Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuviot silmät kiinni  (Luettu 4845 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
NoNamesHere
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.03.2012 18:25:27 »

Olen tässä nyt muutaman kerran ihmetellyt seuraavanlaista asiaa... Ja ajattelin jos täältä saisi jotain selkeyttä. :Smiley
Esimerkiksi heräsin viimeyönä johonkin ja olin itseasiassa siinä sitten hereillä vähän aikaa, niin kun suljen silmäni (edelleen hereillä ollessa) on näkökenttääni ruvennut ilmestymään omituisia kuvioita. Kuviot ovat geometrisia ja symmetrisiä. Sellaisia hieman omituisia aika vaikea selittää, mutta ne kuitenkin ovat sen aikaa näkyvillä että jään niitä "katselemaan". Niin ja siis tosiaan, kun näitä olen nähnyt en ole enään maannut sängyssä vaan käynyt esim. juomassa että olen ollut melko hereillä silloin.

Alkaakohan sitä vintti seota, vai mitä?.. Toivottavasti muuten joku jotain tajusi tästä tekstistä.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.03.2012 18:32:38 »

Kolmas silmasi alkaa aktivoitua, ihan normaalia.  smitten Nauti!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
jadex
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2012 16:04:28 »

Heips,

näin samantapaisia kuvioita muutama vuosi sitten. Kuviot ilmestyivät, kun suljin silmäni. Ne liikkuivat ikäänkuin avaruudessa, lähestyen minua ja sitten ohittaen minut. Mulla kuviot olivat geometrisiä, erivärisiä keskenään (yksivärisiä) ja ikäänkuin rautalankamalleja kolmiuloitteisista kappaleista. Kunpa näkisin niitä vieläkin! Ne olivat todella kauniita ja kosmisia. Pyhää geometriaa?

Jadex
tallennettu
NoNamesHere
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.2012 21:55:16 »

Juurikin tuollaisia näen!  Smiley Olisi kyllä kiva tietää, mitä nämä kuviot tarkoittavat. Ehkäpä se joskus selviää... Ihan kiva kuulla että jollain muullakin on samalaisia kokemuksia!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.03.2012 00:38:03 »

Heips,

näin samantapaisia kuvioita muutama vuosi sitten. Kuviot ilmestyivät, kun suljin silmäni. Ne liikkuivat ikäänkuin avaruudessa, lähestyen minua ja sitten ohittaen minut. Mulla kuviot olivat geometrisiä, erivärisiä keskenään (yksivärisiä) ja ikäänkuin rautalankamalleja kolmiuloitteisista kappaleista. Kunpa näkisin niitä vieläkin! Ne olivat todella kauniita ja kosmisia. Pyhää geometriaa?

Jadex

Ai, minä olen nähnyt näitä lapsesta lähtien aina sulkiessani silmäni. Olen kuvitellut, että se olisi täysin normaalia ja fyysinen näköaistimukseen liittyvä reaktio. Ei se sitten taidakaan olla vain sitä  :Smiley
tallennettu
Tarja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 08.03.2012 13:48:22 »

Olen tässä nyt muutaman kerran ihmetellyt seuraavanlaista asiaa... Ja ajattelin jos täältä saisi jotain selkeyttä. :Smiley
Esimerkiksi heräsin viimeyönä johonkin ja olin itseasiassa siinä sitten hereillä vähän aikaa, niin kun suljen silmäni (edelleen hereillä ollessa) on näkökenttääni ruvennut ilmestymään omituisia kuvioita. Kuviot ovat geometrisia ja symmetrisiä. Sellaisia hieman omituisia aika vaikea selittää, mutta ne kuitenkin ovat sen aikaa näkyvillä että jään niitä "katselemaan". Niin ja siis tosiaan, kun näitä olen nähnyt en ole enään maannut sängyssä vaan käynyt esim. juomassa että olen ollut melko hereillä silloin.

Alkaakohan sitä vintti seota, vai mitä?.. Toivottavasti muuten joku jotain tajusi tästä tekstistä.  Smiley

Minulla myös on ollut näitä ihan samoja. Ensimmäisen kerran näin, kun oli lukenut Caroline Myss:in Hengen Anatomiaa- kirjan.. Aloin näkemään harmaita ihmiskasvoja, ilmeisesti olivat mun entisiä elämiä, näin minulle selitettin. Sittemmin kuvat muuttuivat värillisiksi,pystyin jopa tunnistamaan ihmiskasvoja,eläimiä jne. Nykyään
 nukkuman mennessäni näen värejä, valoa, hahmoja,kuvioita, värien ilotulitusta jne....kerran näin värien ilotulitusta,tosi kaunista,jonka jälkeen tuli valtavasti valoa ja siellä jossain oli hahmo.. Sit tuli tunne,että nyt pitää avata silmät  Sad Ilmeisesti en ole vielä ihan valmis.. Eli elän mielenkiintoisia aikoja  Cheesy Mutta joka ilta odotan näkeväni jotain...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: