Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku minulle? (kiitos!)  (Luettu 3809 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« : 26.02.2012 19:25:08 »

Voisin periaatteessa ihan maksaakin jos joku oikeasti näkevä näkisi minulle Smiley. Saa lähettää yksäriäkin.


19 vuotias 20 vuotta täyttävä tyttö/nainen olen, huono itseluottamus/itsetunto, en osaa oikein rakastaa/arvostaa itseäni ja minun on vaikeaa ilmaista itseäni ulospäin niin kuten haluaisin ja tuntuisi hyvältä. Pelkään ihmisiä, ja vaikka mitä asioita. Pyrin torjumaan vähän kaikenlaista ympäriltä.

Tutustuin erääseen nuoreen mieheen, taiteelliseen, unelmoivaan, olen häneen ihastunut, mutta hän ei minuun. Haluaisin seurustella mutta epäilen tuleeko hän koskaan tuntemaan mitään minua kohtaan..

Mietin, että opinkohan rakastamaan itseäni, ja miten.

Tapasin erään naisen lukiossa, ihastuin rajusti, yhäkin hän on mielessäni, noin 4 vuoden, tai enemmän, jälkeen. Rakastan häntä pyyteettömästi. Minä luulen että olemme sieluntasolla jotakin tärkeää toisillemme, koska koin hänen seurassaan tunteen että nousin korkeammalle ulottuvuudelle ja valtaisaa, valtaisaa, rakkaudentunnetta, puhdasta ja pyyteetöntä. Smiley-<333333<333333
Mietin, mitä olemme toisillemme, ja varsinkin... Mitä hän tuntee minua kohtaan, ja _tapaammeko vielä_! Miksi tämä tietoisuuden kohoaminen, ja johtuiko tosiaan hänestä?
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2012 18:17:29 »

Onko sulle jo vastannut joku tähän yksärillä?  Smiley

On joo Smiley
Ja mahdollisesti tilaan tulkinnan.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 11.03.2012 18:34:13 »

Mietin, että opinkohan rakastamaan itseäni, ja miten.

Rukoilen, että jonain päivänä opit.  smitten Se rakkaus on sinussa, sisälläsi, sydämessäsi. Yritä rauhoittumalla ja hiljentymällä, kuunnella ja tuntea se sisimmässäsi. Harjoittele vaikka joka päivä hiljentymään, kuuntelemaan. Älä pinnistele, yritä kuulla, vaan vain ole ja koe mitä koettavaksi tulee. Olet arvokas, rakas ja ihana, muista se.  smitten angel
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2012 19:54:46 »

Mietin, että opinkohan rakastamaan itseäni, ja miten.

Rukoilen, että jonain päivänä opit.  smitten Se rakkaus on sinussa, sisälläsi, sydämessäsi. Yritä rauhoittumalla ja hiljentymällä, kuunnella ja tuntea se sisimmässäsi. Harjoittele vaikka joka päivä hiljentymään, kuuntelemaan. Älä pinnistele, yritä kuulla, vaan vain ole ja koe mitä koettavaksi tulee. Olet arvokas, rakas ja ihana, muista se.  smitten angel

Kiitos..
Osittain tunnenkin sen..
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: