Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Emisa esittäytyy  (Luettu 3330 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« : 23.02.2006 14:29:03 »

Tervehdys kaikille.
Olen uusi "palstalainen" ja  horoskooppimerkiltäni Jousimies.
Kiinostunut näistä asioista jo pidemmän aikaa.Ummikkona kuitenkin.
Jonkun aikaa seuraillut sivusta ennen kuin liityin ja tilasin parisuhdeanalyysin. (Siitä jotain mainitsinkin jossain toisen keskusteluaiheen yhteydessä.)

Nään paljon unia ja jollain olen joskus vaistonnut joitakin asioita.
Uneni, joita nään ovat tarkkoja ja muistan aika yksityiskohtaisesti unen aamulla.
Ostin n.5 vuotta sitten kirjan unien tulkinnasta ja toisen kirjan ostin muutama kuukausi sitten.

Muutama kriisi kun avioliitossa on ollut ja jälkikäteen kun miettinyt niitä unia, niin jotainhan ne unet ovat yrittäneet minulle sanoa.
Ajan kanssa niitä varmaankin oppii tulkitsemaan viellä paremmin.

Tuosta vaistoamisesta sen verran, että muutaman kerran olen vaistonnut ystävien raskauden (yksi selvisi unen avulla) ja joskus vaiston ettei joku asia ole nyt oikein hyvin...

Parisuhdeanalyysissa olikin muutamia mielenkiintoisia mainintoja;
"Tapasi toimia on balanssissa elämäsi henkisten päämäärien kanssa ja siksi et koe koskaan olevasi täysin hukassa"
(kyllä välillä tuntuu että tarvitsee apua suunnan näyttämiseen kuitenkin  Huom! oma lisäys)
"Monesti tähän kuvioon liittyy selvännäkemisen lahja"
"Alitajuinen ja intuiitiivinen herkkyytesi mahdollistaa sinulle liikkumisen syvällä tunteiden ja mielialojen maailmassa"

Olen ajatellut että uneni tulevat jostain alitajunnasta, ajatuksista, toiveista jne..mutta tuon tulkinnan jälkeen ajattelin että ehkä ne on viellä jotain enemmän.

Viellä vähän hakusessa ja ihmeissään...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 04.03.2006 19:30:26 »

Hei unien Emisa!

Siellä täällä on tutkittu paljon uniakin. Tässä myös yksi unien näkijä. Minulla on iso kirja, johon aamuisin kirjoitan joitakin unia ja sitten yritän niitä tulkita. Siihenkin oppii enemmän ja enemmän.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #2 : 07.03.2006 13:18:02 »

Hei metsätonttu

Itselleni on myös tullut tavaksi kirjoittaa unia ylös. Tosin aika laiskalla menestyksellä...
Kun aina on mukamas niin kiire  Smiley

Pitäisi viellä vaan löytää joku kunnon ja laaja unikirja varastoon...

Emisa
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 07.03.2006 16:38:51 »

Unikirja tulee luoksesi, kun todella tulee halu niistä kirjoittaa. Wink

Minä pidin erästä kerhoa ja sain lahjaksi tällaisen käsinsidotun A4 kokoa olevan ihanan kirjan. Tiesin heti mihin sen käyttäisin. Siinä on 100 sivua ja se on jo puolessa välissä.

Mutta on pitkästi aikaa, etten kirjoita mitään, ei ole tarvetta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: