Jokunen vuosi sitten kun tapasin tämän ihmisen, kaikki oli alusta asti "merkityksellistä". Olin odottanut tätä ihmistä ilmestyväksi ja kun sitten ilmestyi niin veti kaiken huomioni puoleensa siitä eteenpäin. :
Mitä osaisitte sanoa karmallisuudesta tai niin, merkityksellisyydestä, näitten yhtäläisyyksien perusteella:
Ensinnäkin minun
hänen
. Asteen tarkasti. Ja tähän kuvioon liittyy myös minun Lilith, joka on
molempien aurinkoihin. Myös minun
liittyy kuvioon olemalla
Lilithiin ollen täten meidän aurinkojen keskipisteessä tehden molempiin
. Itseasiassa, eikö tämä ole leija? Ainakin
:jen ja Lilithin välillä on kolmio maamerkeissä.
Toki kuut tekee myös aspekteja toisilleen.
n. puolen asteen orbilla. Tähän kuvioon sotkee näppinsä
. Minulla asteen orbilla ja hänellä hieman enemmän. (No onneksi edes hänellä ei niin tiukasti yhtymässä...)
Minun
on
hänen
(joka on myös
). Minulla kuvio huoneissa 4-10 ja hänellä 10-4.. Kas, tuota en muuten ollutkaan huomannut ennen. Eli kummallakin kuvion "omat planeetat" 4.huoneessa ja toisen planeetat huoneessa 10. Minun
ei saa muita aspekteja osakseen, mutta hänen Sappho on
minun
:lleni. Ja samalla vähän löysemmällä orbilla hänen Amor tekee
.
Josta päästäänkin akseleihin. Minun
on hänen
-merkissään. Hänen
on minun
-merkissä. Minun
on hänen
-merkissään... Minun
on löysästi
hänen
ja
:ni on myös löysästi
hänen
(vaikkakin 1.huoneen puolella).
Eli ei siis osu sentään
-DC:t yhteen, mutta hänen
on hyvin tarkassa
DC:lleni.
Arbalialaisia pisteitäkin on tullut laskettua, eikä mitkään ystävyyspisteet kuitenkaan osu. Mutta näistä muista asteroideista ja pisteistä vielä huomasin tällaisen minun
hänen Amor. Mutta eikös kolmiot ole pehmeinä aspekteina aika ystävällismielisiä? Ja vielä pieni hassu huomio. Minun huonon onnen arabialainen pisteeni näyttää osuvan hänen auringolleen. Ei, tätä en etsinyt mutta näyttipä olevan silti.
Hänen
on minulla 11.huoneessa.
ei tee mitään. Siksi kai tässä kirjoittelenkin enkä keskustele asioista ihmisen itsensä kanssa.
Olen kuitenkin
joten
on sinällään elintärkeän tuntuinen ja olen... hämmentynyt, paremman sanan puutteessa, tästä ihmisestä. Ja olen liian sisällä tässä tilanteessa itse, että voisin järkevästi katsoa nuita karttojen yhtäläisyyksiä. Siksi, kertokaapa ihmiset mitä te näkisitte nuista aspekteista? Aika paljon pehmeitä aspekteja, eikös?
Näitä yhtäläisyyksiä ois vaikka miten enemmän jos jaksais etsimällä etsiä. Yhden selvän jätin pois, koska se ei ole epäselvä minulle mutta paljastaa turhan liikaa enemmän juuri minusta. Jos joku on utelias tietämään vielä sen puuttuvan palan jotta kuva selkenee niin saa kysyä