liekö tuo käsite-homma myös kauriin peruja? Mitäpä mieltä muut IC-kauriit asiasta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
anders84
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 23.02.2006 21:32:56 » |
|
mulla on jousimies ic...mut en osaa yhtään sanoa miten se näkyy mun käytöksessä...on vähän epäselvä merkki tuo jousimies mulle?!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #27 : 23.02.2006 22:20:29 » |
|
KIITOS katja-q vieläkin herkullisemmasta vastineesta nauroin maha kippurassa,tuoltako se oikeesti näyttää ja tuntuu tosiaan ne puhtaat pyykitkin ovat ikuisella matkalla määränpäähänsä.. tuo on muuten merkille pantavaa että lapsen kuu on usein sama kuin äidin ic, meillä siis oinas,ex miehen äiti on aurinko-oinas ja asuttiinkin siellä kun tytär oli pieni,siellä taas oli steriilin siistiä,ei mitään ylimääräistä missään. ehkä tytär imi sen siisteyden kaipuun sieltä,sen vaatekaappikin on kuin alokkaan kymppisuoritus..yhteistä mummolle ja tyttärelle on myös kynttilätunnelmointi oman äidin kuumerkkiä en tiedä mutta se vois olla kalat noitten kuvausten perusteella,vetäytyi mielellään eläkeiässä omiin oloihinsa ja uppoutui kirjoihin,mihin ei nuorempana ollut aikaa tyttären ic on kalat,sekin puoltas asiaa tästä jatkumosta ja toinen jännä pointti just tuo ic merkkisten ihmisten liittyminen siihen asumiseen,eli anoppilassa oinas ja melkein kommuuniasuminen oinasnaisen naapurina kahteenkin otteeseen eri paikoissa seinien sisällä muuttaa asiat ja esineet paikkaa,muuten en tykkää muuttaa tulee ikävä mansikkamaata eikä aina jaksas kääntää uutta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 23.02.2006 22:33:03 » |
|
Äitini on Kuu Leijona ja minun IC merkkini on todella Leijona. En sitten kyllä ole tuota sen erikoisemmin huomannut, kun rapuvaikutuksesta huolimatta en ole mikään "emäntä"-tyyppi. Juhlista kyllä pidän. Olivat ne missä tahansa, ehkä se sentään sopii kuvaan. Ehkä tuo Kuu Kalat sitten jotenkin korostaa sitä, että kodin haluaa pitää aika yksityisenä ja rauhallisena paikkana eikä puolituttuja mielellään kutsu, vaikka vieraista kyllä muuten pidänkin. Jos eivät ole liian vaativia tarjoilun suhteen... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #29 : 23.02.2006 22:43:41 » |
|
Hei Ystäväin
Merkit järjestyksessä vasemmalta oikealle luettuna:
IC = Saturnus - tässä kohtaa on Jousimies Juno Kuu 4. huone Kuunsolmu Pallas - tässä kohtaan on Kauris
IC = Imum Coelia = Keskiyö
- Oma astro - Syntymäkartta sivu - kartan alapuolella lukee IC = Keskiyö ym. kartan tietoja[/b] - oma IC:ni K e s k i y ö 19° 51' = Skorpioni - mistä löydän tälle tulkinnan[/size] - a u t t a k a a viisaammat oppimaan - Tämän löysin Oma astro - syntymäkartta - karttasivun yläreunassa on kohta: Tutkiskelu - alas tulee kolme laatikkoa, johon merkitsin kartasta katsomani tiedot - eli = Kuu = Jousimies ja Huone = 4Planeetta: Alitajuiset tunteeni, turvallisuushakuisuuteni ja välittömät reaktioni Merkki: toimivat uusia haasteita ja omaa ideologiaa etsien Huone: 4. kodin, perheen, sisäisen turvallisuuden ja läheisten ihmissuhteiden alueella Elämänilo **** May:n VASTAUSKyselit Elämänilo Skorpionista IC:n merkkin Elämänilo,nuo luettelemasi planeetat IC:llä ja 4. huoneessa korostavat osaltaan kodin ja juurien merkitystä elämässäsi. Saturnus IC:llä kertoo[/b], että kotiasiat eivät aina suju kuin silkkiä vaan, vaan panostusta ja raatamistakin tarvitaan ja saatat kokea olevasi nimenomaan kodin alueella joskus liikaakin vastuussa monista asioista. Kuu 4. huoneessa korostaa kodin, perheen ja juurien merkitystä, joskin kun Kuumerkki on Jousimies, et sentään linnoittautune kokonaan kodin seinien suojiin vaan koet oman vapauden ja riippumattomuuden itsellesi tärkeäksi.
Uskoisin sinusta löytyvän myös jousimiesmäisen opettajan ja julistajan "vikaa" sen verran, että sinusta on todennäköisesti tärkeää opettaa lapsillesi ja läheisillesi mm. moraalisia arvoja, filosofiaa, uskonnollisuutta jne... En tarkoita käännytystä vaan enemmänkin avointa asioista keskustelua. Muuten, kun myös Noususolmusi löytyy 4. huoneesta, niin kodin ja perheen asioihin panostaessasi teet juuri sitä, mitä sinun tämänkertaisen sielunsuunnitelmasi mukaan pitäisikin tehdä.
Laskusolmu 10. huoneessa kun kertoo, että uraa on tehty kiitettävästi jo edellisissä elämissä ja nyt on aika enemmänkin "uhrautua" (positiivisessa mielessä) kuin ansaita. Tuntuuko tuo yhtään tutulta? Kiitos "May"
Kyllä tuon tekstisi allekirjoitan. Tuntui kuin näkisit "lävitseni"
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2006 16:27:59 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|