Karmisia suhteita on paljon, päällepäin "hyviä ja huonoja" - rankimmat opit tulee rankimpien asioiden kautta.
Minulla on myös esim. äitini kanssa karminen suhde, eräs näki hänen olleen ed. elämässäni jo äitini. Ja minulla on ollut tämä olo karmisesta suhteesta jo kauan ennen tuota hänen näkemistään.
Ois kovin mielenkiintoista tutkia noita solmu-yhtymiä ym. aiheeseen liittyviä, taidanpa yrittää vajavaisilla astro-taidoillani kunhan kerkiän..
Kiinnostaisi myös kauheesti, pojan ja mun karttojen synastria/karmallinen aspekti. Tunnen että meillä on suuri karmatehtävä - hänet vietiin luotani (isällensä asumaan) -vastoin kaikkea järkeä. Tiedän että niin on tarkoitus, jostain suuremmasta syystä. Poika on hyvin vanha sielu, ja hänellä tulee olemaan rankkaa siellä.. kun isänsä lapsuuden haavat aukeaa pian.. ehkä siksi hänet vietiin sinne, pitämään huolta uudesta pikkuveljestäänkin, kokemaan sitä rankkuuta mitä usein vanhat sielut sopivat tekevänsä..
Jos laitan meidän kartat voisiko joku kiltti/osaava tässä auttaa? Isänsä syntymäaikaa en tiedä, mutta tiedän vain jotenkin, että isään liittyi paljon se, heidän sukuunsa, että miksi esikoinen meni sinne/syntyi hänelle. Tää on rankka asia vaikka yllättävän hyvin oon selviytynyt.. työ on toki kesken ja tuskin koskaan tommosesta "palaa ennalleen". Ois kuitenkin Todella ihanaa jos joku voisi auttaa tässä.. aloitan tästä oman aiheen kun on omaa aikaa.